בירור | שיתוף המסך שלי במחשב נייד נוסף
-
מי מכיר?
יש לי 2 מחשבים ניידים
לפעמים אני עובד וחייב תצוגה רחבה. חשבתי להגדיל את המסך ממחשב מספר אחד שיתפרס גם על מחשב מספר 2
כאילו יש לי 2 מסכים מחוברים
האם יש דרך כזאת .
תודה רבה@שער-השמים
אם יש לך לאפטופ שתומך בMiracast אז כן
https://support.microsoft.com/he-il/windows/התחברות-את-windows-שלך-לצג-חיצוני-התומך-ב-miracast-765f5cfc-6ef3-fba7-98da-c8267b001a5a -
@שער-השמים
אם יש לך לאפטופ שתומך בMiracast אז כן
https://support.microsoft.com/he-il/windows/התחברות-את-windows-שלך-לצג-חיצוני-התומך-ב-miracast-765f5cfc-6ef3-fba7-98da-c8267b001a5a -
@ejay כתב בבירור | שיתוף המסך שלי במחשב נייד נוסף:
אם יש לך לאפטופ שתומך בMiracast אז כן
2 המחשבים תומכים,
איך אני מתחבר בפועל?
אני רואה שאני יכול לשדר
אבל איך אני מגדיר את המחשב השני כמסך שיוכל לקבל תצוגה? -
@שער-השמים
בכיף -
י ישראל 142 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות