מקלדת קולית עברית offline
-
יש דבר כזה? או מקלדת שלמה,או אפילו סתם יישום של text to speach ,שעובד גם על עברית...אני מחפש דבר כזה...
תודה רבה לעוזרים! חג שמח -
-
יש דבר כזה? או מקלדת שלמה,או אפילו סתם יישום של text to speach ,שעובד גם על עברית...אני מחפש דבר כזה...
תודה רבה לעוזרים! חג שמח@itapi אני גם חיפשתי דבר כזה.
עכשיו מייקרוסופט הוציאו כזה באנגלית (windows + H)

אבל שאני מנסה מנסה לעשות בעברית זה עושה לי

אשמח אם יש למישהו גם בעברית -
@itapi אני גם חיפשתי דבר כזה.
עכשיו מייקרוסופט הוציאו כזה באנגלית (windows + H)

אבל שאני מנסה מנסה לעשות בעברית זה עושה לי

אשמח אם יש למישהו גם בעברית@מנדי-הלפרין
מגניב...אבל שים לב אנחנו בסקטור של אנדרואיד...אני מחפש אפליקציה כזאת ולא תוכנת מחשב -
@מנדי-הלפרין
מגניב...אבל שים לב אנחנו בסקטור של אנדרואיד...אני מחפש אפליקציה כזאת ולא תוכנת מחשב@itapi אה, אבל בכל אופן אשמח גם אם יש תוכנת מחשב.
-
@דוד-משה-1 מה הכוונה אופיס? תוכנות אופיס?
-
@דוד-משה-1 ניסתי בוורד וזה מה שזה עושה לי

-
@דוד-משה-1 ניסתי בוורד וזה מה שזה עושה לי

@מנדי-הלפרין כתב במקלדת קולית עברית offline:
@דוד-משה-1 ניסתי בוורד וזה מה שזה עושה לי

איזו גירסת אופיס יש לך?
-
@דוד-משה-1 מה הכוונה אופיס? תוכנות אופיס?
@מנדי-הלפרין כתב במקלדת קולית עברית offline:
@דוד-משה-1 מה הכוונה אופיס? תוכנות אופיס?
@דוד-משה-1 מתכוון (אאל"ט) לפונקציה בword שכותבת את מה שאתה משמיע במיקרופון, לא משהו כללי של המחשב כמו שניסית...
-
@דוד-משה-1 כתב במקלדת קולית עברית offline:
זה מה שבקשו בתחילת הפוסט
צודק!
התכוונתי להסביר ל @מנדי-הלפרין -
יש דבר כזה? או מקלדת שלמה,או אפילו סתם יישום של text to speach ,שעובד גם על עברית...אני מחפש דבר כזה...
תודה רבה לעוזרים! חג שמח -
@itapi
היה כאן משהו, קראו לזה אהרון .
אבל זה ישן, התאים לאנדרואיד 4 בערך
תעשה חיפוש אהרון tts בהצלחה -
@מנדי-הלפרין כתב במקלדת קולית עברית offline:
@דוד-משה-1 ניסתי בוורד וזה מה שזה עושה לי

איזו גירסת אופיס יש לך?
@יוסף-אלחנן כתב במקלדת קולית עברית offline:
@מנדי-הלפרין כתב במקלדת קולית עברית offline:
@דוד-משה-1 ניסתי בוורד וזה מה שזה עושה לי

איזו גירסת אופיס יש לך?
הכי חדשה.
-
@יוסף-אלחנן כתב במקלדת קולית עברית offline:
@מנדי-הלפרין כתב במקלדת קולית עברית offline:
@דוד-משה-1 ניסתי בוורד וזה מה שזה עושה לי

איזו גירסת אופיס יש לך?
הכי חדשה.
@מנדי-הלפרין כתב במקלדת קולית עברית offline:
@יוסף-אלחנן כתב במקלדת קולית עברית offline:
@מנדי-הלפרין כתב במקלדת קולית עברית offline:
@דוד-משה-1 ניסתי בוורד וזה מה שזה עושה לי

איזו גירסת אופיס יש לך?
הכי חדשה.
תעבור על זה...
בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

