דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. מדריך | לא מפספסים שיחות

מדריך | לא מפספסים שיחות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
290 פוסטים 51 כותבים 24.6k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שניאור שמחש שניאור שמח

    @נוקיה דיברתי עם החברה הם סידרו לי..

    י מנותק
    י מנותק
    יצחק קוזניץ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #129

    @מדריך-html
    הבעיה הזו אצל כולם ?
    38adcbdd-d551-440f-ad84-01648e07c235-image.png
    לא רואים את השיחות ?

    יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יצחק קוזניץ

      @מדריך-html
      הבעיה הזו אצל כולם ?
      38adcbdd-d551-440f-ad84-01648e07c235-image.png
      לא רואים את השיחות ?

      יוסף אלחנןי מחובר
      יוסף אלחנןי מחובר
      יוסף אלחנן
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסף אלחנן
      #130

      @יצחק-קוזניץ כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

      @מדריך-html
      הבעיה הזו אצל כולם ?
      38adcbdd-d551-440f-ad84-01648e07c235-image.png
      לא רואים את השיחות ?

      לא, אני רואה, ובזכותך אני שם לב שקיבלתי הרגע שיחה...
      f83f83ea-e6f8-4995-a3c3-b16605ddc3ae-image.png

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מדריך html

        אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

        עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
        המספר הוא 093137980
        באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

        בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
        אשמח למשוב האם זה עובד

        המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
        החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
        היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
        כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

        ובכן מה הפרויקט כולל
        את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
        ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
        כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
        במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

        איך זה עובד?
        אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

        בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
        1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

        עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
        המתקשר ישמע את המלל הבא
        שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

        וכעת למערכת עצמה
        כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

        אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
        זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
        וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

        המעלות על פני תא קולי רגיל
        א' לא לכולם יש
        ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
        ג' יש תמלול של ההודעה
        ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
        ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
        ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
        ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

        כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
        אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

        וקצת תמונות להמחשה

        5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
        8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
        0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
        ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

        שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

        ה מנותק
        ה מנותק
        החפץ בעילום שם 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #131

        @מדריך-html למה א"א למחוק שיחות?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שניאור שמחש מנותק
          שניאור שמחש מנותק
          שניאור שמח
          מדריכים עימוד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #132

          רק אני או שכולם יכולים לשנות פתיח אישי?

          "אם לא תנסה, איך תדע?"

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שניאור שמחש שניאור שמח

            רק אני או שכולם יכולים לשנות פתיח אישי?

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיים טבריה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #133

            @שניאור-שמח איפה אתה יכול לשנות את הפתיח אישי?
            באתר? בטלפון?

            שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חיים טבריה

              @שניאור-שמח איפה אתה יכול לשנות את הפתיח אישי?
              באתר? בטלפון?

              שניאור שמחש מנותק
              שניאור שמחש מנותק
              שניאור שמח
              מדריכים עימוד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #134

              @חיים-טבריה בטלפון בדקתי

              "אם לא תנסה, איך תדע?"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מדריך html

                אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                המספר הוא 093137980
                באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                אשמח למשוב האם זה עובד

                המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                ובכן מה הפרויקט כולל
                את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                איך זה עובד?
                אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                המתקשר ישמע את המלל הבא
                שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                וכעת למערכת עצמה
                כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                המעלות על פני תא קולי רגיל
                א' לא לכולם יש
                ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                ג' יש תמלול של ההודעה
                ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

                כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                וקצת תמונות להמחשה

                5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                ה מנותק
                ה מנותק
                ה'תם'
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #135

                @מדריך-html
                לפי הניסיון שלי עם פרטנר {אני רק משתף אותכם זה לא מחייב ב100% לי זה נראה כן ב100% !!}
                כשמופעל וויפי קולינג על המנוי ועושים הפניית שיחות מגיע הודעה המספר אינו מורשה
                אם מורידים בשירות הלקוחות את הוויפי קולינג אז עובד חלק
                ‏{יש לציין שקיים גם פעמים שהנציגים אומרים שאיין וויפי קולינג אל המנוי או שכבר הורידו והבעיה נשארת אז צריך לבקש ריענון בקו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • משה 144מ מנותק
                  משה 144מ מנותק
                  משה 144
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #136

                  @מדריך-html
                  הממערכת והרעיון נפלאים
                  רציתי רק להאיר:
                  1: אחרי שהמתקשר סיים להשאיר הודעה, לוקח זמן עד שהשיחה מתנתקת.
                  2: הייתי שמח אם הייתם מחליפים את הקריינות לקריין אנושי, כמובן כל עוד זה חינמי לא יודע אם שווה לכם להשקיע
                  אבל היות וזה הולך להיות בתשלום אז זה מתבקש אם אתם רוצים שבעלי עסקים קטנים או נציגי מכירות וכדו' ירצו להשתמש בזה.

                  דרך אגב בפעם הראשונה נרשמתי דרך הטלפון ולא הכנסתי מייל, ולכן אני לא מקבל התראות במיילים, גם אחרי שנרשמתי שוב דרך האתר, האם יש דרך לסדר את זה?

                  שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • משה 144מ משה 144

                    @מדריך-html
                    הממערכת והרעיון נפלאים
                    רציתי רק להאיר:
                    1: אחרי שהמתקשר סיים להשאיר הודעה, לוקח זמן עד שהשיחה מתנתקת.
                    2: הייתי שמח אם הייתם מחליפים את הקריינות לקריין אנושי, כמובן כל עוד זה חינמי לא יודע אם שווה לכם להשקיע
                    אבל היות וזה הולך להיות בתשלום אז זה מתבקש אם אתם רוצים שבעלי עסקים קטנים או נציגי מכירות וכדו' ירצו להשתמש בזה.

                    דרך אגב בפעם הראשונה נרשמתי דרך הטלפון ולא הכנסתי מייל, ולכן אני לא מקבל התראות במיילים, גם אחרי שנרשמתי שוב דרך האתר, האם יש דרך לסדר את זה?

                    שניאור שמחש מנותק
                    שניאור שמחש מנותק
                    שניאור שמח
                    מדריכים עימוד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #137

                    @משה-144 כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                    דרך אגב בפעם הראשונה נרשמתי דרך הטלפון ולא הכנסתי מייל, ולכן אני לא מקבל התראות במיילים, גם אחרי שנרשמתי שוב דרך האתר, האם יש דרך לסדר את זה?

                    לא נראה לי שבכלל מקבלים התראות למייל..
                    אני נרשמתי ולא קיבלתי..

                    "אם לא תנסה, איך תדע?"

                    יום_שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • שניאור שמחש שניאור שמח

                      @משה-144 כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                      דרך אגב בפעם הראשונה נרשמתי דרך הטלפון ולא הכנסתי מייל, ולכן אני לא מקבל התראות במיילים, גם אחרי שנרשמתי שוב דרך האתר, האם יש דרך לסדר את זה?

                      לא נראה לי שבכלל מקבלים התראות למייל..
                      אני נרשמתי ולא קיבלתי..

                      יום_שמחי מנותק
                      יום_שמחי מנותק
                      יום_שמח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #138

                      @שניאור-שמח @משה-144 הוא כתב לי במייל שאין התראות במייל

                      אהבת תן לייק

                      יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • יום_שמחי יום_שמח

                        @שניאור-שמח @משה-144 הוא כתב לי במייל שאין התראות במייל

                        יוסף אלחנןי מחובר
                        יוסף אלחנןי מחובר
                        יוסף אלחנן
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #139

                        @יום_שמח כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                        @שניאור-שמח @משה-144 הוא כתב לי במייל שאין התראות במייל

                        גא"מ להנ"ל...

                        לא מקבל התראות ואאל"ט אין כזו אפשרות...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מדריך html
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מדריך html
                          #140

                          כרגע עודכנו כל השלוחות עבור כל אלו שנרשמו בעבר
                          נוספו השלוחות הבאות
                          שלוחה 0 להשארת פתיח אישי
                          שלוחה 6 למי זה פון, זהה מי המספר שחייג אליך

                          לגבי הקלטה קבועה במקום קול המחשב הקיים עד עתה, בעז''ה בימים הקרובים

                          T שניאור שמחש מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                          5
                          • מ מדריך html

                            כרגע עודכנו כל השלוחות עבור כל אלו שנרשמו בעבר
                            נוספו השלוחות הבאות
                            שלוחה 0 להשארת פתיח אישי
                            שלוחה 6 למי זה פון, זהה מי המספר שחייג אליך

                            לגבי הקלטה קבועה במקום קול המחשב הקיים עד עתה, בעז''ה בימים הקרובים

                            T מחובר
                            T מחובר
                            Tיו_
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #141

                            @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                            כרגע עודכנו כל השלוחות עבור כל אלו שנרשמו בעבר
                            נוספו השלוחות הבאות
                            שלוחה 0 להשארת פתיח אישי
                            שלוחה 6 למי זה פון של חברת me

                            לגבי הקלטה קבועה במקום קול המחשב הקיים עד עתה, בעז''ה בימים הקרובים

                            יישר כח על הכל ובפרט על

                            @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                            לגבי הקלטה קבועה במקום קול המחשב הקיים עד עתה, בעז''ה בימים הקרובים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מדריך html

                              כרגע עודכנו כל השלוחות עבור כל אלו שנרשמו בעבר
                              נוספו השלוחות הבאות
                              שלוחה 0 להשארת פתיח אישי
                              שלוחה 6 למי זה פון, זהה מי המספר שחייג אליך

                              לגבי הקלטה קבועה במקום קול המחשב הקיים עד עתה, בעז''ה בימים הקרובים

                              שניאור שמחש מנותק
                              שניאור שמחש מנותק
                              שניאור שמח
                              מדריכים עימוד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #142

                              @מדריך-html זה רק עכשיו נהיה?
                              כי כבר יש לי את זה כמה ימים כבר..

                              "אם לא תנסה, איך תדע?"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יחצ התייחס לנושא זה ב
                              • ה מנותק
                                ה מנותק
                                הדובדבן שבקצפת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #143

                                שמתי לב שזה מזהה חסוי רק למי שמפנה למספר 0796069620 ולא למי שמפנה למספר הרגיל

                                H תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ה הדובדבן שבקצפת

                                  שמתי לב שזה מזהה חסוי רק למי שמפנה למספר 0796069620 ולא למי שמפנה למספר הרגיל

                                  H מנותק
                                  H מנותק
                                  hjhtk.com
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #144

                                  @הדובדבן-שבקצפת מה הכוונה המספר הרגיל?

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • H hjhtk.com

                                    @הדובדבן-שבקצפת מה הכוונה המספר הרגיל?

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יחצ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יחצ
                                    #145

                                    @hjhtk-com

                                    @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                    ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

                                    כמאמר המפתח התותח @מדריך-html

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מדריך html

                                      אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                                      עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                                      המספר הוא 093137980
                                      באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                                      בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                                      אשמח למשוב האם זה עובד

                                      המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                                      החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                                      היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                                      כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                                      ובכן מה הפרויקט כולל
                                      את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                                      ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                                      כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                                      במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                                      איך זה עובד?
                                      אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                                      בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                                      1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                                      עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                                      המתקשר ישמע את המלל הבא
                                      שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                                      וכעת למערכת עצמה
                                      כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                                      אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                                      זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                                      וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                                      המעלות על פני תא קולי רגיל
                                      א' לא לכולם יש
                                      ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                                      ג' יש תמלול של ההודעה
                                      ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                                      ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                                      ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                                      ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

                                      כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                                      אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                                      וקצת תמונות להמחשה

                                      5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                                      8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                                      0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                                      ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                                      שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                                      EBAE מחובר
                                      EBAE מחובר
                                      EBA
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #146

                                      @מדריך-html עדכון אחרי שימוש ארוך ומהנה:
                                      ה"פושים" לא עובדים אצלי כלל [אישרתי התראות לאתר בוודאות], רק אחרי שאני מתחבר שוב [כשזה מתנתק פעם בשבוע, שגם את זה הייתי ממליץ לבטל] אני מקבל עשרות פושים על כל ההיסטוריה בבת אחת...
                                      תודה רבה!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מ מדריך html

                                        אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                                        עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                                        המספר הוא 093137980
                                        באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                                        בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                                        אשמח למשוב האם זה עובד

                                        המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                                        החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                                        היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                                        כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                                        ובכן מה הפרויקט כולל
                                        את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                                        ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                                        כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                                        במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                                        איך זה עובד?
                                        אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                                        בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                                        1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                                        עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                                        המתקשר ישמע את המלל הבא
                                        שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                                        וכעת למערכת עצמה
                                        כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                                        אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                                        זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                                        וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                                        המעלות על פני תא קולי רגיל
                                        א' לא לכולם יש
                                        ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                                        ג' יש תמלול של ההודעה
                                        ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                                        ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                                        ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                                        ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

                                        כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                                        אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                                        וקצת תמונות להמחשה

                                        5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                                        8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                                        0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                                        ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                                        שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                                        יוסף אלחנןי מחובר
                                        יוסף אלחנןי מחובר
                                        יוסף אלחנן
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #147

                                        @מדריך-html
                                        קודם כל תודה רבה ענקיייייייייייייית על המיזם הזה!
                                        שאפו!

                                        אני רוצה לשאול את החברים פה האם מישהו שם לב שזה נחסם בנטפרי?
                                        למה?

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מדריך html

                                          אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                                          עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                                          המספר הוא 093137980
                                          באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                                          בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                                          אשמח למשוב האם זה עובד

                                          המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                                          החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                                          היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                                          כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                                          ובכן מה הפרויקט כולל
                                          את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                                          ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                                          כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                                          במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                                          איך זה עובד?
                                          אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                                          בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                                          1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                                          עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                                          המתקשר ישמע את המלל הבא
                                          שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                                          וכעת למערכת עצמה
                                          כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                                          אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                                          זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                                          וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                                          המעלות על פני תא קולי רגיל
                                          א' לא לכולם יש
                                          ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                                          ג' יש תמלול של ההודעה
                                          ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                                          ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                                          ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                                          ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

                                          כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                                          אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                                          וקצת תמונות להמחשה

                                          5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                                          8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                                          0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                                          ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                                          שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          החפץ בעילום שם 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #148

                                          @מדריך-html הצעת ייעול: ניראה לי שאם תעשה מספר ישיר לשלוחה 6 (חיפוש me) יהיה מזה רק תועלת...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר