מדריך | לא מפספסים שיחות
-
אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנרעדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
המספר הוא 093137980
באם יש לכם תקלה אשמח לעדכוןבנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
אשמח למשוב האם זה עובדהמדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).ובכן מה הפרויקט כולל
את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזהאיך זה עובד?
אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכםבהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
המתקשר ישמע את המלל הבא
שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעהוכעת למערכת עצמה
כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/המעלות על פני תא קולי רגיל
א' לא לכולם יש
ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
ג' יש תמלול של ההודעה
ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק)
וקצת תמונות להמחשה
שאלות? בשמחה
@מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
ז' מזהה חסוי
נכון להיום המערכת לא מזהה חסוי, ההודעה שנשמעת היא אין תגובה משרת API...
-
@מדריך-html אפשרות אחרת אך חינמית
מורידים את אפליקציית 015 גלובל
נרשמים
ומקבלים מספר אליו עושים הפניית שיחות
החיסרון - א"א להוציא שיחות ולענות לשיחות -
@מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
ז' מזהה חסוי
נכון להיום המערכת לא מזהה חסוי, ההודעה שנשמעת היא אין תגובה משרת API...
@מוגן
שכחתי לציין זאת
מתנצל
על מנת לזהות חסוי יש להפנות למספר אחר אך לא בכל החברות ניתן להפנות אליו -
-
@זאב-לבן
כפי שכבר כתבו יש כאלה שזה עובד להם
ואלו שלא יכולים לבקש בשירות לקוחות שיעשו להם הפניה -
@זאב-לבן
כפי שכבר כתבו יש כאלה שזה עובד להם
ואלו שלא יכולים לבקש בשירות לקוחות שיעשו להם הפניה@כמה-טוב-השם כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
ואלו שלא יכולים לבקש בשירות לקוחות שיעשו להם הפניה
אפשר באתר שלהם?
שירות לקוחות זה לא משהו זמין -
@כמה-טוב-השם כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
ואלו שלא יכולים לבקש בשירות לקוחות שיעשו להם הפניה
אפשר באתר שלהם?
שירות לקוחות זה לא משהו זמין@זאב-לבן
לא ידעו לי לגבי האתר
לגבי השירות לקוחות תתקשר בשעות כמו עכשיו שרק התמיכה עובדת שזה בעצם מה שאתה צריך -
@מוגן
שכחתי לציין זאת
מתנצל
על מנת לזהות חסוי יש להפנות למספר אחר אך לא בכל החברות ניתן להפנות אליו@מדריך-html אשמח אם תהיה אופציה להעלות באתר הקלדה שתהיה אם אותו הקול רק נוסך שונה או לחילופין לשלוח הקלטה בפורמט ככל שתבחר לאתר
-
הסיבה שהקישור של ההודעות לא תקין היא
כיון שהמידע נשמר בקוקיז ולכן לא צריך בכניסה כל פעם להקיש סיסמה
אך מטעמי אבטחה פעם בשבוע הקוקיז נמחק ויש צורך להכנס מחדש ולכן הקישור לא רלוונטילגבי אפליקציה בעזה כאשר יהיה זמן (בנתיים יש עוד פרויקטים שמחכים לראות אור...)
@יוסף-אלחנן הבעיה שאתה מביא ממש מוזרה
תכתוב לי באישי באיזה חברה הטלפון המדובר@מדריך-html כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
הסיבה שהקישור של ההודעות לא תקין היא
כיון שהמידע נשמר בקוקיז ולכן לא צריך בכניסה כל פעם להקיש סיסמה
אך מטעמי אבטחה פעם בשבוע הקוקיז נמחק ויש צורך להכנס מחדש ולכן הקישור לא רלוונטיאני מציע שתבטל את המחיקה הזו, זה די מעצבן ובטח תצטרך להסביר את זה עוד אלף פעמים לכל מי שזה יקרה לו.
אם גוגל משאירים את הקוקיז שלהם ואני נושאר מחובר לחשבון שלי תמיד, אז אתה לא צריך להחמיר יותר מהם בדיני אבטחה...
יישר כח! -
@מדריך-html בשעות האחרונות המערכת לא עובדת לי ושומעים הודעה "אין מענה בשרת"
אשמח לדעת איך פותרים את זה
וכן אם הבעיה היא אצל עוד אנשים או לא -
@מדריך-html בשעות האחרונות המערכת לא עובדת לי ושומעים הודעה "אין מענה בשרת"
אשמח לדעת איך פותרים את זה
וכן אם הבעיה היא אצל עוד אנשים או לא@חיים-טבריה כעת עובד תקין, תבדוק שוב.
-
@יוסף-אלחנן
זה מה שקורה כשאני מנסה לעשות שאין מענה..@שניאור-שמח זה קורה כשמנסים להגדיר הפנייה כשזה מחובר לדור 4, תעביר לדור 2-3 וזה יעבוד בצ'יק.
-
@שניאור-שמח זה קורה כשמנסים להגדיר הפנייה כשזה מחובר לדור 4, תעביר לדור 2-3 וזה יעבוד בצ'יק.
-
@נוקיה דיברתי עם החברה הם סידרו לי..
@מדריך-html
הבעיה הזו אצל כולם ?
לא רואים את השיחות ? -
@מדריך-html
הבעיה הזו אצל כולם ?
לא רואים את השיחות ?@יצחק-קוזניץ כתב במדריך | לא מפספסים שיחות:
@מדריך-html
הבעיה הזו אצל כולם ?
לא רואים את השיחות ?לא, אני רואה, ובזכותך אני שם לב שקיבלתי הרגע שיחה...
-
אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנרעדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
המספר הוא 093137980
באם יש לכם תקלה אשמח לעדכוןבנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
אשמח למשוב האם זה עובדהמדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).ובכן מה הפרויקט כולל
את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזהאיך זה עובד?
אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכםבהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
המתקשר ישמע את המלל הבא
שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעהוכעת למערכת עצמה
כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/המעלות על פני תא קולי רגיל
א' לא לכולם יש
ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
ג' יש תמלול של ההודעה
ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק)
וקצת תמונות להמחשה
שאלות? בשמחה
@מדריך-html למה א"א למחוק שיחות?
-
רק אני או שכולם יכולים לשנות פתיח אישי?
@שניאור-שמח איפה אתה יכול לשנות את הפתיח אישי?
באתר? בטלפון? -
@שניאור-שמח איפה אתה יכול לשנות את הפתיח אישי?
באתר? בטלפון?@חיים-טבריה בטלפון בדקתי
-
אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנרעדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
המספר הוא 093137980
באם יש לכם תקלה אשמח לעדכוןבנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
אשמח למשוב האם זה עובדהמדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).ובכן מה הפרויקט כולל
את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזהאיך זה עובד?
אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכםבהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
המתקשר ישמע את המלל הבא
שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעהוכעת למערכת עצמה
כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/המעלות על פני תא קולי רגיל
א' לא לכולם יש
ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
ג' יש תמלול של ההודעה
ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620, דא עקא שלא בכל החברות ניתן להפנות לשם ולכן הובא כאן רק המספר השני)כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק)
וקצת תמונות להמחשה
שאלות? בשמחה
@מדריך-html
לפי הניסיון שלי עם פרטנר {אני רק משתף אותכם זה לא מחייב ב100% לי זה נראה כן ב100% !!}
כשמופעל וויפי קולינג על המנוי ועושים הפניית שיחות מגיע הודעה המספר אינו מורשה
אם מורידים בשירות הלקוחות את הוויפי קולינג אז עובד חלק
{יש לציין שקיים גם פעמים שהנציגים אומרים שאיין וויפי קולינג אל המנוי או שכבר הורידו והבעיה נשארת אז צריך לבקש ריענון בקו