בירור | השוואה בין תיקיות - בדרייב
-
@משה-מזרחי אין לי פרימיום (ואני לא משתמש בפרוץ) אז אי אפשר לשים שם בשני החלונות תוכן מהדרייב
-
@משה-מזרחי אין לי פרימיום (ואני לא משתמש בפרוץ) אז אי אפשר לשים שם בשני החלונות תוכן מהדרייב
-
@נחמן-פלח כתב בבירור | השוואה בין תיקיות - בדרייב:
@מישהו12 דרך MIX ploper בתקווה שכתבתי נכון

אני על מחשב.
@משה-מזרחי כתב בבירור | השוואה בין תיקיות - בדרייב:
@מישהו12
ולפתוח שתי חלונות בכרום של דרייב ולחלק את זה על המסך, לא מספיק?זה מעבר ידני...
אני רוצה כלי אוטומטי, כמו FreeFileSync לתיקיות שעל המחשב. (אה, ואני משתמש בBrave, לא בChrome, אבל זה לא באמת משנה) -
@נחמן-פלח כתב בבירור | השוואה בין תיקיות - בדרייב:
@מישהו12 דרך MIX ploper בתקווה שכתבתי נכון

אני על מחשב.
@משה-מזרחי כתב בבירור | השוואה בין תיקיות - בדרייב:
@מישהו12
ולפתוח שתי חלונות בכרום של דרייב ולחלק את זה על המסך, לא מספיק?זה מעבר ידני...
אני רוצה כלי אוטומטי, כמו FreeFileSync לתיקיות שעל המחשב. (אה, ואני משתמש בBrave, לא בChrome, אבל זה לא באמת משנה) -
@נחמן-פלח כתב בבירור | השוואה בין תיקיות - בדרייב:
@מישהו12 דרך MIX ploper בתקווה שכתבתי נכון

אני על מחשב.
@משה-מזרחי כתב בבירור | השוואה בין תיקיות - בדרייב:
@מישהו12
ולפתוח שתי חלונות בכרום של דרייב ולחלק את זה על המסך, לא מספיק?זה מעבר ידני...
אני רוצה כלי אוטומטי, כמו FreeFileSync לתיקיות שעל המחשב. (אה, ואני משתמש בBrave, לא בChrome, אבל זה לא באמת משנה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות