בירור | כניסה לאאוטלוק דרך גימיל
-
אשמח לדעת איך אפשר להיכנס לחשבון האוטלוק קיים דרך הגימיל (אינני מעונין לבטל את האוטולוק רד מעונין שאוכל להיכנס דרך גימיל אליו) מכיוון שיש לי רק גימיל בבית ואשמח לדעת האם מישהו יוכל לעזור לי
בתודה מראש@hux אני חושש שזה לא אפשרי
-
אשמח לדעת איך אפשר להיכנס לחשבון האוטלוק קיים דרך הגימיל (אינני מעונין לבטל את האוטולוק רד מעונין שאוכל להיכנס דרך גימיל אליו) מכיוון שיש לי רק גימיל בבית ואשמח לדעת האם מישהו יוכל לעזור לי
בתודה מראש@hux כתב בבירור | כניסה לאאוטלוק דרך גימיל:
מכיוון שיש לי רק גימיל בבית
כוונתך שיש לך נטפרי שנותן רק gmail?
אם כן אין אפשרות כזו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות