דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. מדריך | לא מפספסים שיחות

מדריך | לא מפספסים שיחות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
290 פוסטים 51 כותבים 24.6k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יוסף אלחנןי מחובר
    יוסף אלחנןי מחובר
    יוסף אלחנן
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #173

    @מדריך-html
    קודם כל, שוב פעם תודה רבה על הדבר האדיר הזה!
    אני נעזר בו רבות!!!

    היות ושוב פעם הרובוט של נטפרי חסם לי את האתר בגלל התירגום...
    כמו שאמר @נוקיה, כאן...

    אשמח שתינתן אפשרות להוריד את הצגת התרגום מהאתר.
    תודה!

    ותודה ל @הדובדבן-שבקצפת על הפיתרון לזה, באמת השארתי שלושים הודעות ואכן והאתר נפתח לי...

    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מ מדריך html

      אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

      עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
      המספר הוא 093137980
      באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

      בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
      אשמח למשוב האם זה עובד

      המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
      החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
      היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
      כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

      ובכן מה הפרויקט כולל
      את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
      ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
      כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
      במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

      איך זה עובד?
      אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

      בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
      1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

      עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
      המתקשר ישמע את המלל הבא
      שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

      וכעת למערכת עצמה
      כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

      אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
      זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
      וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

      המעלות על פני תא קולי רגיל
      א' לא לכולם יש
      ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
      ג' יש תמלול של ההודעה
      ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
      ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
      ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
      ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

      כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
      אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

      וקצת תמונות להמחשה

      5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
      8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
      0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
      ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

      שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

      ס מחובר
      ס מחובר
      סקרן 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #174

      @מדריך-html היי
      קודם כל תודה על הרעיון הכ"כ נצרך
      התחברתי למערכת לפי האמור ובתכל'ס אני לא רואה שום הודעה חדשה באתר (למרות שכמובן התקשרו אליי)
      עשיתי בטלפון הפניית שיחות ומי שמתקשר אליי שומע את ההודעה המוקלטת, כך שהבעיה היא לא בהפניה
      אשמח לפיתרון
      תודה רבה על הכל

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מדריך html

        אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

        עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
        המספר הוא 093137980
        באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

        בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
        אשמח למשוב האם זה עובד

        המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
        החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
        היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
        כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

        ובכן מה הפרויקט כולל
        את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
        ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
        כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
        במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

        איך זה עובד?
        אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

        בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
        1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

        עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
        המתקשר ישמע את המלל הבא
        שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

        וכעת למערכת עצמה
        כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

        אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
        זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
        וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

        המעלות על פני תא קולי רגיל
        א' לא לכולם יש
        ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
        ג' יש תמלול של ההודעה
        ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
        ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
        ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
        ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

        כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
        אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

        וקצת תמונות להמחשה

        5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
        8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
        0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
        ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

        שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

        יוסף אלחנןי מחובר
        יוסף אלחנןי מחובר
        יוסף אלחנן
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #175

        @מדריך-html
        יש מצב לפיתוח אפליקציה לזה?

        כי כשאני מנסה דרך הדפדפן והוא עושה לי בעיות, לא נותן לי להיכנס וכו'...

        תודה!

        שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

          @מדריך-html
          יש מצב לפיתוח אפליקציה לזה?

          כי כשאני מנסה דרך הדפדפן והוא עושה לי בעיות, לא נותן לי להיכנס וכו'...

          תודה!

          שניאור שמחש מנותק
          שניאור שמחש מנותק
          שניאור שמח
          מדריכים עימוד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #176

          @יוסף-אלחנן תעשה דרך מה ש @צדיק-תמים עשה..
          אפליקציה דרך אתר..

          "אם לא תנסה, איך תדע?"

          יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שניאור שמחש שניאור שמח

            @יוסף-אלחנן תעשה דרך מה ש @צדיק-תמים עשה..
            אפליקציה דרך אתר..

            יוסף אלחנןי מחובר
            יוסף אלחנןי מחובר
            יוסף אלחנן
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #177

            @שניאור-שמח כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

            @יוסף-אלחנן תעשה דרך מה ש @צדיק-תמים עשה..
            אפליקציה דרך אתר..

            צודק!
            שכחתי...

            אני שמתי את זה אפילו בכרטיסיות למעלה...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מדריך html

              אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

              עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
              המספר הוא 093137980
              באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

              בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
              אשמח למשוב האם זה עובד

              המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
              החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
              היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
              כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

              ובכן מה הפרויקט כולל
              את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
              ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
              כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
              במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

              איך זה עובד?
              אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

              בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
              1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

              עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
              המתקשר ישמע את המלל הבא
              שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

              וכעת למערכת עצמה
              כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

              אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
              זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
              וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

              המעלות על פני תא קולי רגיל
              א' לא לכולם יש
              ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
              ג' יש תמלול של ההודעה
              ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
              ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
              ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
              ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

              כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
              אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

              וקצת תמונות להמחשה

              5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
              8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
              0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
              ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

              שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #178

              @מדריך-html לי עד לפני שבוע עבד היטב, אבל כעת מי שמתקשר שומע "מנוי זה הפנה את מספרו למערכת אך לא נרשם, ולכן אי אפשר להשאיר לו הודעות"
              למרות שעד היום הייתי רשום והכל היה בסדר.

              יוסף אלחנןי נ 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • EBAE EBA

                @מדריך-html לי עד לפני שבוע עבד היטב, אבל כעת מי שמתקשר שומע "מנוי זה הפנה את מספרו למערכת אך לא נרשם, ולכן אי אפשר להשאיר לו הודעות"
                למרות שעד היום הייתי רשום והכל היה בסדר.

                יוסף אלחנןי מחובר
                יוסף אלחנןי מחובר
                יוסף אלחנן
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסף אלחנן
                #179

                @EBA וואלה,
                אצלי גם בשבוע האחרון אני לא מקבל הפנייה, לא יודע מה התקליט אומר, אבל אני לא מקבל שיחות באתר...
                השיחה האחרונה היא מה- 20/04

                @מדריך-html

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • EBAE EBA

                  @מדריך-html לי עד לפני שבוע עבד היטב, אבל כעת מי שמתקשר שומע "מנוי זה הפנה את מספרו למערכת אך לא נרשם, ולכן אי אפשר להשאיר לו הודעות"
                  למרות שעד היום הייתי רשום והכל היה בסדר.

                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  נוקיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #180

                  @EBA @יוסף-אלחנן
                  גם אצלי זה הפסיק לעבוד
                  הפניתי את השיחות למספר החדש 093137980 והכל עובד פיקס.

                  EBAE יוסף אלחנןי 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • נ נוקיה

                    @EBA @יוסף-אלחנן
                    גם אצלי זה הפסיק לעבוד
                    הפניתי את השיחות למספר החדש 093137980 והכל עובד פיקס.

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #181

                    @נוקיה כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                    הפניתי את השיחות למספר החדש 093137980 והכל עובד פיקס.

                    תודה רבה!
                    עשיתי את זה גם, הבעיה היא שדי חשוב לי הזיהוי חסוי, והבנתי שזה לא קיים במספר החדש.

                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • EBAE EBA

                      @נוקיה כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                      הפניתי את השיחות למספר החדש 093137980 והכל עובד פיקס.

                      תודה רבה!
                      עשיתי את זה גם, הבעיה היא שדי חשוב לי הזיהוי חסוי, והבנתי שזה לא קיים במספר החדש.

                      נ מנותק
                      נ מנותק
                      נוקיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוקיה
                      #182

                      @EBA נכון כשמתקשרים מחסוי זה שומעים "אין תגובה משרת הAPI"
                      לכאורה זה משהו ש@מדריך-html יכול לתקן.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        משתמש מתקדם
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #183
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מדריך html

                          אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                          עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                          המספר הוא 093137980
                          באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                          בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                          אשמח למשוב האם זה עובד

                          המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                          החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                          היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                          כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                          ובכן מה הפרויקט כולל
                          את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                          ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                          כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                          במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                          איך זה עובד?
                          אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                          בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                          1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                          עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                          המתקשר ישמע את המלל הבא
                          שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                          וכעת למערכת עצמה
                          כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                          אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                          זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                          וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                          המעלות על פני תא קולי רגיל
                          א' לא לכולם יש
                          ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                          ג' יש תמלול של ההודעה
                          ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                          ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                          ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                          ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

                          כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                          אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                          וקצת תמונות להמחשה

                          5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                          8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                          0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                          ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                          שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משתמש מתקדם
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #184

                          @מדריך-html אחלה דבר תודה רבה
                          יש אופציה לשידרוג המערכת שיופיע גם
                          שם המתקשר במקום מספר טלפון???
                          (איזה סינכרון עם גוגל או סתם להעלות לאתר את האנשי קשר )

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            מדריך html
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #185

                            טוב אז טיפה סדר
                            א' היה בעיה במספר שמזהה חסוי (0796069620) ולכן נאמר להפנות למספר השני, ב''ה העניין טופל ומי שהיה יכול להפנות למספר השני שיפנה לשם
                            הסיבה ששומעים שאין מענה כאשר יש חסוי הוא כיון שהשרת אינו יודע להתמודד עם התגובה הזו, כיון שמצד אחד כאשר ההפניה מגיעה מקו אחד יש לו מה להגיד ומאידך מהקו השני הוא לא יודע מי זה, כמובן שאפשרי לטפל בזה וזה יטופל בעז''ה גם כן בשבועות הקרובים

                            ב' לגבי סנכרון אנשי קשר העניין בפיתוח עניין ש שבועות לדעתי, יעלה בעז''ה ביחד עם הגדרות הפרו והאפליקציה

                            ג' כל אלה ששולחים שיש להם בעיה באתר שהם לא רואים הודעות שימו לב הבעיה היא אם מזינים קוד שגוי אז המערכת מציגה דף חלק (זה נעשה מסיבת אבטחה, שלא יוכלו להריץ בדיקות ולקבל פלט שונה במקרה של סיסמה שגויה)

                            ובאופן כללי עדיף ליצור קשר דרך הצור קשר באתר יש מי שיענה שם בזמינות יותר גבוהה

                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • מ מדריך html

                              טוב אז טיפה סדר
                              א' היה בעיה במספר שמזהה חסוי (0796069620) ולכן נאמר להפנות למספר השני, ב''ה העניין טופל ומי שהיה יכול להפנות למספר השני שיפנה לשם
                              הסיבה ששומעים שאין מענה כאשר יש חסוי הוא כיון שהשרת אינו יודע להתמודד עם התגובה הזו, כיון שמצד אחד כאשר ההפניה מגיעה מקו אחד יש לו מה להגיד ומאידך מהקו השני הוא לא יודע מי זה, כמובן שאפשרי לטפל בזה וזה יטופל בעז''ה גם כן בשבועות הקרובים

                              ב' לגבי סנכרון אנשי קשר העניין בפיתוח עניין ש שבועות לדעתי, יעלה בעז''ה ביחד עם הגדרות הפרו והאפליקציה

                              ג' כל אלה ששולחים שיש להם בעיה באתר שהם לא רואים הודעות שימו לב הבעיה היא אם מזינים קוד שגוי אז המערכת מציגה דף חלק (זה נעשה מסיבת אבטחה, שלא יוכלו להריץ בדיקות ולקבל פלט שונה במקרה של סיסמה שגויה)

                              ובאופן כללי עדיף ליצור קשר דרך הצור קשר באתר יש מי שיענה שם בזמינות יותר גבוהה

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              נוקיה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #186

                              @מדריך-html ניסיתי כעת שוב להפנות להמספר 0796069620 וכשמתקשרים אלי שומעים שהמנוי לא נרשם לשרות

                              ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • נ נוקיה

                                @מדריך-html ניסיתי כעת שוב להפנות להמספר 0796069620 וכשמתקשרים אלי שומעים שהמנוי לא נרשם לשרות

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                הדובדבן שבקצפת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #187

                                @נוקיה
                                באיזה חברה אתה
                                אני בהוט עובד לי מעולןה

                                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ה הדובדבן שבקצפת

                                  @נוקיה
                                  באיזה חברה אתה
                                  אני בהוט עובד לי מעולןה

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נוקיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #188

                                  @הדובדבן-שבקצפת סלקום

                                  יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נ נוקיה

                                    @EBA @יוסף-אלחנן
                                    גם אצלי זה הפסיק לעבוד
                                    הפניתי את השיחות למספר החדש 093137980 והכל עובד פיקס.

                                    יוסף אלחנןי מחובר
                                    יוסף אלחנןי מחובר
                                    יוסף אלחנן
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #189

                                    @נוקיה כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                    הפניתי את השיחות למספר החדש 093137980 והכל עובד פיקס.

                                    תודה רבה!
                                    הפנתי למספר השני וזה חזר לעבוד, ברוך ה'!

                                    @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                    היה בעיה במספר שמזהה חסוי (0796069620) ולכן נאמר להפנות למספר השני

                                    איפה זה נאמר?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נ נוקיה

                                      @הדובדבן-שבקצפת סלקום

                                      יוסף אלחנןי מחובר
                                      יוסף אלחנןי מחובר
                                      יוסף אלחנן
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #190

                                      @נוקיה
                                      אני גם cellcom, והמספר ה'ראשון' לא עובד...

                                      שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                                        @נוקיה
                                        אני גם cellcom, והמספר ה'ראשון' לא עובד...

                                        שניאור שמחש מנותק
                                        שניאור שמחש מנותק
                                        שניאור שמח
                                        מדריכים עימוד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #191

                                        @יוסף-אלחנן כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                        @נוקיה
                                        אני גם cellcom, והמספר ה'ראשון' לא עובד...

                                        אני בפלאפון, איזה מספר כדאי לעשות?

                                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                        יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שניאור שמחש שניאור שמח

                                          @יוסף-אלחנן כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                          @נוקיה
                                          אני גם cellcom, והמספר ה'ראשון' לא עובד...

                                          אני בפלאפון, איזה מספר כדאי לעשות?

                                          יוסף אלחנןי מחובר
                                          יוסף אלחנןי מחובר
                                          יוסף אלחנן
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסף אלחנן
                                          #192

                                          @שניאור-שמח יש עדיפות?

                                          תעשה את המספר השני 093137980 זה בטח יעבוד, בעז"ה...

                                          שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר