רעשים בשמע במהלך שיחה ב C2
-
שלום וברכה.
קניתי פלאפון C2 באליאקספרס והכשרתי אותו לפי ההוראות המפורטות במדריכים כאן.
באמת תודה לכל הכותבים הנדיבים!
עכשיו אני מתחיל להשתמש ויש מידי פעם רעש בשמע של הפלאפון במהלך שיחה (כמו רעש ששומעים ברדיו כשאין קליטה טובה: "קחחחשש"), בקיצור, יש למישהו רעיון מה הבעיה ואיך אפשר לסדר אותה?
תודה לכולם!@y-l תנסה קודם כל להשתמש בפלאפון דרך בלוטוס, כדי לוודא האם הבעיה היא בחומרה (מגעים וכדומה) או בקושחה/גירסא
-
@y-l תנסה קודם כל להשתמש בפלאפון דרך בלוטוס, כדי לוודא האם הבעיה היא בחומרה (מגעים וכדומה) או בקושחה/גירסא
@מתחיל-מומחה זה רעיון!
אני אנסה ואעדכן.
תודה רבה -
@y-l תנסה קודם כל להשתמש בפלאפון דרך בלוטוס, כדי לוודא האם הבעיה היא בחומרה (מגעים וכדומה) או בקושחה/גירסא
@מתחיל-מומחה, בדקתי ואכן בבלוטוס אין בעיה בשמע, איך אני מתקדם מכאן?
(יש בעיה אחרת שהבלוטוס לא קולט טוב ממרחק של יותר מ20 ס"מ) -
@מתחיל-מומחה, בדקתי ואכן בבלוטוס אין בעיה בשמע, איך אני מתקדם מכאן?
(יש בעיה אחרת שהבלוטוס לא קולט טוב ממרחק של יותר מ20 ס"מ)@y-l אז כנראה זה בעיית חומרה, משהו במגעים בפנים רופף (תקנו אותי אם אני טועה). אם יש לך קצת חוש טכני תנסה לפתוח את הפלאפון ולבדוק.
-
@מתחיל-מומחה, בדקתי ואכן בבלוטוס אין בעיה בשמע, איך אני מתקדם מכאן?
(יש בעיה אחרת שהבלוטוס לא קולט טוב ממרחק של יותר מ20 ס"מ)@y-l אמר ברעשים בשמע במהלך שיחה ב C2:
(יש בעיה אחרת שהבלוטוס לא קולט טוב ממרחק של יותר מ20 ס"מ)
בשביל זה יש בפורום מדריך איך לסדר את זה ע"י קיפול שני הברזלים שבתוך הטלפון
-
@y-l אז כנראה זה בעיית חומרה, משהו במגעים בפנים רופף (תקנו אותי אם אני טועה). אם יש לך קצת חוש טכני תנסה לפתוח את הפלאפון ולבדוק.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@מתחיל-מומחה אמר ברעשים בשמע במהלך שיחה ב C2:
היה לי בדיוק תמונה אז העלתי....אולי יועיל למישהו.

זה נראה לי קשור למגעים של הרמקול, אני מדבר על השמע של האוזן, השקט.
-
@מתחיל-מומחה אמר ברעשים בשמע במהלך שיחה ב C2:
היה לי בדיוק תמונה אז העלתי....אולי יועיל למישהו.

זה נראה לי קשור למגעים של הרמקול, אני מדבר על השמע של האוזן, השקט.
@y-l צודק, לא אחזתי,
ולכן מחקתי.... סליחה. -
@מתחיל-מומחה, בדקתי ואכן בבלוטוס אין בעיה בשמע, איך אני מתקדם מכאן?
(יש בעיה אחרת שהבלוטוס לא קולט טוב ממרחק של יותר מ20 ס"מ)@y-l
(יש בעיה אחרת שהבלוטוס לא קולט טוב ממרחק של יותר מ20 ס"מ)
יש לי את זה גם כנראה זה האנטנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות