דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. אמולטורים
  4. WSA in WIN 11
  5. תגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA

תגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA

מתוזמן נעוץ נעול הועבר WSA in WIN 11
364 פוסטים 90 כותבים 34.6k צפיות 59 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עניו כמשהע מנותק
    עניו כמשהע מנותק
    עניו כמשה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #300

    למה לוקח לו זמן רב להתקין אפליקציה?

    נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פ מנותק
      פ מנותק
      פיקחון
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #301

      @A0533057932
      למה כשאני מוריד WSA, זה מתחיל להוריד לי ואחרי כ180 מ"ב, זה נתקע ואומר שארכיון לא זמין או משהו כזה
      ניסתי כמה וכמה פעמים,
      מישהו מכיר? יודע?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פ פיקחון

        @A0533057932
        למה כשאני מוריד WSA, זה מתחיל להוריד לי ואחרי כ180 מ"ב, זה נתקע ואומר שארכיון לא זמין או משהו כזה
        ניסתי כמה וכמה פעמים,
        מישהו מכיר? יודע?

        א מנותק
        א מנותק
        אברהם mch
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #302

        אני גם מנסה להוריד ולא מצליח אם מישהו יודע מה הבעיה, שיודיע!

        פ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אברהם mch

          אני גם מנסה להוריד ולא מצליח אם מישהו יודע מה הבעיה, שיודיע!

          פ מנותק
          פ מנותק
          פיקחון
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #303

          @אברהם-mch
          בהתחלה לא עבד לי גם,
          צריך קליטה חזקה ואז זה יורד,
          משום מה בצורה איטית זה נתקע באיזה שלב בלי אפשרות להמשיך.

          א ה 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • פ פיקחון

            @אברהם-mch
            בהתחלה לא עבד לי גם,
            צריך קליטה חזקה ואז זה יורד,
            משום מה בצורה איטית זה נתקע באיזה שלב בלי אפשרות להמשיך.

            א מנותק
            א מנותק
            אברהם mch
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #304

            @פיקחון תוכל להעלות את זה לדרייב???
            ||(כמובן עם כוכביות כדי שלא יחסם בנטפרי)||

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • I מנותק
              I מנותק
              i.n.
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #305

              58515c9c-353b-4dac-9b4d-cd2127aafea1-image.png
              מה זה אומר ומה לעשות?
              אני מקוה שלא דיברו ע"ז כבר ופיפסתי, פשוט יש כאן כ"כ הרבה...

              פ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פ פיקחון

                @אברהם-mch
                בהתחלה לא עבד לי גם,
                צריך קליטה חזקה ואז זה יורד,
                משום מה בצורה איטית זה נתקע באיזה שלב בלי אפשרות להמשיך.

                ה מנותק
                ה מנותק
                הבל הבלים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #306

                @פיקחון אפשר עם FDM, ואז כשזה נתקע לעשות הורדה שוב וזה ממשיך מאותו מקום.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • I מנותק
                  I מנותק
                  i.n.
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #307
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • I i.n.

                    58515c9c-353b-4dac-9b4d-cd2127aafea1-image.png
                    מה זה אומר ומה לעשות?
                    אני מקוה שלא דיברו ע"ז כבר ופיפסתי, פשוט יש כאן כ"כ הרבה...

                    פ מנותק
                    פ מנותק
                    פיקחון
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #308

                    @i.n.
                    הסתדרת?
                    כי לי יש את אותה בעיה, תעדכן מה קורה.

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • I מנותק
                      I מנותק
                      i.n.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #309

                      לא הסתדרתי...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פ פיקחון

                        @i.n.
                        הסתדרת?
                        כי לי יש את אותה בעיה, תעדכן מה קורה.

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        הבל הבלים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #310
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • I מנותק
                          I מנותק
                          i.n.
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #311

                          מישהו יכול לעזור בבעיה הנ"ל?
                          תודה מראש...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • I מנותק
                            I מנותק
                            i.n.
                            כתב נערך לאחרונה על ידי i.n.
                            #312

                            @פיקחון הסתדרת? - מישהו בבקשה יכול לעזור? @A0533057932?

                            פ הנני העניה 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • I i.n.

                              @פיקחון הסתדרת? - מישהו בבקשה יכול לעזור? @A0533057932?

                              פ מנותק
                              פ מנותק
                              פיקחון
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #313

                              @i.n.
                              עוד לא.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אברהם mch
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #314

                                אחרי שהתקנתי הכל, תכלס' איך אני פותח דרך זה אפליקציות????

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • I i.n.

                                  @פיקחון הסתדרת? - מישהו בבקשה יכול לעזור? @A0533057932?

                                  הנני העניה מנותק
                                  הנני העניה מנותק
                                  הנני העני
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי הנני העני
                                  #315

                                  עקב ריבוי השואלים
                                  התאמצתי לבדוק עבורכם אם הכל תקין עדכני להיום:
                                  2bd2abd5-0b93-4428-b0c7-90db163950fb-image.png
                                  במחשבי:
                                  83c52cfd-effd-47a7-8737-1eecd17581a8-image.png
                                  e688340d-9163-4683-be5f-a90edf70d85b-image.png
                                  bc16601f-ea22-415e-852b-56f7e413b912-image.png
                                  מה עשיתי:
                                  https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script#downloads

                                  https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2025-01-25
                                  שני מהסוף
                                  הפעלת וירטואליזציה:
                                  aaf61501-ec6d-4f49-803c-f22a81f8c100-image.png
                                  חילצתי עם
                                  https://www.7-zip.org/download.html
                                  הפעל כמנהל על
                                  fff9a4de-79e9-4e2c-bec1-935a659bec83-image.png
                                  5d17d741-289a-42de-a19f-a3dec961437a-image.png
                                  https://github.com/alesimula/wsa_pacman/releases/download/v1.5.0/WSA-pacman-v1.5.0-installer.exe
                                  d173d88c-7184-446e-b65e-b3fa5961c2d0-image.png
                                  אפשר ADB למחשב זה בבועה שקפצה
                                  תוצאות:
                                  c4d07fbb-c377-4d4a-bb04-4da49f7efb98-image.png
                                  bd45cfe9-dacb-444e-ad31-3a2303aa234c-image.png
                                  d4001206-6aed-4078-b5ae-6cbc9881f3b7-image.png
                                  3b006778-20ac-48f0-bee1-638708ce6342-image.png
                                  2da0000a-058d-4035-afcd-8ef920928ebe-image.png
                                  2a60dab3-73ae-4254-8a2a-804f3928af40-image.png [עי' מפרט מחשב למעלה]

                                  זהו.
                                  מקווה שחסכתי את כל העשרות פוסטים האחרונים שתייגו את @ A0533057932 על כך שזה לא עובד בזמן שהכל תקין כפי שאתם רואים
                                  בהצלחה!

                                  .

                                  פ א 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • הנני העניה הנני העני

                                    עקב ריבוי השואלים
                                    התאמצתי לבדוק עבורכם אם הכל תקין עדכני להיום:
                                    2bd2abd5-0b93-4428-b0c7-90db163950fb-image.png
                                    במחשבי:
                                    83c52cfd-effd-47a7-8737-1eecd17581a8-image.png
                                    e688340d-9163-4683-be5f-a90edf70d85b-image.png
                                    bc16601f-ea22-415e-852b-56f7e413b912-image.png
                                    מה עשיתי:
                                    https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script#downloads

                                    https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2025-01-25
                                    שני מהסוף
                                    הפעלת וירטואליזציה:
                                    aaf61501-ec6d-4f49-803c-f22a81f8c100-image.png
                                    חילצתי עם
                                    https://www.7-zip.org/download.html
                                    הפעל כמנהל על
                                    fff9a4de-79e9-4e2c-bec1-935a659bec83-image.png
                                    5d17d741-289a-42de-a19f-a3dec961437a-image.png
                                    https://github.com/alesimula/wsa_pacman/releases/download/v1.5.0/WSA-pacman-v1.5.0-installer.exe
                                    d173d88c-7184-446e-b65e-b3fa5961c2d0-image.png
                                    אפשר ADB למחשב זה בבועה שקפצה
                                    תוצאות:
                                    c4d07fbb-c377-4d4a-bb04-4da49f7efb98-image.png
                                    bd45cfe9-dacb-444e-ad31-3a2303aa234c-image.png
                                    d4001206-6aed-4078-b5ae-6cbc9881f3b7-image.png
                                    3b006778-20ac-48f0-bee1-638708ce6342-image.png
                                    2da0000a-058d-4035-afcd-8ef920928ebe-image.png
                                    2a60dab3-73ae-4254-8a2a-804f3928af40-image.png [עי' מפרט מחשב למעלה]

                                    זהו.
                                    מקווה שחסכתי את כל העשרות פוסטים האחרונים שתייגו את @ A0533057932 על כך שזה לא עובד בזמן שהכל תקין כפי שאתם רואים
                                    בהצלחה!

                                    פ מנותק
                                    פ מנותק
                                    פיקחון
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #316

                                    @הנני-העני
                                    עשיתי ככל אשר הדרכתני ובכל זאת כשאני מריץ מנהל על הקובץ שהראת מופיע לי כך,
                                    c731985e-7c5e-4db8-9d56-3d127cb7009f-image.png
                                    תודה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • הנני העניה הנני העני

                                      עקב ריבוי השואלים
                                      התאמצתי לבדוק עבורכם אם הכל תקין עדכני להיום:
                                      2bd2abd5-0b93-4428-b0c7-90db163950fb-image.png
                                      במחשבי:
                                      83c52cfd-effd-47a7-8737-1eecd17581a8-image.png
                                      e688340d-9163-4683-be5f-a90edf70d85b-image.png
                                      bc16601f-ea22-415e-852b-56f7e413b912-image.png
                                      מה עשיתי:
                                      https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script#downloads

                                      https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2025-01-25
                                      שני מהסוף
                                      הפעלת וירטואליזציה:
                                      aaf61501-ec6d-4f49-803c-f22a81f8c100-image.png
                                      חילצתי עם
                                      https://www.7-zip.org/download.html
                                      הפעל כמנהל על
                                      fff9a4de-79e9-4e2c-bec1-935a659bec83-image.png
                                      5d17d741-289a-42de-a19f-a3dec961437a-image.png
                                      https://github.com/alesimula/wsa_pacman/releases/download/v1.5.0/WSA-pacman-v1.5.0-installer.exe
                                      d173d88c-7184-446e-b65e-b3fa5961c2d0-image.png
                                      אפשר ADB למחשב זה בבועה שקפצה
                                      תוצאות:
                                      c4d07fbb-c377-4d4a-bb04-4da49f7efb98-image.png
                                      bd45cfe9-dacb-444e-ad31-3a2303aa234c-image.png
                                      d4001206-6aed-4078-b5ae-6cbc9881f3b7-image.png
                                      3b006778-20ac-48f0-bee1-638708ce6342-image.png
                                      2da0000a-058d-4035-afcd-8ef920928ebe-image.png
                                      2a60dab3-73ae-4254-8a2a-804f3928af40-image.png [עי' מפרט מחשב למעלה]

                                      זהו.
                                      מקווה שחסכתי את כל העשרות פוסטים האחרונים שתייגו את @ A0533057932 על כך שזה לא עובד בזמן שהכל תקין כפי שאתם רואים
                                      בהצלחה!

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אברהם mch
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #317

                                      @הנני-העני תכלס, לא ענית, איך מתקינים את האפליקציות בזה.

                                      הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אברהם mch

                                        @הנני-העני תכלס, לא ענית, איך מתקינים את האפליקציות בזה.

                                        הנני העניה מנותק
                                        הנני העניה מנותק
                                        הנני העני
                                        מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #318

                                        @אברהם-mch כתב בתגובה | תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:

                                        @הנני-העני תכלס, לא ענית, איך מתקינים את האפליקציות בזה.

                                        לא באתי להסביר כיצד משתמשים
                                        יש עכ מלא מדריכים. חפש.
                                        ולשאלתך אענה בקצרה:
                                        PAC MAN \ מנהל קבצים \ תיקית שיתופית \ חנות PLAY \ חנות אמזון

                                        .

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שרגאיי
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי שרגאיי
                                          #319

                                          התקנתי את תת המערכת
                                          עשיתי כמו שכתוב במדריכים
                                          תכל'ס אני לא מצליח להתקין שום אפליקציה
                                          מה עושים?

                                          יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר