דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. מדריך | לא מפספסים שיחות

מדריך | לא מפספסים שיחות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
290 פוסטים 51 כותבים 24.6k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מדריך html

    @מוגן
    שכחתי לציין זאת
    מתנצל
    על מנת לזהות חסוי יש להפנות למספר אחר אך לא בכל החברות ניתן להפנות אליו

    ק מנותק
    ק מנותק
    קובי ברקאי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #123

    @מדריך-html אשמח אם תהיה אופציה להעלות באתר הקלדה שתהיה אם אותו הקול רק נוסך שונה או לחילופין לשלוח הקלטה בפורמט ככל שתבחר לאתר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מדריך html

      הסיבה שהקישור של ההודעות לא תקין היא
      כיון שהמידע נשמר בקוקיז ולכן לא צריך בכניסה כל פעם להקיש סיסמה
      אך מטעמי אבטחה פעם בשבוע הקוקיז נמחק ויש צורך להכנס מחדש ולכן הקישור לא רלוונטי

      לגבי אפליקציה בעזה כאשר יהיה זמן (בנתיים יש עוד פרויקטים שמחכים לראות אור...)

      @יוסף-אלחנן הבעיה שאתה מביא ממש מוזרה
      תכתוב לי באישי באיזה חברה הטלפון המדובר

      EBAE מחובר
      EBAE מחובר
      EBA
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #124

      @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

      הסיבה שהקישור של ההודעות לא תקין היא
      כיון שהמידע נשמר בקוקיז ולכן לא צריך בכניסה כל פעם להקיש סיסמה
      אך מטעמי אבטחה פעם בשבוע הקוקיז נמחק ויש צורך להכנס מחדש ולכן הקישור לא רלוונטי

      אני מציע שתבטל את המחיקה הזו, זה די מעצבן ובטח תצטרך להסביר את זה עוד אלף פעמים לכל מי שזה יקרה לו.
      אם גוגל משאירים את הקוקיז שלהם ואני נושאר מחובר לחשבון שלי תמיד, אז אתה לא צריך להחמיר יותר מהם בדיני אבטחה...
      יישר כח!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ח מנותק
        ח מנותק
        חיים טבריה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #125

        @מדריך-html בשעות האחרונות המערכת לא עובדת לי ושומעים הודעה "אין מענה בשרת"
        אשמח לדעת איך פותרים את זה
        וכן אם הבעיה היא אצל עוד אנשים או לא

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חיים טבריה

          @מדריך-html בשעות האחרונות המערכת לא עובדת לי ושומעים הודעה "אין מענה בשרת"
          אשמח לדעת איך פותרים את זה
          וכן אם הבעיה היא אצל עוד אנשים או לא

          מ מנותק
          מ מנותק
          מוגן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #126

          @חיים-טבריה כעת עובד תקין, תבדוק שוב.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שניאור שמחש שניאור שמח

            @יוסף-אלחנן Screenshot_20231228-170632_שירותי_טלפון.png
            זה מה שקורה כשאני מנסה לעשות שאין מענה..

            נ מנותק
            נ מנותק
            נוקיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #127

            @שניאור-שמח זה קורה כשמנסים להגדיר הפנייה כשזה מחובר לדור 4, תעביר לדור 2-3 וזה יעבוד בצ'יק.

            שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ נוקיה

              @שניאור-שמח זה קורה כשמנסים להגדיר הפנייה כשזה מחובר לדור 4, תעביר לדור 2-3 וזה יעבוד בצ'יק.

              שניאור שמחש מנותק
              שניאור שמחש מנותק
              שניאור שמח
              מדריכים עימוד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #128

              @נוקיה דיברתי עם החברה הם סידרו לי..

              "אם לא תנסה, איך תדע?"

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שניאור שמחש שניאור שמח

                @נוקיה דיברתי עם החברה הם סידרו לי..

                י מנותק
                י מנותק
                יצחק קוזניץ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #129

                @מדריך-html
                הבעיה הזו אצל כולם ?
                38adcbdd-d551-440f-ad84-01648e07c235-image.png
                לא רואים את השיחות ?

                יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יצחק קוזניץ

                  @מדריך-html
                  הבעיה הזו אצל כולם ?
                  38adcbdd-d551-440f-ad84-01648e07c235-image.png
                  לא רואים את השיחות ?

                  יוסף אלחנןי מחובר
                  יוסף אלחנןי מחובר
                  יוסף אלחנן
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסף אלחנן
                  #130

                  @יצחק-קוזניץ כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                  @מדריך-html
                  הבעיה הזו אצל כולם ?
                  38adcbdd-d551-440f-ad84-01648e07c235-image.png
                  לא רואים את השיחות ?

                  לא, אני רואה, ובזכותך אני שם לב שקיבלתי הרגע שיחה...
                  f83f83ea-e6f8-4995-a3c3-b16605ddc3ae-image.png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מדריך html

                    אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                    עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                    המספר הוא 093137980
                    באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                    בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                    אשמח למשוב האם זה עובד

                    המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                    החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                    היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                    כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                    ובכן מה הפרויקט כולל
                    את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                    ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                    כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                    במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                    איך זה עובד?
                    אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                    בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                    1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                    עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                    המתקשר ישמע את המלל הבא
                    שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                    וכעת למערכת עצמה
                    כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                    אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                    זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                    וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                    המעלות על פני תא קולי רגיל
                    א' לא לכולם יש
                    ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                    ג' יש תמלול של ההודעה
                    ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                    ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                    ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                    ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

                    כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                    אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                    וקצת תמונות להמחשה

                    5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                    8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                    0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                    ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                    שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    החפץ בעילום שם 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #131

                    @מדריך-html למה א"א למחוק שיחות?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שניאור שמחש מנותק
                      שניאור שמחש מנותק
                      שניאור שמח
                      מדריכים עימוד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #132

                      רק אני או שכולם יכולים לשנות פתיח אישי?

                      "אם לא תנסה, איך תדע?"

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שניאור שמחש שניאור שמח

                        רק אני או שכולם יכולים לשנות פתיח אישי?

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חיים טבריה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #133

                        @שניאור-שמח איפה אתה יכול לשנות את הפתיח אישי?
                        באתר? בטלפון?

                        שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חיים טבריה

                          @שניאור-שמח איפה אתה יכול לשנות את הפתיח אישי?
                          באתר? בטלפון?

                          שניאור שמחש מנותק
                          שניאור שמחש מנותק
                          שניאור שמח
                          מדריכים עימוד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #134

                          @חיים-טבריה בטלפון בדקתי

                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מדריך html

                            אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                            עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                            המספר הוא 093137980
                            באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                            בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                            אשמח למשוב האם זה עובד

                            המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                            החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                            היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                            כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                            ובכן מה הפרויקט כולל
                            את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                            ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                            כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                            במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                            איך זה עובד?
                            אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                            בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                            1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                            עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                            המתקשר ישמע את המלל הבא
                            שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                            וכעת למערכת עצמה
                            כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                            אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                            זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                            וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                            המעלות על פני תא קולי רגיל
                            א' לא לכולם יש
                            ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                            ג' יש תמלול של ההודעה
                            ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                            ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                            ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                            ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)

                            כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                            אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                            וקצת תמונות להמחשה

                            5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                            8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                            0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                            ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                            שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            ה'תם'
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #135

                            @מדריך-html
                            לפי הניסיון שלי עם פרטנר {אני רק משתף אותכם זה לא מחייב ב100% לי זה נראה כן ב100% !!}
                            כשמופעל וויפי קולינג על המנוי ועושים הפניית שיחות מגיע הודעה המספר אינו מורשה
                            אם מורידים בשירות הלקוחות את הוויפי קולינג אז עובד חלק
                            ‏{יש לציין שקיים גם פעמים שהנציגים אומרים שאיין וויפי קולינג אל המנוי או שכבר הורידו והבעיה נשארת אז צריך לבקש ריענון בקו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • משה 144מ מנותק
                              משה 144מ מנותק
                              משה 144
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #136

                              @מדריך-html
                              הממערכת והרעיון נפלאים
                              רציתי רק להאיר:
                              1: אחרי שהמתקשר סיים להשאיר הודעה, לוקח זמן עד שהשיחה מתנתקת.
                              2: הייתי שמח אם הייתם מחליפים את הקריינות לקריין אנושי, כמובן כל עוד זה חינמי לא יודע אם שווה לכם להשקיע
                              אבל היות וזה הולך להיות בתשלום אז זה מתבקש אם אתם רוצים שבעלי עסקים קטנים או נציגי מכירות וכדו' ירצו להשתמש בזה.

                              דרך אגב בפעם הראשונה נרשמתי דרך הטלפון ולא הכנסתי מייל, ולכן אני לא מקבל התראות במיילים, גם אחרי שנרשמתי שוב דרך האתר, האם יש דרך לסדר את זה?

                              שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • משה 144מ משה 144

                                @מדריך-html
                                הממערכת והרעיון נפלאים
                                רציתי רק להאיר:
                                1: אחרי שהמתקשר סיים להשאיר הודעה, לוקח זמן עד שהשיחה מתנתקת.
                                2: הייתי שמח אם הייתם מחליפים את הקריינות לקריין אנושי, כמובן כל עוד זה חינמי לא יודע אם שווה לכם להשקיע
                                אבל היות וזה הולך להיות בתשלום אז זה מתבקש אם אתם רוצים שבעלי עסקים קטנים או נציגי מכירות וכדו' ירצו להשתמש בזה.

                                דרך אגב בפעם הראשונה נרשמתי דרך הטלפון ולא הכנסתי מייל, ולכן אני לא מקבל התראות במיילים, גם אחרי שנרשמתי שוב דרך האתר, האם יש דרך לסדר את זה?

                                שניאור שמחש מנותק
                                שניאור שמחש מנותק
                                שניאור שמח
                                מדריכים עימוד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #137

                                @משה-144 כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                דרך אגב בפעם הראשונה נרשמתי דרך הטלפון ולא הכנסתי מייל, ולכן אני לא מקבל התראות במיילים, גם אחרי שנרשמתי שוב דרך האתר, האם יש דרך לסדר את זה?

                                לא נראה לי שבכלל מקבלים התראות למייל..
                                אני נרשמתי ולא קיבלתי..

                                "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                יום_שמחי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שניאור שמחש שניאור שמח

                                  @משה-144 כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                  דרך אגב בפעם הראשונה נרשמתי דרך הטלפון ולא הכנסתי מייל, ולכן אני לא מקבל התראות במיילים, גם אחרי שנרשמתי שוב דרך האתר, האם יש דרך לסדר את זה?

                                  לא נראה לי שבכלל מקבלים התראות למייל..
                                  אני נרשמתי ולא קיבלתי..

                                  יום_שמחי מנותק
                                  יום_שמחי מנותק
                                  יום_שמח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #138

                                  @שניאור-שמח @משה-144 הוא כתב לי במייל שאין התראות במייל

                                  אהבת תן לייק

                                  יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • יום_שמחי יום_שמח

                                    @שניאור-שמח @משה-144 הוא כתב לי במייל שאין התראות במייל

                                    יוסף אלחנןי מחובר
                                    יוסף אלחנןי מחובר
                                    יוסף אלחנן
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #139

                                    @יום_שמח כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                    @שניאור-שמח @משה-144 הוא כתב לי במייל שאין התראות במייל

                                    גא"מ להנ"ל...

                                    לא מקבל התראות ואאל"ט אין כזו אפשרות...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מדריך html
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מדריך html
                                      #140

                                      כרגע עודכנו כל השלוחות עבור כל אלו שנרשמו בעבר
                                      נוספו השלוחות הבאות
                                      שלוחה 0 להשארת פתיח אישי
                                      שלוחה 6 למי זה פון, זהה מי המספר שחייג אליך

                                      לגבי הקלטה קבועה במקום קול המחשב הקיים עד עתה, בעז''ה בימים הקרובים

                                      T שניאור שמחש מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      5
                                      • מ מדריך html

                                        כרגע עודכנו כל השלוחות עבור כל אלו שנרשמו בעבר
                                        נוספו השלוחות הבאות
                                        שלוחה 0 להשארת פתיח אישי
                                        שלוחה 6 למי זה פון, זהה מי המספר שחייג אליך

                                        לגבי הקלטה קבועה במקום קול המחשב הקיים עד עתה, בעז''ה בימים הקרובים

                                        T מחובר
                                        T מחובר
                                        Tיו_
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #141

                                        @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                        כרגע עודכנו כל השלוחות עבור כל אלו שנרשמו בעבר
                                        נוספו השלוחות הבאות
                                        שלוחה 0 להשארת פתיח אישי
                                        שלוחה 6 למי זה פון של חברת me

                                        לגבי הקלטה קבועה במקום קול המחשב הקיים עד עתה, בעז''ה בימים הקרובים

                                        יישר כח על הכל ובפרט על

                                        @מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:

                                        לגבי הקלטה קבועה במקום קול המחשב הקיים עד עתה, בעז''ה בימים הקרובים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מדריך html

                                          כרגע עודכנו כל השלוחות עבור כל אלו שנרשמו בעבר
                                          נוספו השלוחות הבאות
                                          שלוחה 0 להשארת פתיח אישי
                                          שלוחה 6 למי זה פון, זהה מי המספר שחייג אליך

                                          לגבי הקלטה קבועה במקום קול המחשב הקיים עד עתה, בעז''ה בימים הקרובים

                                          שניאור שמחש מנותק
                                          שניאור שמחש מנותק
                                          שניאור שמח
                                          מדריכים עימוד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #142

                                          @מדריך-html זה רק עכשיו נהיה?
                                          כי כבר יש לי את זה כמה ימים כבר..

                                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • י יחצ התייחס לנושא זה ב

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר