בקשה | איפוס תור הדפסה לאחר כמה דקות
-
אני מחפש אפשרות שהתור של ההדפסה בווינדוס יתאפס לאחר כמה דקות
הצורך שלי בכך הוא כשאנשים מנסים להדפיס ומשום מה ההדפסה נתקעת
אבל אחרי שהמדפסת עובדת היא מתחילה להדפיס את כל הדפים שנכנסו לה לתורלכן אני מחפש איזה פקודה או סקריפט שיכול לאפס אוטומט את התור כל כמה דקות
תודה רבה לכולם חנוכה שמח -
אני מחפש אפשרות שהתור של ההדפסה בווינדוס יתאפס לאחר כמה דקות
הצורך שלי בכך הוא כשאנשים מנסים להדפיס ומשום מה ההדפסה נתקעת
אבל אחרי שהמדפסת עובדת היא מתחילה להדפיס את כל הדפים שנכנסו לה לתורלכן אני מחפש איזה פקודה או סקריפט שיכול לאפס אוטומט את התור כל כמה דקות
תודה רבה לכולם חנוכה שמח@עניו-כמשה מצאתי ברשת
net stop spooler del %windir%\system32\spool\printers\*.shd del %windir%\system32\spool\printers\*.spl net start spooler -
@עניו-כמשה מצאתי ברשת
net stop spooler del %windir%\system32\spool\printers\*.shd del %windir%\system32\spool\printers\*.spl net start spooler@משחזר-מידע כתב בבקשה | איפוס תור הדפסה לאחר כמה דקות:
@עניו-כמשה מצאתי ברשת
net stop spooler del %windir%\system32\spool\printers\*.shd del %windir%\system32\spool\printers\*.spl net start spoolerתודה רבה רבה אבל איפה לכתוב את זה בדיוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות