בעיה | איכות השמעת קבצים
-
שלום וברכה!
מי שיודע להסביר או לתת פיתרון לדבר שמאד מפריע לי ואיני יודע ממה זה נובע.
כשאני מקליט קובץ במכשיר הקלטה ומעלה אותו למחשב, אז עד שאני מעלה את הקובץ לאתר של מערכת להשמעה טלפונית בקו תוכן [דהיינו כשאני מאזין לקובץ ישירות מהמחשב לא דרך האתר של החברה (לדוג' ימות המשיח)] אז איכות ההשמעה נשמעת ברמה גבוהה בדיוק כפי שנשמעת בעת ההקלטה במכשיר ההקלטה. אבל כשאני מעלה את ההשמעה לשלוחה דרך האתר של החברה אז איכות ההשמעה יורדת בהרבה- גם בהאזנה במחשב וגם בהאזנה בטלפון.
כנראה בהמרה של הקובץ בעת ההעלאתו לאתר משתנה משהו.
אשמח מאד לתגובה בהקדם ממי שיש מידע בנידון מה אפשר לעשות.
תודה רבה!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות