עזרה | רוט באנדרואיד 8.1
-
עשיתי את זה אבל זה לא עבד אצלי. יכול להיות שזה בגלל שאין לי אינטרנט ? או בגלל שמנהל ההרשאות לא נקלט אצלי ? (יש לי גירסה אחרת שכן עובדת)
-
עשיתי את זה אבל זה לא עבד אצלי. יכול להיות שזה בגלל שאין לי אינטרנט ? או בגלל שמנהל ההרשאות לא נקלט אצלי ? (יש לי גירסה אחרת שכן עובדת)
@לאצי כתב בעזרה | רוט באנדרואיד 8.1:
עשיתי את זה אבל זה לא עבד אצלי. יכול להיות שזה בגלל שאין לי אינטרנט ? או בגלל שמנהל ההרשאות לא נקלט אצלי ? (יש לי גירסה אחרת שכן עובדת)
יכול להיות שאתה צריך מגיקס אחר
-
@לאצי כתב בעזרה | רוט באנדרואיד 8.1:
@שוקי-סגל כתב בעזרה | רוט באנדרואיד 8.1:
@לאצי יש לך את ה BOOT.IMG של המכשיר?
מה זה BOOT.IMG ?
זה קובץ שאתה אמור לצרוב מהמכשיר דרך תוכנת SP יש מדריך על כך בפורום
-
@לאצי כתב בעזרה | רוט באנדרואיד 8.1:
@שוקי-סגל כתב בעזרה | רוט באנדרואיד 8.1:
@לאצי יש לך את ה BOOT.IMG של המכשיר?
מה זה BOOT.IMG ?
זה קובץ שאתה אמור לצרוב מהמכשיר דרך תוכנת SP יש מדריך על כך בפורום
-
עשיתי את זה אבל זה לא עבד אצלי. יכול להיות שזה בגלל שאין לי אינטרנט ? או בגלל שמנהל ההרשאות לא נקלט אצלי ? (יש לי גירסה אחרת שכן עובדת)
-
@לאצי כתב בעזרה | רוט באנדרואיד 8.1:
או בגלל שמנהל ההרשאות לא נקלט אצלי ?
מה הכוונה לא נקלט?
בנוסף... איזה מעבד הנגן שלך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
