שאלה | טביעת אצבע בWSA
-
יש לי במחשב חיישן טביעת אצבע. רציתי לדעת האם לWSA כבר יש תמיכה גם בזה, בשביל אימות בביט וכדו' כמו בסמארטפון, ואם כן איך מפעילים? כנ"ל בענין זיהוי פנים, אבל פחות חשוב.
@A0533057932 -
יש לי במחשב חיישן טביעת אצבע. רציתי לדעת האם לWSA כבר יש תמיכה גם בזה, בשביל אימות בביט וכדו' כמו בסמארטפון, ואם כן איך מפעילים? כנ"ל בענין זיהוי פנים, אבל פחות חשוב.
@A0533057932@EBA כתב בשאלה | טביעת אצבע בWSA:
יש לי במחשב חיישן טביעת אצבע. רציתי לדעת האם לWSA כבר יש תמיכה גם בזה, בשביל אימות בביט וכדו' כמו בסמארטפון, ואם כן איך מפעילים? כנ"ל בענין זיהוי פנים, אבל פחות
התשובה כאן: Hi, thank you for this feature request. Currently this isn't on our immediate roadmap, but we're always listening to the community!
ובעברית: תודה על הבקשה להוספת פיצ'ר, כרגע זה לא במפת הדרכים המיידית שלנו, אך אנו קשובים תמיד לקהילה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות