שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!
-
@שניאור-שמח ניסיתי זה לא עוזר
@עוף-החול עשית איזה משהו לפני?
איזה טלפון יש'ך? -
@עוף-החול עשית איזה משהו לפני?
איזה טלפון יש'ך?@שניאור-שמח לא עשיתי כלום ויש לי pocket cubot
-
@שניאור-שמח לא עשיתי כלום ויש לי pocket cubot
@עוף-החול אני לא מכיר את הטלפון הזה..
זה מכשיר נורמלי? נורמלי הכוונה עם שירותי גוגל ומכשיר לא סיני.. -
-
@שניאור-שמח לא עשיתי כלום ויש לי pocket cubot
@עוף-החול כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@שניאור-שמח לא עשיתי כלום ויש לי pocket cubot
איזה גרסה של אנדרואיד ושל קיידרואיד ?
-
@לא-מתייאש
האם יש אופציה לגוגל DOCS עם קידרואיד?
זה דורש כניסה חד פעמית לחשבון ואני צריך אותו בשביל קבצים במכשיר ולא בדרייב -
@לא-מתייאש
האם יש אופציה לגוגל DOCS עם קידרואיד?
זה דורש כניסה חד פעמית לחשבון ואני צריך אותו בשביל קבצים במכשיר ולא בדרייב@t-k כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@לא-מתייאש
האם יש אופציה לגוגל DOCS עם קידרואיד?
זה דורש כניסה חד פעמית לחשבון ואני צריך אותו בשביל קבצים במכשיר ולא בדרייבכרגע לא
-
@עזיז כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
לא הבנתי את המדריך לחצי טאצ' יש מישהו שיכול לעזור מניסיון
איזה מדריך?
-
@עזיז כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
לא הבנתי את המדריך לחצי טאצ' יש מישהו שיכול לעזור מניסיון
איזה מדריך?
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@עזיז כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
לא הבנתי את המדריך לחצי טאצ' יש מישהו שיכול לעזור מניסיון
איזה מדריך?
לעשות קידרואיד לחצי טאצ'
-
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@עזיז כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
לא הבנתי את המדריך לחצי טאצ' יש מישהו שיכול לעזור מניסיון
איזה מדריך?
לעשות קידרואיד לחצי טאצ'
@עזיז כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@עזיז כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
לא הבנתי את המדריך לחצי טאצ' יש מישהו שיכול לעזור מניסיון
איזה מדריך?
לעשות קידרואיד לחצי טאצ'
איזה טלפון יש'ך?
f21 לא? -
@עזיז כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@עזיז כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
לא הבנתי את המדריך לחצי טאצ' יש מישהו שיכול לעזור מניסיון
איזה מדריך?
לעשות קידרואיד לחצי טאצ'
איזה טלפון יש'ך?
f21 לא?@שניאור-שמח
זה בשביל מכשיר אחר נראה לי אף 22 פרו -
@שניאור-שמח
זה בשביל מכשיר אחר נראה לי אף 22 פרו@עזיז כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@שניאור-שמח
זה בשביל מכשיר אחר נראה לי אף 22 פרובדברים כאלה צריך להיות בטוח..
וזה גם לא כ"כ קשור לנושא.. -
@עוף-החול כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@שניאור-שמח לא עשיתי כלום ויש לי pocket cubot
איזה גרסה של אנדרואיד ושל קיידרואיד ?
@לא-מתייאש אנדרואיד 11 והקיידרואיד 0.7.4
-
@עוף-החול אני לא מכיר את הטלפון הזה..
זה מכשיר נורמלי? נורמלי הכוונה עם שירותי גוגל ומכשיר לא סיני..@שניאור-שמח המכשיר סיני אבל תומך בשירותי גוגל
-
@לא-מתייאש אנדרואיד 11 והקיידרואיד 0.7.4
@עוף-החול כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@לא-מתייאש אנדרואיד 11 והקיידרואיד 0.7.4
https://github.com/kdroidFilter/KdroidUpdater/releases/download/Release/com.kdroid.filter.0.7.6.-release.apk
תנסה לעדכן לגרסה האחרונה -
@עוף-החול כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@לא-מתייאש אנדרואיד 11 והקיידרואיד 0.7.4
https://github.com/kdroidFilter/KdroidUpdater/releases/download/Release/com.kdroid.filter.0.7.6.-release.apk
תנסה לעדכן לגרסה האחרונה@לא-מתייאש ניסיתי ולא עוזר
ואגב עכשיו עדין צריך מחשב להתקנה? -
@שניאור-שמח המכשיר סיני אבל תומך בשירותי גוגל
-
@עוף-החול לי יש את המכשיר הזה ועובד לי הקיידרואיד מצויין, כך שעל פניו לא אמור להיות לך בעיות, איזה אנדרואיד יש לך ואיזה מס'הפוקט שלך 2 או 3?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות