שיתוף | סקירת פלאפון Q7
-
@מומחה-טופ כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
זה אומר שלQ7 עדיין לא יצא עדכון
נכון כאמור בפורום את הגרסה הזו לא רצוי לעדכן
-
כנראה שיש עדכוני גרסה לכולם
https://wot.co.il/versioning_software/@שלומ כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
כנראה שיש עדכוני גרסה לכולם
https://wot.co.il/versioning_software/לא עובד לי, לכאורה זה רק לחנויות
-
@שלומ כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
כנראה שיש עדכוני גרסה לכולם
https://wot.co.il/versioning_software/לא עובד לי, לכאורה זה רק לחנויות
-
@שאול-208 כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
לא עובד לכולם, זה רק לחנויות
מי אמר אני אצלחתי להגיע עד העדכון (אבל לא עשיתי בגלל הגרסה...)
@דוד-משה-1 אני נרשמתי וזה אומר לי אתה לא מאומת על ידי מנהל מערכת
-
@דוד-משה-1 אני נרשמתי וזה אומר לי אתה לא מאומת על ידי מנהל מערכת
@שאול-208 כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
@דוד-משה-1 אני נרשמתי וזה אומר לי אתה לא מאומת על ידי מנהל מערכת
תעשה עדכון תוכנה
-
@שאול-208 כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
@דוד-משה-1 אני נרשמתי וזה אומר לי אתה לא מאומת על ידי מנהל מערכת
תעשה עדכון תוכנה
@דוד-משה-1 הורדתי והתקנתי, אני לא מוצא את התוכנה,
איך זה כתוב במחשב? -
@דוד-משה-1 הורדתי והתקנתי, אני לא מוצא את התוכנה,
איך זה כתוב במחשב?@שאול-208 כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
@דוד-משה-1 הורדתי והתקנתי, אני לא מוצא את התוכנה,
איך זה כתוב במחשב?wot
-
@דוד-משה-1 איך הגעת עד לעדכון?
בשביל לעדכן הוא דורש התחברות למערכת, מה שמחזיר אותי לבעיה שהייתה לי קודם, שאני צריך אישור מנהל מערכת,
הוא כותב לי חשבונך מושבת. -
@דוד-משה-1 איך הגעת עד לעדכון?
בשביל לעדכן הוא דורש התחברות למערכת, מה שמחזיר אותי לבעיה שהייתה לי קודם, שאני צריך אישור מנהל מערכת,
הוא כותב לי חשבונך מושבת.@שאול-208 כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
@דוד-משה-1 איך הגעת עד לעדכון?
בשביל לעדכן הוא דורש התחברות למערכת, מה שמחזיר אותי לבעיה שהייתה לי קודם, שאני צריך אישור מנהל מערכת,
הוא כותב לי חשבונך מושבת.אישרת הרשמות במייל
-
@שאול-208 כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
@דוד-משה-1 איך הגעת עד לעדכון?
בשביל לעדכן הוא דורש התחברות למערכת, מה שמחזיר אותי לבעיה שהייתה לי קודם, שאני צריך אישור מנהל מערכת,
הוא כותב לי חשבונך מושבת.אישרת הרשמות במייל
@דוד-משה-1 כן
-
@דוד-משה-1 כן
-
כנראה שיש עדכוני גרסה לכולם
https://wot.co.il/versioning_software/ -
@Harwona תוכל להעלות את הקובץ?
-
@Harwona תוכל להעלות את הקובץ?
@זעירא-דמן-חבריא העליתי לכאן, להוריד כוכביות:
https://drive.google.com/drive/folders/1brlli_-jhMiIc******baChufZejROqnnp8rpJ?usp=sharing -
@המפותח כתב בשיתוף | סקירת פלאפוןQ7:
@אליהו-ה-0 יש לו נגן כמו 4*4?
כן
אבל עם אותו בעיה שאפשר להיכנס לנגן בקלות
אבל לרשימת שירים רק דרך רשמקול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
