מדריך | לא מפספסים שיחות
-
@מוגן
שכחתי לציין זאת
מתנצל
על מנת לזהות חסוי יש להפנות למספר אחר אך לא בכל החברות ניתן להפנות אליו -
-
@כמה-טוב-השם כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
ואלו שלא יכולים לבקש בשירות לקוחות שיעשו להם הפניה
אפשר באתר שלהם?
שירות לקוחות זה לא משהו זמין -
@מדריך-html אשמח אם תהיה אופציה להעלות באתר הקלדה שתהיה אם אותו הקול רק נוסך שונה או לחילופין לשלוח הקלטה בפורמט ככל שתבחר לאתר
-
@מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
הסיבה שהקישור של ההודעות לא תקין היא
כיון שהמידע נשמר בקוקיז ולכן לא צריך בכניסה כל פעם להקיש סיסמה
אך מטעמי אבטחה פעם בשבוע הקוקיז נמחק ויש צורך להכנס מחדש ולכן הקישור לא רלוונטיאני מציע שתבטל את המחיקה הזו, זה די מעצבן ובטח תצטרך להסביר את זה עוד אלף פעמים לכל מי שזה יקרה לו.
אם גוגל משאירים את הקוקיז שלהם ואני נושאר מחובר לחשבון שלי תמיד, אז אתה לא צריך להחמיר יותר מהם בדיני אבטחה...
יישר כח! -
@מדריך-html בשעות האחרונות המערכת לא עובדת לי ושומעים הודעה "אין מענה בשרת"
אשמח לדעת איך פותרים את זה
וכן אם הבעיה היא אצל עוד אנשים או לא -
@חיים-טבריה כעת עובד תקין, תבדוק שוב.
-
@שניאור-שמח זה קורה כשמנסים להגדיר הפנייה כשזה מחובר לדור 4, תעביר לדור 2-3 וזה יעבוד בצ'יק.
-
@מדריך-html
הבעיה הזו אצל כולם ?
לא רואים את השיחות ? -
@יצחק-קוזניץ כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@מדריך-html
הבעיה הזו אצל כולם ?
לא רואים את השיחות ?לא, אני רואה, ובזכותך אני שם לב שקיבלתי הרגע שיחה...
-
@מדריך-html למה א"א למחוק שיחות?
-
@שניאור-שמח איפה אתה יכול לשנות את הפתיח אישי?
באתר? בטלפון? -
@חיים-טבריה בטלפון בדקתי
-
@מדריך-html
לפי הניסיון שלי עם פרטנר {אני רק משתף אותכם זה לא מחייב ב100% לי זה נראה כן ב100% !!}
כשמופעל וויפי קולינג על המנוי ועושים הפניית שיחות מגיע הודעה המספר אינו מורשה
אם מורידים בשירות הלקוחות את הוויפי קולינג אז עובד חלק
{יש לציין שקיים גם פעמים שהנציגים אומרים שאיין וויפי קולינג אל המנוי או שכבר הורידו והבעיה נשארת אז צריך לבקש ריענון בקו -
@מדריך-html
הממערכת והרעיון נפלאים
רציתי רק להאיר:
1: אחרי שהמתקשר סיים להשאיר הודעה, לוקח זמן עד שהשיחה מתנתקת.
2: הייתי שמח אם הייתם מחליפים את הקריינות לקריין אנושי, כמובן כל עוד זה חינמי לא יודע אם שווה לכם להשקיע
אבל היות וזה הולך להיות בתשלום אז זה מתבקש אם אתם רוצים שבעלי עסקים קטנים או נציגי מכירות וכדו' ירצו להשתמש בזה.דרך אגב בפעם הראשונה נרשמתי דרך הטלפון ולא הכנסתי מייל, ולכן אני לא מקבל התראות במיילים, גם אחרי שנרשמתי שוב דרך האתר, האם יש דרך לסדר את זה?