דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. מדריך | לא מפספסים שיחות

מדריך | לא מפספסים שיחות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
290 פוסטים 51 כותבים 24.6k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מדריך html

    אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

    עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
    המספר הוא 093137980
    באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

    בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
    אשמח למשוב האם זה עובד

    המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
    החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
    היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
    כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

    ובכן מה הפרויקט כולל
    את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
    ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
    כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
    במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

    איך זה עובד?
    אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

    בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
    1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

    עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
    המתקשר ישמע את המלל הבא
    שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

    וכעת למערכת עצמה
    כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

    אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
    זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
    וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

    המעלות על פני תא קולי רגיל
    א' לא לכולם יש
    ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
    ג' יש תמלול של ההודעה
    ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
    ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
    ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
    ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

    כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
    אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

    וקצת תמונות להמחשה

    5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
    8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
    0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
    ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

    שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

    ש מנותק
    ש מנותק
    שליו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #26

    @מדריך-html
    מדהים!!!!
    אין דברים כאלו!!!!
    הרשמה קלה ופשוטה
    ממשק נעים ונוח
    עושה חשק לא לענות לאנשים....

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ה מנותק
      ה מנותק
      הדובדבן שבקצפת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #27

      לאלו שהסתבכו בהרשמה באתר
      אני לא יודע למה זה נמצא בספוילר אבל לא כולם אוחזים שצריך להתקשר בעת ההרשמה באתר למספר אחר
      c7ac629c-3c4a-4e39-8114-1afbdb1780c4-image.png

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מדריך html

        אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

        עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
        המספר הוא 093137980
        באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

        בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
        אשמח למשוב האם זה עובד

        המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
        החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
        היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
        כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

        ובכן מה הפרויקט כולל
        את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
        ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
        כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
        במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

        איך זה עובד?
        אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

        בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
        1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

        עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
        המתקשר ישמע את המלל הבא
        שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

        וכעת למערכת עצמה
        כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

        אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
        זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
        וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

        המעלות על פני תא קולי רגיל
        א' לא לכולם יש
        ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
        ג' יש תמלול של ההודעה
        ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
        ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
        ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
        ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

        כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
        אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

        וקצת תמונות להמחשה

        5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
        8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
        0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
        ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

        שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

        מ מנותק
        מ מנותק
        מויטיו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #28

        @מדריך-html עשית ככל אשר ציוותני...
        אבל כאשר מחייגים אלי והשיחה מופנית, המתקשרים שומעים את התפריט הרגיל של המערכת, ”שלום וברוכים הבאים ל... שמנו לב שאינכם רשומים במערכת..
        אני לא מבין איך זה אמור לעבוד הרי כל השיחות מופנות לקו אחד שהוא גם המערכת וגם התיבה הקולית הייחודית לכל מספר?
        בברכת התורה

        ה B 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • משה 144מ מנותק
          משה 144מ מנותק
          משה 144
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #29

          @מדריך-html
          אשמח להתחיל להשתמש בזה גם אם זה יהיה בתשלום סמלי כלשהו בעיקר בגלל המייל עם הזיהוי, אבל חסר לי האפשרות של ההודעה אישית במקום התקליט הקיים.

          ה 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • משה 144מ משה 144

            @מדריך-html
            אשמח להתחיל להשתמש בזה גם אם זה יהיה בתשלום סמלי כלשהו בעיקר בגלל המייל עם הזיהוי, אבל חסר לי האפשרות של ההודעה אישית במקום התקליט הקיים.

            ה מנותק
            ה מנותק
            הדובדבן שבקצפת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #30

            @משה-144
            תיצור איתם קשר דרך הצור קשר באתר הם זמינים שם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מויטיו

              @מדריך-html עשית ככל אשר ציוותני...
              אבל כאשר מחייגים אלי והשיחה מופנית, המתקשרים שומעים את התפריט הרגיל של המערכת, ”שלום וברוכים הבאים ל... שמנו לב שאינכם רשומים במערכת..
              אני לא מבין איך זה אמור לעבוד הרי כל השיחות מופנות לקו אחד שהוא גם המערכת וגם התיבה הקולית הייחודית לכל מספר?
              בברכת התורה

              ה מנותק
              ה מנותק
              הדובדבן שבקצפת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #31

              @מויטיו כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

              @מדריך-html עשית ככל אשר ציוותני...
              אבל כאשר מחייגים אלי והשיחה מופנית, המתקשרים שומעים את התפריט הרגיל של המערכת, ”שלום וברוכים הבאים ל... שמנו לב שאינכם רשומים במערכת..
              אני לא מבין איך זה אמור לעבוד הרי כל השיחות מופנות לקו אחד שהוא גם המערכת וגם התיבה הקולית הייחודית לכל מספר?
              בברכת התורה

              באיזה חברת תקשורת אתה?

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מויטיו

                @מדריך-html עשית ככל אשר ציוותני...
                אבל כאשר מחייגים אלי והשיחה מופנית, המתקשרים שומעים את התפריט הרגיל של המערכת, ”שלום וברוכים הבאים ל... שמנו לב שאינכם רשומים במערכת..
                אני לא מבין איך זה אמור לעבוד הרי כל השיחות מופנות לקו אחד שהוא גם המערכת וגם התיבה הקולית הייחודית לכל מספר?
                בברכת התורה

                B מנותק
                B מנותק
                bat.sheva
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #32

                בחיים לא קרא לי דבר כזה...
                אני לא יודע מה איתכם אבל השיחות אצלי סבבה לגמרי...
                😀 😀

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה הדובדבן שבקצפת

                  @מויטיו כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                  @מדריך-html עשית ככל אשר ציוותני...
                  אבל כאשר מחייגים אלי והשיחה מופנית, המתקשרים שומעים את התפריט הרגיל של המערכת, ”שלום וברוכים הבאים ל... שמנו לב שאינכם רשומים במערכת..
                  אני לא מבין איך זה אמור לעבוד הרי כל השיחות מופנות לקו אחד שהוא גם המערכת וגם התיבה הקולית הייחודית לכל מספר?
                  בברכת התורה

                  באיזה חברת תקשורת אתה?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מויטיו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #33

                  @הדובדבן-שבקצפת פרטנר

                  י כ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מויטיו

                    @הדובדבן-שבקצפת פרטנר

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יצחק קוזניץ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #34

                    @מדריך-html
                    סתם מעניין ,
                    מה הבעיה ברמי לוי ופל'?

                    אבייא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יצחק קוזניץ

                      @מדריך-html
                      סתם מעניין ,
                      מה הבעיה ברמי לוי ופל'?

                      אבייא מנותק
                      אבייא מנותק
                      אביי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #35

                      @יצחק-קוזניץ כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                      מה הבעיה ברמי לוי

                      אולי שא"א לעשות הפניית שיחות? (לפחות אצלי...)

                      ניתן ליצור עימי קשר 8140hp+mt@gmail.com

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אבייא אביי

                        @יצחק-קוזניץ כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                        מה הבעיה ברמי לוי

                        אולי שא"א לעשות הפניית שיחות? (לפחות אצלי...)

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יצחק קוזניץ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #36

                        @אביי כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                        @יצחק-קוזניץ כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                        מה הבעיה ברמי לוי

                        אולי שא"א לעשות הפניית שיחות? (לפחות אצלי...)

                        זה לא הבעיה
                        אולי רק לך יש בעיות עם הפניות

                        יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • י יצחק קוזניץ

                          @אביי כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                          @יצחק-קוזניץ כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                          מה הבעיה ברמי לוי

                          אולי שא"א לעשות הפניית שיחות? (לפחות אצלי...)

                          זה לא הבעיה
                          אולי רק לך יש בעיות עם הפניות

                          יוסף אלחנןי מחובר
                          יוסף אלחנןי מחובר
                          יוסף אלחנן
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #37

                          @יצחק-קוזניץ כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                          @אביי כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                          @יצחק-קוזניץ כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                          מה הבעיה ברמי לוי

                          אולי שא"א לעשות הפניית שיחות? (לפחות אצלי...)

                          זה לא הבעיה
                          אולי רק לך יש בעיות עם הפניות

                          גם אני לא יכול לעשות הפניית שיחות...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מויטיו

                            @הדובדבן-שבקצפת פרטנר

                            כ מנותק
                            כ מנותק
                            כמה טוב השם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #38

                            @מויטיו כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                            @הדובדבן-שבקצפת פרטנר

                            נו אז מה אתה רוצה כתוב בתחילת השרשור שזה לא עובד בפרטנר

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • כ כמה טוב השם

                              @מויטיו כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                              @הדובדבן-שבקצפת פרטנר

                              נו אז מה אתה רוצה כתוב בתחילת השרשור שזה לא עובד בפרטנר

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מויטיו
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #39
                              פוסט זה נמחק!
                              כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מויטיו

                                פוסט זה נמחק!

                                כ מנותק
                                כ מנותק
                                כמה טוב השם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #40
                                פוסט זה נמחק!
                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • כ כמה טוב השם

                                  פוסט זה נמחק!

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מויטיו
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #41

                                  @כמה-טוב-השם מחילה לא שמתי לב 💔

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מדריך html

                                    אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                                    עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                                    המספר הוא 093137980
                                    באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                                    בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                                    אשמח למשוב האם זה עובד

                                    המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                                    החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                                    היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                                    כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                                    ובכן מה הפרויקט כולל
                                    את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                                    ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                                    כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                                    במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                                    איך זה עובד?
                                    אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                                    בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                                    1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                                    עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                                    המתקשר ישמע את המלל הבא
                                    שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                                    וכעת למערכת עצמה
                                    כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                                    אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                                    זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                                    וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                                    המעלות על פני תא קולי רגיל
                                    א' לא לכולם יש
                                    ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                                    ג' יש תמלול של ההודעה
                                    ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                                    ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                                    ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                                    ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

                                    כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                                    אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                                    וקצת תמונות להמחשה

                                    5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                                    8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                                    0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                                    ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                                    שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                                    ק מנותק
                                    ק מנותק
                                    קובי ברקאי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי קובי ברקאי
                                    #42

                                    @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                    שאלות? בשמחה

                                    אשמח אם תהיה אופציה לסנן איזו הקלטה שמעתי זה מאוד יעזור לדעתי

                                    בדרך אגב תודה ענקית על המערכת מאוד יעילה נוחה וקלה לתפעול גם ההרשמה דרך הטלפון

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מדריך html

                                      אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                                      עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                                      המספר הוא 093137980
                                      באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                                      בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                                      אשמח למשוב האם זה עובד

                                      המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                                      החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                                      היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                                      כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                                      ובכן מה הפרויקט כולל
                                      את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                                      ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                                      כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                                      במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                                      איך זה עובד?
                                      אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                                      בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                                      1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                                      עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                                      המתקשר ישמע את המלל הבא
                                      שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                                      וכעת למערכת עצמה
                                      כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                                      אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                                      זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                                      וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                                      המעלות על פני תא קולי רגיל
                                      א' לא לכולם יש
                                      ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                                      ג' יש תמלול של ההודעה
                                      ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                                      ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                                      ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                                      ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

                                      כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                                      אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                                      וקצת תמונות להמחשה

                                      5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                                      8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                                      0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                                      ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                                      שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אברהם אברהם 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אברהם אברהם 1
                                      #43

                                      @מדריך-html
                                      אני בקליקול מובייל, ויש להם שירות כזה ואתה יכול לקבל התראה במייל/וואטסאפ עוד לפני שהתחילה השיחה או כשהשיחה לא נענתה, ללא שום הפניית שיחות,
                                      ויש להם גם הקלטת שיחות ישיר לגוגל דרייב שלכם, ועוד הרבה פיצ'רים שישנה לכם את החיים.

                                      ממליץ אישית.

                                      נ.ב. המערכות והשרתים שלהם נמצאים על רשת פרטנר.

                                      יוסף אלחנןי כ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אברהם אברהם 1

                                        @מדריך-html
                                        אני בקליקול מובייל, ויש להם שירות כזה ואתה יכול לקבל התראה במייל/וואטסאפ עוד לפני שהתחילה השיחה או כשהשיחה לא נענתה, ללא שום הפניית שיחות,
                                        ויש להם גם הקלטת שיחות ישיר לגוגל דרייב שלכם, ועוד הרבה פיצ'רים שישנה לכם את החיים.

                                        ממליץ אישית.

                                        נ.ב. המערכות והשרתים שלהם נמצאים על רשת פרטנר.

                                        יוסף אלחנןי מחובר
                                        יוסף אלחנןי מחובר
                                        יוסף אלחנן
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #44

                                        @אברהם-אברהם-1 כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                        נ.ב. המערכות והשרתים שלהם נמצאים על רשת פרטנר.

                                        וזה מתאים גם לסלקום?

                                        ה א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מדריך html

                                          אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                                          עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                                          המספר הוא 093137980
                                          באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                                          בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                                          אשמח למשוב האם זה עובד

                                          המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                                          החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                                          היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                                          כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                                          ובכן מה הפרויקט כולל
                                          את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                                          ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                                          כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                                          במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                                          איך זה עובד?
                                          אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                                          בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                                          1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                                          עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                                          המתקשר ישמע את המלל הבא
                                          שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                                          וכעת למערכת עצמה
                                          כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                                          אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                                          זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                                          וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                                          המעלות על פני תא קולי רגיל
                                          א' לא לכולם יש
                                          ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                                          ג' יש תמלול של ההודעה
                                          ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                                          ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                                          ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                                          ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

                                          כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                                          אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                                          וקצת תמונות להמחשה

                                          5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                                          8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                                          0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                                          ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                                          שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                                          מנצפכמ מנותק
                                          מנצפכמ מנותק
                                          מנצפכ
                                          מדריכים עימוד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנצפכ
                                          #45

                                          @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                          כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד

                                          לכאורה שטויות
                                          מה מאובטח? הכל מוצפן?
                                          (למי ממי שיכל היה להיות גישה, אין?)
                                          עריכה: בהמשך נטען שיש הצפנה

                                          כדאי לדעת שעל פי רוב, כל כניסה לכל אתר וכל כניסה לקו תוכן הכל מתועד עד הפרטים הקטנים כולל כתובת ה IP ומספר הפלאפון וכל נתון שעובר דרכם וכו וכו

                                          יש דרך לדעת שזה יהיה באמת שלכם (בהנחה שעל חברת ימות המשיח אפשר לסמוך) והיא ליצור מערכת כזאת שהניהול עליה יהיה שלכם - לא קשה במיוחד ואולי גם מישהו מהפורום ייתנדב לתת על זה מדריך

                                          ה ל 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר