מדריך | לא מפספסים שיחות
-
@מדריך-html משום מה [נראה לי שזה לא היה בעבר] המתקשרים שומעים "שיחתכם מועברת, אנא המתינו" לאחר מכן מנגינה קצרה, ורק אח"כ מגיעים למערכת.
הרבה מנתקים כבר בשלב ששומעים "שיחתכם מועברת", וכך השיחה שלהם לא נרשמת כלל.
נשמח אם תבטל את זה. תודה! -
אצלי זה ג''כ עושה ככה, אבל בכ''מ השיחה נרשמת גם אם ניתקו מיד.
(ועדיין כמובן שיותר לכתחילה שלא יהיה את זה)@מדריך-html גם אצלי זה כך כבר שבוע ולכן ביטלתי בינתיים את ההפניה.
-
@נוקיה @לומדס
בדקתי ומצאתי שזה עדיף, בעבר, לא היה הודעה על 'השיחה מועברת לתא קולי' ועכשיו ההודעה הזו מחליפה, זה הדבר הקטן.
הבשורה הגדולה היא, שבעבר, בזמן שהיה שקט, מי שניתק-לא נרשם, וכעת, מי שמנתק את השיחה בעת 'שיחתכם מועברת', רשום אצל מקבל השיחה כ'שיחה שלא נענתה'!
@מדריך-html היה עדיף לשנות את ההקלטה הזו במידת האפשר, אבל נראה לענ"ד שעדיף כך מהשקט המוזר, שבטח כולם אמרו לנו 'הלו' בשלב הזה... -
א אלישי הצמיד את נושא זה
-
אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנרעדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
המספר הוא 093137980
באם יש לכם תקלה אשמח לעדכוןבנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
אשמח למשוב האם זה עובדהמדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).ובכן מה הפרויקט כולל
את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזהאיך זה עובד?
אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכםבהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
המתקשר ישמע את המלל הבא
שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעהוכעת למערכת עצמה
כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/המעלות על פני תא קולי רגיל
א' לא לכולם יש
ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
ג' יש תמלול של ההודעה
ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק)
וקצת תמונות להמחשה
שאלות? בשמחה
@מדריך-html יצרתי אפליקציה לאתר דרך הפרויקט המדהים של @צדיק-תמים, למי שירצה..
אולי כדאי שתשים את האפליקציה בפוסט הראשון שלא יעלם..
-
@מדריך-html יצרתי אפליקציה לאתר דרך הפרויקט המדהים של @צדיק-תמים, למי שירצה..
אולי כדאי שתשים את האפליקציה בפוסט הראשון שלא יעלם..
@שניאור-שמח התקנתי וזה טוב לאנדרואיד 4...
אני נכנס ומכניס את הסיסמה, ולוחץ אישור ולא קורה כלום...
יש לך מושג איך לעזור לי בזה?
בכלל, אני לא יודע אם זה רק אצלי או אצל כולם, בעמוד הבית, ה'כפתור' התחברות, הוא שקוף...
צריך לגשגש באפילה...עוד הארה, הלוגו של האפליקציה זה מהחייגן?
-
@שניאור-שמח התקנתי וזה טוב לאנדרואיד 4...
אני נכנס ומכניס את הסיסמה, ולוחץ אישור ולא קורה כלום...
יש לך מושג איך לעזור לי בזה?
בכלל, אני לא יודע אם זה רק אצלי או אצל כולם, בעמוד הבית, ה'כפתור' התחברות, הוא שקוף...
צריך לגשגש באפילה...עוד הארה, הלוגו של האפליקציה זה מהחייגן?
@יוסף-אלחנן כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@שניאור-שמח התקנתי וזה טוב לאנדרואיד 4...
אני נכנס ומכניס את הסיסמה, ולוחץ אישור ולא קורה כלום...
יש לך מושג איך לעזור לי בזה?
אצלי זה עובד כמו שצריך, מוזר
בכלל, אני לא יודע אם זה רק אצלי או אצל כולם, בעמוד הבית, ה'כפתור' התחברות, הוא שקוף...
צריך לגשגש באפילה...כנל
עוד הארה, הלוגו של האפליקציה זה מהחייגן?
מהאינטרנט
-
@יוסף-אלחנן כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@שניאור-שמח התקנתי וזה טוב לאנדרואיד 4...
אני נכנס ומכניס את הסיסמה, ולוחץ אישור ולא קורה כלום...
יש לך מושג איך לעזור לי בזה?
אצלי זה עובד כמו שצריך, מוזר
בכלל, אני לא יודע אם זה רק אצלי או אצל כולם, בעמוד הבית, ה'כפתור' התחברות, הוא שקוף...
צריך לגשגש באפילה...כנל
עוד הארה, הלוגו של האפליקציה זה מהחייגן?
מהאינטרנט
-
@יוסף-אלחנן כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@שניאור-שמח כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
אצלי זה עובד כמו שצריך, מוזר
יכול להיות בגלל נטפרי?
יכול להיות הכל, אין לי שמץ כי אין לי נטפרי..
-
-
אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנרעדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
המספר הוא 093137980
באם יש לכם תקלה אשמח לעדכוןבנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
אשמח למשוב האם זה עובדהמדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).ובכן מה הפרויקט כולל
את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזהאיך זה עובד?
אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכםבהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
המתקשר ישמע את המלל הבא
שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעהוכעת למערכת עצמה
כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/המעלות על פני תא קולי רגיל
א' לא לכולם יש
ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
ג' יש תמלול של ההודעה
ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק)
וקצת תמונות להמחשה
שאלות? בשמחה
@מדריך-html אתה יכול לסדר את הבאג המעצבן שברגע שאני מפנה את השיחות למערכת, יש רק 5 צלצולים ולא 12! זה מטורף! ומאוד מעצבן..
וגם יש בסוף איזה מנגינה שונה ואז הוא אומר שיחתכם מועברת... גם זה ממש מעצבן, בסוף אנשים לא יתקשרו אלי.. -
@מדריך-html אתה יכול לסדר את הבאג המעצבן שברגע שאני מפנה את השיחות למערכת, יש רק 5 צלצולים ולא 12! זה מטורף! ומאוד מעצבן..
וגם יש בסוף איזה מנגינה שונה ואז הוא אומר שיחתכם מועברת... גם זה ממש מעצבן, בסוף אנשים לא יתקשרו אלי..@שניאור-שמח כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
אתה יכול לסדר את הבאג המעצבן שברגע שאני מפנה את השיחות למערכת, יש רק 5 צלצולים ולא 12! זה מטורף!
זה כבר קשור לחברת סלולר שלך אתה יכול לבחור הפניה לפי זמן 5,10,15,20,25,30
-
@שניאור-שמח כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
אתה יכול לסדר את הבאג המעצבן שברגע שאני מפנה את השיחות למערכת, יש רק 5 צלצולים ולא 12! זה מטורף!
זה כבר קשור לחברת סלולר שלך אתה יכול לבחור הפניה לפי זמן 5,10,15,20,25,30
@לומדעס כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@שניאור-שמח כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
אתה יכול לסדר את הבאג המעצבן שברגע שאני מפנה את השיחות למערכת, יש רק 5 צלצולים ולא 12! זה מטורף!
זה כבר קשור לחברת סלולר שלך אתה יכול לבחור הפניה לפי זמן 5,10,15,20,25,30
תודה רבה, אני אבדוק..
-
@מדריך-html
השיחה הראשונה [לפי השעות] השאירו לי הודעה בשניה לא השאירו ומופיע לי לידה גם את ההודעה של הראשונה
וכן התצוגה של הטורים לא מכוונת מול הכותרת שלהם
וכן השיחה השניה שקיבלתי היא ממישהו שכשאני בודק בשלוחה 6 מופיע זיהוי אבל באתר אין את הזיהוי
תודה רבה
שירות מדהים -
@שניאור-שמח התקנתי וזה טוב לאנדרואיד 4...
אני נכנס ומכניס את הסיסמה, ולוחץ אישור ולא קורה כלום...
יש לך מושג איך לעזור לי בזה?
בכלל, אני לא יודע אם זה רק אצלי או אצל כולם, בעמוד הבית, ה'כפתור' התחברות, הוא שקוף...
צריך לגשגש באפילה...עוד הארה, הלוגו של האפליקציה זה מהחייגן?
@יוסף-אלחנן כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@שניאור-שמח התקנתי וזה טוב לאנדרואיד 4...
אני נכנס ומכניס את הסיסמה, ולוחץ אישור ולא קורה כלום...
יש לך מושג איך לעזור לי בזה?
בכלל, אני לא יודע אם זה רק אצלי או אצל כולם, בעמוד הבית, ה'כפתור' התחברות, הוא שקוף...
צריך לגשגש באפילה...עוד הארה, הלוגו של האפליקציה זה מהחייגן?
גם אצלי כל זה אותו דבר, ביאנג.
-
@יוסף-אלחנן כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@שניאור-שמח התקנתי וזה טוב לאנדרואיד 4...
אני נכנס ומכניס את הסיסמה, ולוחץ אישור ולא קורה כלום...
יש לך מושג איך לעזור לי בזה?
בכלל, אני לא יודע אם זה רק אצלי או אצל כולם, בעמוד הבית, ה'כפתור' התחברות, הוא שקוף...
צריך לגשגש באפילה...עוד הארה, הלוגו של האפליקציה זה מהחייגן?
גם אצלי כל זה אותו דבר, ביאנג.
-
-
-
@EBA
יש מצב שצריך לזה תעודה מיוחדת?
בנטפרי...@יוסף-אלחנן כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@EBA
יש מצב שצריך לזה תעודה מיוחדת?
בנטפרי...שיצרתי את האפליקציה בחרתי באפשרות של תעודת אבטחה מובנת..
-
@יוסף-אלחנן כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@EBA
יש מצב שצריך לזה תעודה מיוחדת?
בנטפרי...שיצרתי את האפליקציה בחרתי באפשרות של תעודת אבטחה מובנת..
@שניאור-שמח וזה תקף לנטפרי?..
-
@שניאור-שמח וזה תקף לנטפרי?..