דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. אמולטורים
  4. WSA in WIN 11
  5. תגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA

תגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA

מתוזמן נעוץ נעול הועבר WSA in WIN 11
365 פוסטים 90 כותבים 34.7k צפיות 60 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הנני העניה הנני העני

    אני כבר ציינתי בעבר שזו בעיה ב25H2 ורק פתרונות מוזרים כמו מה שצויין כאן עובדים..
    אם כזה חשוב WSA הייתי כבר חוזר ל24H2..
    כרגע אני מחכה ל26H2 שיטפלו בבעיה וזהו.
    או שנתקין 26H1 צריך לדעת אם זה אפשרי ב64 סיביות

    EBAE מנותק
    EBAE מנותק
    EBA
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
    #356

    @הנני-העני כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:

    כרגע אני מחכה ל26H2 שיטפלו בבעיה וזהו.

    לא בטוח בכלל, נראה שיש להם אינטרס להרוג את הפרוייקט הזה.
    בכל מקרה, אני על 25 ועד היום זה עבד לי יחסית בסדר [הוואטספ עבד מצויין, אבל שירותי גוגל לא הסתנכרנו, וגם ביט לא עבד]. אתמול הסרתי את כל המערכת ואני מנסה להתקין מחדש וזה קורס.
    יש עוד פתרון לנסות?
    עריכה: עשיתי לפי המדריך שהביא @רפי1 וזה עבד.

    התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
    050-4133851

    EBAE הנני העניה 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שמואל מסין
      כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל מסין
      #357

      יש לי בעיה אני מריץ את קובץ ההתקנה כמנהל וזה לא מועיל.
      הוא מתחיל לרוץ ואז נסגר בלי לפתוח כלום מה עושים?
      @a0533057932

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שמואל מסין

        יש לי בעיה אני מריץ את קובץ ההתקנה כמנהל וזה לא מועיל.
        הוא מתחיל לרוץ ואז נסגר בלי לפתוח כלום מה עושים?
        @a0533057932

        ש מנותק
        ש מנותק
        שמואל מסין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #358

        האמת שזה קרה לי אחרי שהוא כמעט הותקן ולחצתי בטעות על כפתור וכבר עלה לי המסך הרגיל ועכשיו כל התקנה נכשלת לדברי גימיני כי יש שירות מותקן ואני לא מצליח להסיר אותו מה עושים?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • EBAE EBA

          @הנני-העני כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:

          כרגע אני מחכה ל26H2 שיטפלו בבעיה וזהו.

          לא בטוח בכלל, נראה שיש להם אינטרס להרוג את הפרוייקט הזה.
          בכל מקרה, אני על 25 ועד היום זה עבד לי יחסית בסדר [הוואטספ עבד מצויין, אבל שירותי גוגל לא הסתנכרנו, וגם ביט לא עבד]. אתמול הסרתי את כל המערכת ואני מנסה להתקין מחדש וזה קורס.
          יש עוד פתרון לנסות?
          עריכה: עשיתי לפי המדריך שהביא @רפי1 וזה עבד.

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #359

          כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:

          הוואטספ עבד מצויין, אבל שירותי גוגל לא הסתנכרנו, וגם ביט לא עבד

          עדכון: כשהתקני את המערכת מחדש, חנות גוגל עבדה מצויין, אבל היא לא היתה מעודכנת [כפתורים מרובעים]. אחרי שהיא התעדכנה - היא הפסיקה לעבוד, ויחד איתה כל שירותי גוגל. כנראה יש איזו בעיה בגרסה העדכנית שלא מסתדרת עם הקומבינה של שילוב שירותי הגוגל במערכת הזו.

          התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
          050-4133851

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • EBAE EBA

            @הנני-העני כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:

            כרגע אני מחכה ל26H2 שיטפלו בבעיה וזהו.

            לא בטוח בכלל, נראה שיש להם אינטרס להרוג את הפרוייקט הזה.
            בכל מקרה, אני על 25 ועד היום זה עבד לי יחסית בסדר [הוואטספ עבד מצויין, אבל שירותי גוגל לא הסתנכרנו, וגם ביט לא עבד]. אתמול הסרתי את כל המערכת ואני מנסה להתקין מחדש וזה קורס.
            יש עוד פתרון לנסות?
            עריכה: עשיתי לפי המדריך שהביא @רפי1 וזה עבד.

            הנני העניה מנותק
            הנני העניה מנותק
            הנני העני
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #360

            @EBA
            אוה יופי מישהו חרוץ שעשה זאת גם ואני יכול לשאול אותו על זה
            איך זה יצא?
            האם יש לך לאת הגירסא העדכנית ביותר ויציבה לחלוטין?
            או שפשוט התקנת גירסא ישנה?
            אני ראיתי מלאאא עבודה ולא יצא לי ברור שמה אם בסוף יש לי הכל מעודכן ויציב או לא..

            .

            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הנני העניה הנני העני

              @EBA
              אוה יופי מישהו חרוץ שעשה זאת גם ואני יכול לשאול אותו על זה
              איך זה יצא?
              האם יש לך לאת הגירסא העדכנית ביותר ויציבה לחלוטין?
              או שפשוט התקנת גירסא ישנה?
              אני ראיתי מלאאא עבודה ולא יצא לי ברור שמה אם בסוף יש לי הכל מעודכן ויציב או לא..

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #361

              @הנני-העני שמע, יציב מאה אחוז אין כאן, זו ערימה של קומבינות. אבל נראה לי שבסוף עבד מה שהורדתי מערוץ העדכונים המסודר בגיטהאב. https://github.com/MustardChef/WSABuilds/releases/tag/Windows_11_2407.40000.4.0_LTS_7_HOTFIX_1
              ועדיין עדיף קודם כל להתקין גרסה בלי שירותי גוגל, ולאחר מכן לדרוס אותה עם הגרסה של שירותי גוגל. למה? ככה.

              התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
              050-4133851

              הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • EBAE EBA

                @הנני-העני שמע, יציב מאה אחוז אין כאן, זו ערימה של קומבינות. אבל נראה לי שבסוף עבד מה שהורדתי מערוץ העדכונים המסודר בגיטהאב. https://github.com/MustardChef/WSABuilds/releases/tag/Windows_11_2407.40000.4.0_LTS_7_HOTFIX_1
                ועדיין עדיף קודם כל להתקין גרסה בלי שירותי גוגל, ולאחר מכן לדרוס אותה עם הגרסה של שירותי גוגל. למה? ככה.

                הנני העניה מנותק
                הנני העניה מנותק
                הנני העני
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #362

                @EBA

                אז זו אמנם הגירסא האחרונה שקיימת בגיטהאב אבל היא כבר מיושנת(13 ואנחנו כיום ב17)
                נו טוב
                עכ"פ תודה!

                .

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A0533057932A A0533057932

                  תגובה: מדריך | התקנת WSA עם גוגל פליי ורוט + תעודת אבטחה של נטפרי ונטספארק
                  שאלות אודות המדריך יש לשאול פה

                  3 מנותק
                  3 מנותק
                  3592
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #363

                  @A0533057932 אני מנסה להתקין על המחשב שלי WSA מהקישור לגייטהב שבמדריך וכשאני מתקין גירסה בלי שירותי גוגל זה מתקין מצויין אבל גירסה עם שירותי גוגל זה כביכול מותקן אבל בפועל כל אפליקציה שאני פותח מנסה לרוץ וקורסת לפני שהיא עולה

                  Z תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 3 3592

                    @A0533057932 אני מנסה להתקין על המחשב שלי WSA מהקישור לגייטהב שבמדריך וכשאני מתקין גירסה בלי שירותי גוגל זה מתקין מצויין אבל גירסה עם שירותי גוגל זה כביכול מותקן אבל בפועל כל אפליקציה שאני פותח מנסה לרוץ וקורסת לפני שהיא עולה

                    Z מנותק
                    Z מנותק
                    ztcebuck
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #364

                    @3592 אני כבר הרבה זמן מחפש פתרון לWSA הייתי איתו שנתיים והוא עבד הכי טוב יותר מכל האימולטרים למיניהם אבל מלפני חצי שנה הוא הפסיק לעבוד והתקנתי אותו מחדש וכל פעם אחרי יום הוא הפסיק לעבוד

                    הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Z ztcebuck

                      @3592 אני כבר הרבה זמן מחפש פתרון לWSA הייתי איתו שנתיים והוא עבד הכי טוב יותר מכל האימולטרים למיניהם אבל מלפני חצי שנה הוא הפסיק לעבוד והתקנתי אותו מחדש וכל פעם אחרי יום הוא הפסיק לעבוד

                      הנני העניה מנותק
                      הנני העניה מנותק
                      הנני העני
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #365

                      ל2 הכותבים הצדיקים
                      כתבתי לעיל שישנה בעיה בגי' האחרונה וישנם פרתונות רבים אם כי לא כ"כ קלילים.
                      https://mitmachim.top/post/1122606
                      עשו כרצונכם.
                      בהצלחה.

                      .

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר