בעיה | משטח העכבר לא עובד
-
מחשב נייד אסוס, המשטח של העכבר במחשב פתאום נכבה. ניסיתי ללחוץ בצד ימין למעלה ולא פתח את העכבר. עשיתי שיחזור וזה הצליח אבל אח"כ שוב ננעל.
אמרו לי אולי יש וירוס שנועל את זה.מה אפשר לעשות?
@רבי-יהודי מומלץ שתגבה את הקבצים ותעשה אנטי וירוס [מומלץ ברישיון] ואחר כך תנסה להחזיר את הקבצים ואז הוא בודק אם יש וירוסים מאימים
-
מחשב נייד אסוס, המשטח של העכבר במחשב פתאום נכבה. ניסיתי ללחוץ בצד ימין למעלה ולא פתח את העכבר. עשיתי שיחזור וזה הצליח אבל אח"כ שוב ננעל.
אמרו לי אולי יש וירוס שנועל את זה.מה אפשר לעשות?
@רבי-יהודי קרה לי גם
https://mitmachim.top/topic/63439/בירור-עכבר-בלוח-מגע-מפסיק-לעבוד/1
לא זכיתי עדיין למענה למה זה קורה
יש לי אנטי וירוס ולא חושב שזה קשור לוירוס -
מחשב נייד אסוס, המשטח של העכבר במחשב פתאום נכבה. ניסיתי ללחוץ בצד ימין למעלה ולא פתח את העכבר. עשיתי שיחזור וזה הצליח אבל אח"כ שוב ננעל.
אמרו לי אולי יש וירוס שנועל את זה.מה אפשר לעשות?
@רבי-יהודי אולי לחצת בטעות על הלחצן שעוצר את זה?
יש מחשבים שאחד מלחצני הFN משבית את הלוח מגע של העכבר. -
מחשב נייד אסוס, המשטח של העכבר במחשב פתאום נכבה. ניסיתי ללחוץ בצד ימין למעלה ולא פתח את העכבר. עשיתי שיחזור וזה הצליח אבל אח"כ שוב ננעל.
אמרו לי אולי יש וירוס שנועל את זה.מה אפשר לעשות?
-
@רבי-יהודי לפני כל זה, כנס לעדכוני ווינדוס ותעדכן כל מה שאפשר, כולל עדכונים אופציונלים, אם לא עוזר, חפש עדכונים באתר של אסוס
ובפעם הבאה אל תקנה את החברה הזבל הזו...@EBA כתב בבעיה | משטח העכבר לא עובד:
@רבי-יהודי לפני כל זה, כנס לעדכוני ווינדוס ותעדכן כל מה שאפשר, כולל עדכונים אופציונלים, אם לא עוזר, חפש עדכונים באתר של אסוס
ובפעם הבאה אל תקנה את החברה הזבל הזו...יש לי לנובו אותו סיפור אולי גם לנובו זבל? לא ידעתי.
(יש לאסוס מחשבים מצויינים אלא שהפשוטים שלהם הרבה יותר דפוקים מהדפוקים של לנובו ודל,
אתה לא יכול להכליל חברה זבל) -
@EBA כתב בבעיה | משטח העכבר לא עובד:
@רבי-יהודי לפני כל זה, כנס לעדכוני ווינדוס ותעדכן כל מה שאפשר, כולל עדכונים אופציונלים, אם לא עוזר, חפש עדכונים באתר של אסוס
ובפעם הבאה אל תקנה את החברה הזבל הזו...יש לי לנובו אותו סיפור אולי גם לנובו זבל? לא ידעתי.
(יש לאסוס מחשבים מצויינים אלא שהפשוטים שלהם הרבה יותר דפוקים מהדפוקים של לנובו ודל,
אתה לא יכול להכליל חברה זבל) -
@ראובן-שבתי בלנובו זה חידוש, אבל באסוס זו מחלה ידועה, בין שאר המחלות
גם בלנובו יש מחלות, אבל ספציפיות, למשל המקשים בסדרה V14, אבל באסוס זה ממש רוחבי@EBA
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | משטח העכבר לא עובד:אתה לא יכול להכליל חברה זבל)
בהחלט, לאסוס יש גם מחשבי על לגיימרים וגרפיקה
לוחות אם, וביוס, וכרטיסי מסך, מהשורה הראשונה וכן מסכים ברמה גבוהה,
כך שבאמת אי אפשר להכליל. -
@EBA
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | משטח העכבר לא עובד:אתה לא יכול להכליל חברה זבל)
בהחלט, לאסוס יש גם מחשבי על לגיימרים וגרפיקה
לוחות אם, וביוס, וכרטיסי מסך, מהשורה הראשונה וכן מסכים ברמה גבוהה,
כך שבאמת אי אפשר להכליל.@ישראל-142 כתב בבעיה | משטח העכבר לא עובד:
לאסוס יש גם מחשבי על לגיימרים וגרפיקה
אני לא משווה פשוט של לנובו למקצועי של אסוס...
בהשוואה של פשוט מול פשוט, ומקצועי מול מקצועי, לנובו לוקחים במצב שינה....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות