דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. מדריך | לא מפספסים שיחות

מדריך | לא מפספסים שיחות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
290 פוסטים 51 כותבים 24.6k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יום_שמחי יום_שמח

    @הדובדבן-שבקצפת איך נרשמת מהטלפון?

    ה מנותק
    ה מנותק
    הדובדבן שבקצפת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #16

    @יום_שמח
    באתר

    יום_שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה הדובדבן שבקצפת

      @יום_שמח
      באתר

      יום_שמחי מנותק
      יום_שמחי מנותק
      יום_שמח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #17

      @הדובדבן-שבקצפת והוא לא רשם לך שלא נרשמת דרך טלפון המערכת?

      אהבת תן לייק

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יום_שמחי יום_שמח

        @הדובדבן-שבקצפת והוא לא רשם לך שלא נרשמת דרך טלפון המערכת?

        ה מנותק
        ה מנותק
        הדובדבן שבקצפת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #18

        @יום_שמח
        לא
        אתה חייגת למספר שרשום שם בזמן שנרשמת לאתר?

        יום_שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה הדובדבן שבקצפת

          @יום_שמח
          לא
          אתה חייגת למספר שרשום שם בזמן שנרשמת לאתר?

          יום_שמחי מנותק
          יום_שמחי מנותק
          יום_שמח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #19

          @הדובדבן-שבקצפת זה לא עזר
          זה מה שעשית?

          אהבת תן לייק

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יום_שמחי יום_שמח

            @הדובדבן-שבקצפת זה לא עזר
            זה מה שעשית?

            ה מנותק
            ה מנותק
            הדובדבן שבקצפת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדובדבן שבקצפת
            #20

            @יום_שמח
            כן
            חייגתי למספר שרשום שם
            זה מספר אחר לא של המערכת
            060e8852-acfe-4a05-ad50-ddd0b203cdf0-image.png
            התמונה מהספויילר למעלה

            יום_שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ה הדובדבן שבקצפת

              @יום_שמח
              כן
              חייגתי למספר שרשום שם
              זה מספר אחר לא של המערכת
              060e8852-acfe-4a05-ad50-ddd0b203cdf0-image.png
              התמונה מהספויילר למעלה

              יום_שמחי מנותק
              יום_שמחי מנותק
              יום_שמח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יום_שמח
              #21

              @הדובדבן-שבקצפת הבנתי
              תודה
              לא מספיק בולט

              אהבת תן לייק

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח מנותק
                ח מנותק
                חיים טובים 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #22

                @מדריך-html האם יש צפי מתי ואם בכלל הכלי יעבוד ברשת רמי לוי?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                  @מדריך-html
                  כבר קיבלתי כמה שיחות שלא נענו ועדיין האזור האישי שלי באתר נראה ככה...
                  f7d0aae6-c931-439b-a31d-b15f03e3b805-image.png

                  יוסף אלחנןי מחובר
                  יוסף אלחנןי מחובר
                  יוסף אלחנן
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #23

                  @יוסף-אלחנן כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                  @מדריך-html
                  כבר קיבלתי כמה שיחות שלא נענו ועדיין האזור האישי שלי באתר נראה ככה...
                  f7d0aae6-c931-439b-a31d-b15f03e3b805-image.png

                  איזה טמבל אני...
                  לא שמתי לב ל-

                  @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                  עושים הפניית שיחות

                  אבל בכל אופן, אני מנסה לעשות הפניית שיחות ואני מצליח רק לעשות 'הפנה תמיד', כשאני מנסה לעשות הפניה במקרה מסויים כמו כשאני לא זמין וכו', נהיה לי כזו הודעה:
                  Screenshot_2023-12-11-13-55-53[1].png

                  וכן אני לא מצליח לשנות את המספר של התא קולי, אם יש כזו אפשרות בכלל...

                  אשמח לעזרה!
                  תודה מראש!

                  כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                    @יוסף-אלחנן כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                    @מדריך-html
                    כבר קיבלתי כמה שיחות שלא נענו ועדיין האזור האישי שלי באתר נראה ככה...
                    f7d0aae6-c931-439b-a31d-b15f03e3b805-image.png

                    איזה טמבל אני...
                    לא שמתי לב ל-

                    @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                    עושים הפניית שיחות

                    אבל בכל אופן, אני מנסה לעשות הפניית שיחות ואני מצליח רק לעשות 'הפנה תמיד', כשאני מנסה לעשות הפניה במקרה מסויים כמו כשאני לא זמין וכו', נהיה לי כזו הודעה:
                    Screenshot_2023-12-11-13-55-53[1].png

                    וכן אני לא מצליח לשנות את המספר של התא קולי, אם יש כזו אפשרות בכלל...

                    אשמח לעזרה!
                    תודה מראש!

                    כ מנותק
                    כ מנותק
                    כמה טוב השם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #24

                    @יוסף-אלחנן
                    אז מה חשבת איך המערכת תדע שקבלת שיחה?
                    תנסה אולי דרך תמיכה טכנית של החברה שלך הם אמורים לדעת לעשות את זה

                    יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • כ כמה טוב השם

                      @יוסף-אלחנן
                      אז מה חשבת איך המערכת תדע שקבלת שיחה?
                      תנסה אולי דרך תמיכה טכנית של החברה שלך הם אמורים לדעת לעשות את זה

                      יוסף אלחנןי מחובר
                      יוסף אלחנןי מחובר
                      יוסף אלחנן
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #25

                      @כמה-טוב-השם כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                      @יוסף-אלחנן
                      אז מה חשבת איך המערכת תדע שקבלת שיחה?
                      תנסה אולי דרך תמיכה טכנית של החברה שלך הם אמורים לדעת לעשות את זה

                      תודה!

                      @כמה-טוב-השם כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                      אז מה חשבת איך המערכת תדע שקבלת שיחה?

                      שאלה טובה...
                      עשיתי את זה אתמול בלילה בשעה שלוש ומשהו וזה אחרי שבמוצ"ש ישנתי 4 שעות, אז אל תשאל אותי מה חשבתי ומה לא חשבתי...
                      😉

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מ מדריך html

                        אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                        עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                        המספר הוא 093137980
                        באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                        בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                        אשמח למשוב האם זה עובד

                        המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                        החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                        היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                        כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                        ובכן מה הפרויקט כולל
                        את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                        ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                        כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                        במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                        איך זה עובד?
                        אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                        בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                        1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                        עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                        המתקשר ישמע את המלל הבא
                        שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                        וכעת למערכת עצמה
                        כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                        אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                        זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                        וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                        המעלות על פני תא קולי רגיל
                        א' לא לכולם יש
                        ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                        ג' יש תמלול של ההודעה
                        ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                        ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                        ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                        ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

                        כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                        אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                        וקצת תמונות להמחשה

                        5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                        8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                        0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                        ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                        שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שליו
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #26

                        @מדריך-html
                        מדהים!!!!
                        אין דברים כאלו!!!!
                        הרשמה קלה ופשוטה
                        ממשק נעים ונוח
                        עושה חשק לא לענות לאנשים....

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • ה מנותק
                          ה מנותק
                          הדובדבן שבקצפת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #27

                          לאלו שהסתבכו בהרשמה באתר
                          אני לא יודע למה זה נמצא בספוילר אבל לא כולם אוחזים שצריך להתקשר בעת ההרשמה באתר למספר אחר
                          c7ac629c-3c4a-4e39-8114-1afbdb1780c4-image.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מדריך html

                            אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                            עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                            המספר הוא 093137980
                            באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                            בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                            אשמח למשוב האם זה עובד

                            המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                            החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                            היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                            כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                            ובכן מה הפרויקט כולל
                            את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                            ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                            כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                            במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                            איך זה עובד?
                            אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                            בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                            1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                            עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                            המתקשר ישמע את המלל הבא
                            שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                            וכעת למערכת עצמה
                            כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                            אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                            זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                            וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                            המעלות על פני תא קולי רגיל
                            א' לא לכולם יש
                            ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                            ג' יש תמלול של ההודעה
                            ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                            ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                            ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                            ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

                            כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                            אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                            וקצת תמונות להמחשה

                            5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                            8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                            0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                            ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                            שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מויטיו
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #28

                            @מדריך-html עשית ככל אשר ציוותני...
                            אבל כאשר מחייגים אלי והשיחה מופנית, המתקשרים שומעים את התפריט הרגיל של המערכת, ”שלום וברוכים הבאים ל... שמנו לב שאינכם רשומים במערכת..
                            אני לא מבין איך זה אמור לעבוד הרי כל השיחות מופנות לקו אחד שהוא גם המערכת וגם התיבה הקולית הייחודית לכל מספר?
                            בברכת התורה

                            ה B 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • משה 144מ מנותק
                              משה 144מ מנותק
                              משה 144
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #29

                              @מדריך-html
                              אשמח להתחיל להשתמש בזה גם אם זה יהיה בתשלום סמלי כלשהו בעיקר בגלל המייל עם הזיהוי, אבל חסר לי האפשרות של ההודעה אישית במקום התקליט הקיים.

                              ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • משה 144מ משה 144

                                @מדריך-html
                                אשמח להתחיל להשתמש בזה גם אם זה יהיה בתשלום סמלי כלשהו בעיקר בגלל המייל עם הזיהוי, אבל חסר לי האפשרות של ההודעה אישית במקום התקליט הקיים.

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                הדובדבן שבקצפת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #30

                                @משה-144
                                תיצור איתם קשר דרך הצור קשר באתר הם זמינים שם

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מויטיו

                                  @מדריך-html עשית ככל אשר ציוותני...
                                  אבל כאשר מחייגים אלי והשיחה מופנית, המתקשרים שומעים את התפריט הרגיל של המערכת, ”שלום וברוכים הבאים ל... שמנו לב שאינכם רשומים במערכת..
                                  אני לא מבין איך זה אמור לעבוד הרי כל השיחות מופנות לקו אחד שהוא גם המערכת וגם התיבה הקולית הייחודית לכל מספר?
                                  בברכת התורה

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הדובדבן שבקצפת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #31

                                  @מויטיו כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                  @מדריך-html עשית ככל אשר ציוותני...
                                  אבל כאשר מחייגים אלי והשיחה מופנית, המתקשרים שומעים את התפריט הרגיל של המערכת, ”שלום וברוכים הבאים ל... שמנו לב שאינכם רשומים במערכת..
                                  אני לא מבין איך זה אמור לעבוד הרי כל השיחות מופנות לקו אחד שהוא גם המערכת וגם התיבה הקולית הייחודית לכל מספר?
                                  בברכת התורה

                                  באיזה חברת תקשורת אתה?

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מויטיו

                                    @מדריך-html עשית ככל אשר ציוותני...
                                    אבל כאשר מחייגים אלי והשיחה מופנית, המתקשרים שומעים את התפריט הרגיל של המערכת, ”שלום וברוכים הבאים ל... שמנו לב שאינכם רשומים במערכת..
                                    אני לא מבין איך זה אמור לעבוד הרי כל השיחות מופנות לקו אחד שהוא גם המערכת וגם התיבה הקולית הייחודית לכל מספר?
                                    בברכת התורה

                                    B מנותק
                                    B מנותק
                                    bat.sheva
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #32

                                    בחיים לא קרא לי דבר כזה...
                                    אני לא יודע מה איתכם אבל השיחות אצלי סבבה לגמרי...
                                    😀 😀

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה הדובדבן שבקצפת

                                      @מויטיו כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                      @מדריך-html עשית ככל אשר ציוותני...
                                      אבל כאשר מחייגים אלי והשיחה מופנית, המתקשרים שומעים את התפריט הרגיל של המערכת, ”שלום וברוכים הבאים ל... שמנו לב שאינכם רשומים במערכת..
                                      אני לא מבין איך זה אמור לעבוד הרי כל השיחות מופנות לקו אחד שהוא גם המערכת וגם התיבה הקולית הייחודית לכל מספר?
                                      בברכת התורה

                                      באיזה חברת תקשורת אתה?

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מויטיו
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #33

                                      @הדובדבן-שבקצפת פרטנר

                                      י כ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מויטיו

                                        @הדובדבן-שבקצפת פרטנר

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יצחק קוזניץ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #34

                                        @מדריך-html
                                        סתם מעניין ,
                                        מה הבעיה ברמי לוי ופל'?

                                        אבייא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י יצחק קוזניץ

                                          @מדריך-html
                                          סתם מעניין ,
                                          מה הבעיה ברמי לוי ופל'?

                                          אבייא מנותק
                                          אבייא מנותק
                                          אביי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #35

                                          @יצחק-קוזניץ כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                          מה הבעיה ברמי לוי

                                          אולי שא"א לעשות הפניית שיחות? (לפחות אצלי...)

                                          ניתן ליצור עימי קשר 8140hp+mt@gmail.com

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר