מדריך | לא מפספסים שיחות
-
@יוסף-אלחנן יכול להיות שהמערכת קלטה מילים לא נכונות ושינתה את זה למילים לא טובות ואז בגלל זה הם חסמו..
-
@שניאור-שמח
גם אני חשבתי כך, אבל לא אמור להיות שם למעלה כתוב הודעות...
כמו מה ש @נוקיה כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:@יוסף-אלחנן הסיב שהרובוט של נטפרי חוסם זה בגלל שכנראה אתה מקבל הודעות באידיש או באנגלית והמערכת מתרגם את את זה למילים בעברית עם כל מיני מילים והקשרים מוזרים ולכן זה לפעמים מזוהה כתוכן בעייתי.
גם אצלי זה נחסם בנטפרי וזה מעצבן מאוד
אני הייתי מציע לבטל לגמרי את תרגום ההודעות או לפחות לתת אופציה לבטל למי שמעוניין. -
@מדריך-html
קודם כל, שוב פעם תודה רבה על הדבר האדיר הזה!
אני נעזר בו רבות!!!היות ושוב פעם הרובוט של נטפרי חסם לי את האתר בגלל התירגום...
כמו שאמר @נוקיה, כאן...אשמח שתינתן אפשרות להוריד את הצגת התרגום מהאתר.
תודה!ותודה ל @הדובדבן-שבקצפת על הפיתרון לזה, באמת השארתי שלושים הודעות ואכן והאתר נפתח לי...
-
@מדריך-html היי
קודם כל תודה על הרעיון הכ"כ נצרך
התחברתי למערכת לפי האמור ובתכל'ס אני לא רואה שום הודעה חדשה באתר (למרות שכמובן התקשרו אליי)
עשיתי בטלפון הפניית שיחות ומי שמתקשר אליי שומע את ההודעה המוקלטת, כך שהבעיה היא לא בהפניה
אשמח לפיתרון
תודה רבה על הכל -
@מדריך-html
יש מצב לפיתוח אפליקציה לזה?כי כשאני מנסה דרך הדפדפן והוא עושה לי בעיות, לא נותן לי להיכנס וכו'...
תודה!
-
@יוסף-אלחנן תעשה דרך מה ש @צדיק-תמים עשה..
אפליקציה דרך אתר.. -
@שניאור-שמח כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@יוסף-אלחנן תעשה דרך מה ש @צדיק-תמים עשה..
אפליקציה דרך אתר..צודק!
שכחתי...אני שמתי את זה אפילו בכרטיסיות למעלה...
-
@מדריך-html לי עד לפני שבוע עבד היטב, אבל כעת מי שמתקשר שומע "מנוי זה הפנה את מספרו למערכת אך לא נרשם, ולכן אי אפשר להשאיר לו הודעות"
למרות שעד היום הייתי רשום והכל היה בסדר. -
@EBA וואלה,
אצלי גם בשבוע האחרון אני לא מקבל הפנייה, לא יודע מה התקליט אומר, אבל אני לא מקבל שיחות באתר...
השיחה האחרונה היא מה- 20/04 -
פוסט זה נמחק!
-
@מדריך-html אחלה דבר תודה רבה
יש אופציה לשידרוג המערכת שיופיע גם
שם המתקשר במקום מספר טלפון???
(איזה סינכרון עם גוגל או סתם להעלות לאתר את האנשי קשר ) -
טוב אז טיפה סדר
א' היה בעיה במספר שמזהה חסוי (0796069620) ולכן נאמר להפנות למספר השני, ב''ה העניין טופל ומי שהיה יכול להפנות למספר השני שיפנה לשם
הסיבה ששומעים שאין מענה כאשר יש חסוי הוא כיון שהשרת אינו יודע להתמודד עם התגובה הזו, כיון שמצד אחד כאשר ההפניה מגיעה מקו אחד יש לו מה להגיד ומאידך מהקו השני הוא לא יודע מי זה, כמובן שאפשרי לטפל בזה וזה יטופל בעז''ה גם כן בשבועות הקרוביםב' לגבי סנכרון אנשי קשר העניין בפיתוח עניין ש שבועות לדעתי, יעלה בעז''ה ביחד עם הגדרות הפרו והאפליקציה
ג' כל אלה ששולחים שיש להם בעיה באתר שהם לא רואים הודעות שימו לב הבעיה היא אם מזינים קוד שגוי אז המערכת מציגה דף חלק (זה נעשה מסיבת אבטחה, שלא יוכלו להריץ בדיקות ולקבל פלט שונה במקרה של סיסמה שגויה)
ובאופן כללי עדיף ליצור קשר דרך הצור קשר באתר יש מי שיענה שם בזמינות יותר גבוהה
-
@מדריך-html ניסיתי כעת שוב להפנות להמספר 0796069620 וכשמתקשרים אלי שומעים שהמנוי לא נרשם לשרות
-
@הדובדבן-שבקצפת סלקום
-
@נוקיה כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
הפניתי את השיחות למספר החדש 093137980 והכל עובד פיקס.
תודה רבה!
הפנתי למספר השני וזה חזר לעבוד, ברוך ה'!@מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
היה בעיה במספר שמזהה חסוי (0796069620) ולכן נאמר להפנות למספר השני
איפה זה נאמר?