מדריך | לא מפספסים שיחות
-
@מדריך-html ראשית תודה על המדריך
בשואו בגירסא ששיש לי אין הפניית שיחות השאלה האם אפשר להחליף את המספר שיש שם במקום של הדואר קולי למספר של המערכת?
@אקספליארמוס כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@מדריך-html ראשית תודה על המדריך
בשואו בגירסא ששיש לי אין הפניית שיחות השאלה האם אפשר להחליף את המספר שיש שם במקום של הדואר קולי למספר של המערכת?
@אקספליארמוס כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@מדריך-html ראשית תודה על המדריך
בשואו בגירסא ששיש לי אין הפניית שיחות השאלה האם אפשר להחליף את המספר שיש שם במקום של הדואר קולי למספר של המערכת?
נראה לי שלא
-
@ידידים אולי המספר הזה לא מעודכן בme...

-
-
-
-
-
@אקספליארמוס כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@מדריך-html ראשית תודה על המדריך
בשואו בגירסא ששיש לי אין הפניית שיחות השאלה האם אפשר להחליף את המספר שיש שם במקום של הדואר קולי למספר של המערכת?
@אקספליארמוס כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@מדריך-html ראשית תודה על המדריך
בשואו בגירסא ששיש לי אין הפניית שיחות השאלה האם אפשר להחליף את המספר שיש שם במקום של הדואר קולי למספר של המערכת?
נראה לי שלא
@ידידים [עריכה: סליחה על התיוג]
אפשר לעשות הפניית שיחות בשואו, מידיעה, קצת מסובך עם המקשים והכיוונים, ואגב, אפשר לשנות את התא קולי, אבל זה לא יועיל הרבה
@אקספליארמוס -
@ידידים [עריכה: סליחה על התיוג]
אפשר לעשות הפניית שיחות בשואו, מידיעה, קצת מסובך עם המקשים והכיוונים, ואגב, אפשר לשנות את התא קולי, אבל זה לא יועיל הרבה
@אקספליארמוס@דוד-טרייטל כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
אפשר לעשות הפניית שיחות בשואו, מידיעה, קצת מסובך עם המקשים והכיוונים
חיפשתי בכל הפלאפון

-
@ידידים [עריכה: סליחה על התיוג]
אפשר לעשות הפניית שיחות בשואו, מידיעה, קצת מסובך עם המקשים והכיוונים, ואגב, אפשר לשנות את התא קולי, אבל זה לא יועיל הרבה
@אקספליארמוס@דוד-טרייטל כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@ידידים [עריכה: סליחה על התיוג]
דווקא גם לי יש שואו וחיפשתי......
-
@דוד-טרייטל כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
אפשר לעשות הפניית שיחות בשואו, מידיעה, קצת מסובך עם המקשים והכיוונים
חיפשתי בכל הפלאפון

@ידידים נראה לי שגם אני חיפשתי בלילה הראשון הרבה...
הגדרות>רשת>הגדרות שיחה>חשבונות לביצוע שיחות>העברת שיחות -
@מדריך-html ראשית תודה על המדריך
בשואו בגירסא ששיש לי אין הפניית שיחות השאלה האם אפשר להחליף את המספר שיש שם במקום של הדואר קולי למספר של המערכת?
@אקספליארמוס לא מיתמצא בשואו אבל בד"כ #67# והמספר עושה הפניית שיחות אם אין מענה (אולי צריך גם לעשות* אחרי כל המספר לא זוכר)
-
במאמר מוסגר על כל עניין ההפניות
היות והפניה היא מול חברת התקשורת ניתן להעביר את הסים לפלאפון אחר לעשות הפניה ולהחזיר -
מישהו יודע למה כשני נכנס לאתר לא מופיע לי שיחות\הודעות??
ככה

-
מישהו יודע למה כשני נכנס לאתר לא מופיע לי שיחות\הודעות??
ככה

@מיט-א-רוהיגקייט כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
מישהו יודע למה כשני נכנס לאתר לא מופיע לי שיחות\הודעות??
ככה

כנראה היה איפוס
-
@מיט-א-רוהיגקייט כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
מישהו יודע למה כשני נכנס לאתר לא מופיע לי שיחות\הודעות??
ככה

כנראה היה איפוס
@שניאור-שמח כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@מיט-א-רוהיגקייט כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
מישהו יודע למה כשני נכנס לאתר לא מופיע לי שיחות\הודעות??
ככה

כנראה היה איפוס
סליחה על הבורות לא הבנתי
ואשמח לפתרון איך אני מסדר את זה -
@שניאור-שמח כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@מיט-א-רוהיגקייט כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
מישהו יודע למה כשני נכנס לאתר לא מופיע לי שיחות\הודעות??
ככה

כנראה היה איפוס
סליחה על הבורות לא הבנתי
ואשמח לפתרון איך אני מסדר את זה@מיט-א-רוהיגקייט אתה לא צריך (ולא יכול) לעשות כלום...
זה מתאפס מעצמו אחרי סכום מסוים של הודעות...
תגלול קצת למעלה ותראה ש @מדריך-html כתב...מעדן אתה תתחיל את הרשימה מחדש..
זה הכל... -
מישהו יודע למה כשני נכנס לאתר לא מופיע לי שיחות\הודעות??
ככה

@מיט-א-רוהיגקייט גם כשיש איפוס, עדיין בטלפון כן אפשר לשמוע מי התקשר!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
