שיתוף | סקירת פלאפון Q7
-
@פדאל
יש לך מוזיקה / הרבה הקלטות ??-
תיכנס ברשימת הקלטות דרך הקלטות . ואז חזרה . תגיע לתקיית הקבצים של המכשיר. באפשרויות . האחרון= מצב זיכרון ותבדוק כמה זיכרון נשאר
. -
רק השמירה לא מצליחה, בלי שום פשט ? .. מנסה לחשוב על פיתרון ................................................................................................................................................................................ אולי תנסה לכתוב תזכיר באנגלית ותזכיר במספרים . תעדכן אם נשמר
-
-
אני שמתי לב לבאג מגרסה 9 שא"א לסגור את המסך ע"י לחיצה אחת על הלחצן האדום
איך אני שולח להם לסדר מכאן ולהבא ?
תודה רבה -
אני שמתי לב לבאג מגרסה 9 שא"א לסגור את המסך ע"י לחיצה אחת על הלחצן האדום
איך אני שולח להם לסדר מכאן ולהבא ?
תודה רבה -
@הלמדן-1 כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
אני שמתי לב לבאג מגרסה 9 שא"א לסגור את המסך ע"י לחיצה אחת על הלחצן האדום
איך אני שולח להם לסדר מכאן ולהבא ?
תודה רבהזה לא תלוי בגרסה זה תלוי בהגדרות
הגדרות > אבטחה > נעילת מסך באמצעות מקש הסיום -
@הלמדן-1 כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
אני שמתי לב לבאג מגרסה 9 שא"א לסגור את המסך ע"י לחיצה אחת על הלחצן האדום
איך אני שולח להם לסדר מכאן ולהבא ?
תודה רבהזה לא תלוי בגרסה זה תלוי בהגדרות
הגדרות > אבטחה > נעילת מסך באמצעות מקש הסיום -
@פדאל
יש לך מוזיקה / הרבה הקלטות ??-
תיכנס ברשימת הקלטות דרך הקלטות . ואז חזרה . תגיע לתקיית הקבצים של המכשיר. באפשרויות . האחרון= מצב זיכרון ותבדוק כמה זיכרון נשאר
. -
רק השמירה לא מצליחה, בלי שום פשט ? .. מנסה לחשוב על פיתרון ................................................................................................................................................................................ אולי תנסה לכתוב תזכיר באנגלית ותזכיר במספרים . תעדכן אם נשמר
@משה-הישראלי כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
יש לך מוזיקה / הרבה הקלטות ??
תיכנס ברשימת הקלטות דרך הקלטות . ואז חזרה . תגיע לתקיית הקבצים של המכשיר. באפשרויות . האחרון= מצב זיכרון ותבדוק כמה זיכרון נשאר
בדקתי ויש המון מקום גם בכרטיס וגם בפלאפון עצמו.
רק השמירה לא מצליחה, בלי שום פשט ? .. מנסה לחשוב על פיתרון ................................................................................................................................................................................ אולי תנסה לכתוב תזכיר באנגלית ותזכיר במספרים . תעדכן אם נשמר.
בדקתי ולא עוזר, שומר לי מהתזכיר הרביעי והלאה כריק ואח"כ נעלם...
אם מישהוא יכול לעזור לי אשמח מאד. אולי זה סיבה למימוש אחריות?
-
-
@משה-הישראלי כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
יש לך מוזיקה / הרבה הקלטות ??
תיכנס ברשימת הקלטות דרך הקלטות . ואז חזרה . תגיע לתקיית הקבצים של המכשיר. באפשרויות . האחרון= מצב זיכרון ותבדוק כמה זיכרון נשאר
בדקתי ויש המון מקום גם בכרטיס וגם בפלאפון עצמו.
רק השמירה לא מצליחה, בלי שום פשט ? .. מנסה לחשוב על פיתרון ................................................................................................................................................................................ אולי תנסה לכתוב תזכיר באנגלית ותזכיר במספרים . תעדכן אם נשמר.
בדקתי ולא עוזר, שומר לי מהתזכיר הרביעי והלאה כריק ואח"כ נעלם...
אם מישהוא יכול לעזור לי אשמח מאד. אולי זה סיבה למימוש אחריות?
-
@משה-הישראלי כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
יש לך מוזיקה / הרבה הקלטות ??
תיכנס ברשימת הקלטות דרך הקלטות . ואז חזרה . תגיע לתקיית הקבצים של המכשיר. באפשרויות . האחרון= מצב זיכרון ותבדוק כמה זיכרון נשאר
בדקתי ויש המון מקום גם בכרטיס וגם בפלאפון עצמו.
רק השמירה לא מצליחה, בלי שום פשט ? .. מנסה לחשוב על פיתרון ................................................................................................................................................................................ אולי תנסה לכתוב תזכיר באנגלית ותזכיר במספרים . תעדכן אם נשמר.
בדקתי ולא עוזר, שומר לי מהתזכיר הרביעי והלאה כריק ואח"כ נעלם...
אם מישהוא יכול לעזור לי אשמח מאד. אולי זה סיבה למימוש אחריות?
-
@דוד-משה-1 אתה צודק הכנסתי למחשב כתבתי הערה חדשה במחשב, והחזרתי לפלא' פתאום צפו לי כל התזכירים הישנים והתחיל לשמור לי חדשים.
מוזר....
תודה רבה וחג שמח!!!!!!!!
-
יש לי אוזניות אירפוצ מקוריות שאני מחבר אותם לפאלפון זה מתחבר בשיחות אני שומע ממש חלש במוזיקה בכלל לא שומע .
האם יש דרך לסדר את זה? -
יש לי אוזניות אירפוצ מקוריות שאני מחבר אותם לפאלפון זה מתחבר בשיחות אני שומע ממש חלש במוזיקה בכלל לא שומע .
האם יש דרך לסדר את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות