בעיה | הסרתי וויפרי3 ומופיע לי שגיאת פרטיות
-
הסרתי את וויפרי3 [סינון למקום עבודה שיושב על המחשב].
ומאז כשאני מנסה להכנס למייל ועוד אתרים הוא כותב לי שגיאת פרטיות

מצ"ב צילום מסך.
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי@האמת תתקין תעודת אבטחה (אם אתה גולש על נטפרי):
https://netfree.link/pc/windows/CertInstaller.exe -
הסרתי את וויפרי3 [סינון למקום עבודה שיושב על המחשב].
ומאז כשאני מנסה להכנס למייל ועוד אתרים הוא כותב לי שגיאת פרטיות

מצ"ב צילום מסך.
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי -
הסרתי את וויפרי3 [סינון למקום עבודה שיושב על המחשב].
ומאז כשאני מנסה להכנס למייל ועוד אתרים הוא כותב לי שגיאת פרטיות

מצ"ב צילום מסך.
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות