Wi-Fi בC-2
-
האם יש אפשרות לWi-Fi בלי סים
-
לא אין בבמשיר אנטנת וויפיי
-
איך?
-
לא אין בבמשיר אנטנת וויפיי
-
@QJDTOP אמר בWi-Fi בC-2:
@זונדל-גרנד אמר בWi-Fi בC-2:
כן
זכור לי שגם אני שאלתי על wi fi בc2 ואמרו שאין כי חסר חלק
מאוחר מידיי

-
@QJDTOP אמר בWi-Fi בC-2:
@זונדל-גרנד אמר בWi-Fi בC-2:
כן
זכור לי שגם אני שאלתי על wi fi בc2 ואמרו שאין כי חסר חלק
מאוחר מידיי

@זונדל-גרנד אמר בWi-Fi בC-2:
@QJDTOP אמר בWi-Fi בC-2:
@זונדל-גרנד אמר בWi-Fi בC-2:
כן
זכור לי שגם אני שאלתי על wi fi בc2 ואמרו שאין כי חסר חלק
מאוחר מידיי

לפני זה כתבת כן!
משמע שהתכוונת שיש -
@זונדל-גרנד אמר בWi-Fi בC-2:
@QJDTOP אמר בWi-Fi בC-2:
@זונדל-גרנד אמר בWi-Fi בC-2:
כן
זכור לי שגם אני שאלתי על wi fi בc2 ואמרו שאין כי חסר חלק
מאוחר מידיי

לפני זה כתבת כן!
משמע שהתכוונת שיש@QJDTOP אמר בWi-Fi בC-2:
@זונדל-גרנד אמר בWi-Fi בC-2:
@QJDTOP אמר בWi-Fi בC-2:
@זונדל-גרנד אמר בWi-Fi בC-2:
כן
זכור לי שגם אני שאלתי על wi fi בc2 ואמרו שאין כי חסר חלק
מאוחר מידיי

לפני זה כתבת כן!
משמע שהתכוונת שישחשבתי הוא מדבר על אנדרואיד
-
לסיום אי אפשר
-
לסיום אי אפשר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות