עזרה | חיבור רשת למחשב דרך הפלאפון
-
@מוטי-יוזף א איפוה תחלת השרשור ב זה אינטרנט פרוץ או אם חסימה
-
@מוטי-יוזף א. היסתדר אני פיתאום לא ראיתי את תחילת השירשור ב. אם לדוגמא יש לך כושר פליי למה שזה יתן לך אינטרנט במחשב
-
@מוטי-יוזף א. היסתדר אני פיתאום לא ראיתי את תחילת השירשור ב. אם לדוגמא יש לך כושר פליי למה שזה יתן לך אינטרנט במחשב
-
@מוטי-יוזף תנסה להפעיל גם נקודה חמה בפאלפון וגם וויפי. ובמחשב חיפוש רשתת וויפי
-
@מוטי-יוזף תנסה להפעיל גם נקודה חמה בפאלפון וגם וויפי. ובמחשב חיפוש רשתת וויפי
-
@מוטי-יוזף תנסה להפעיל גם נקודה חמה בפאלפון וגם וויפי.וגם במחשב גם נקודה חמה וגם וויפי
-
@מוטי-יוזף תנסה להפעיל גם נקודה חמה בפאלפון וגם וויפי.וגם במחשב גם נקודה חמה וגם וויפי
-
@מוטי-יוזף זה לא מוצא את המכשיר ?
-
@מוטי-יוזף זה לא מוצא את המכשיר ?
-
@מוטי-יוזף אין קוד לוויפי אתה בטוח
-
@מוטי-יוזף אין קוד לוויפי אתה בטוח
-
יש לי מחשב ואין לי סטיק (רשת)
אז ניסיתי לעשות נקודה חמה בפלאפון ולקחת משם את האינטרנט
אבל הוא כותב לי שהגישה לאינטרנט חסומה מה אפשר לעשות?@מוטי-יוזף כתב בעזרה | חיבור רשת למחשב דרך הפלאפון:
יש לי מחשב ואין לי סטיק (רשת)
אז ניסיתי לעשות נקודה חמה בפלאפון ולקחת משם את האינטרנט
אבל הוא כותב לי שהגישה לאינטרנט חסומה מה אפשר לעשות?דבר ראשון שעושים הפעלה מחדש
-
יש לי מחשב ואין לי סטיק (רשת)
אז ניסיתי לעשות נקודה חמה בפלאפון ולקחת משם את האינטרנט
אבל הוא כותב לי שהגישה לאינטרנט חסומה מה אפשר לעשות?@מוטי-יוזף חסומה זה נשמע שיש לך וויפרי על המחשב. (או איזה הגדרה בחומת אש)
-
@מוטי-יוזף חסומה זה נשמע שיש לך וויפרי על המחשב. (או איזה הגדרה בחומת אש)
-
@מוטי-יוזף מה ההודעה שכתוב לך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות