בקשה | רוט לנגן אנדרויד4.4
-
@עזיז אם
@עזיז כתב בבקשה | רוט לנגן אנדרויד4.4:
אני לא נתקע כי לא ניסיתי
אז למה אתה שואל?
במה אתה צריך עזרה?
-
@מישהו12
כי אני רוצה להתקין אפליקציה מסיומת ואין לי טעם כי אין לי רוט אז אני רוצה רוט
לא הבנתי בשביל שאיה לי רוט אני צריך שאיה לי בעיות@עזיז שאלתי אותך איפה אתה נתקע במהלך הרוט.
מה שכתבת הוא@עזיז כתב בבקשה | רוט לנגן אנדרויד4.4:
אני לא נתקע כי לא ניסיתי
אז על זה כתבתי
@מישהו12 כתב בבקשה | רוט לנגן אנדרויד4.4:
אז למה אתה שואל?
במה אתה צריך עזרה?
-
@עזיז שאלתי אותך איפה אתה נתקע במהלך הרוט.
מה שכתבת הוא@עזיז כתב בבקשה | רוט לנגן אנדרויד4.4:
אני לא נתקע כי לא ניסיתי
אז על זה כתבתי
@מישהו12 כתב בבקשה | רוט לנגן אנדרויד4.4:
אז למה אתה שואל?
במה אתה צריך עזרה?
-
-
@עזיז התוכנה הזו android_root.exe
תתקין ותחבר את המכשיר במצב ניפוי באגים ותלחץ רוט בתוכנה תחכה שיסתיימו האחוזים וסיימת -
א א. ד. ג. התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
