בקשת מידע | שדרוג לוינדס 10
-
שלום רב
אני רוצה לשדרג מחשב נייח מוינדוס 7 לוינדוס 10
אבל הבעיה שאי אפשר להתחבר לאינטרנט אפילו עם סטיק.
יש איזה קובץ עם וינדוס 10 32 סיבית מוכן להתקנה?
או אולי תוכנה לויפי למחשב הנ"ל?
או רעיון אחר?
תודה רבה. -
שלום רב
אני רוצה לשדרג מחשב נייח מוינדוס 7 לוינדוס 10
אבל הבעיה שאי אפשר להתחבר לאינטרנט אפילו עם סטיק.
יש איזה קובץ עם וינדוס 10 32 סיבית מוכן להתקנה?
או אולי תוכנה לויפי למחשב הנ"ל?
או רעיון אחר?
תודה רבה.@yairshriki8 כתב בבקשת מידע | שדרוג לוינדס 10:
אבל הבעיה שאי אפשר להתחבר לאינטרנט אפילו עם סטיק.
מה חוסם אותו?
-
שלום רב
אני רוצה לשדרג מחשב נייח מוינדוס 7 לוינדוס 10
אבל הבעיה שאי אפשר להתחבר לאינטרנט אפילו עם סטיק.
יש איזה קובץ עם וינדוס 10 32 סיבית מוכן להתקנה?
או אולי תוכנה לויפי למחשב הנ"ל?
או רעיון אחר?
תודה רבה.@yairshriki8 כתב בבקשת מידע | שדרוג לוינדס 10:
יש איזה קובץ עם וינדוס 10 32 סיבית מוכן להתקנה?
המקור מעמוד ההורדה הרשמי, אבל צריך לעשות איזה טריק בשביל להציג את אפשרויות ההורדה.
https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10ISO

-
@yairshriki8 כתב בבקשת מידע | שדרוג לוינדס 10:
יש איזה קובץ עם וינדוס 10 32 סיבית מוכן להתקנה?
המקור מעמוד ההורדה הרשמי, אבל צריך לעשות איזה טריק בשביל להציג את אפשרויות ההורדה.
https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10ISO

@ישראל-142
אני ינסה ויעדכן.
תודה רבה -
@yairshriki8 כתב בבקשת מידע | שדרוג לוינדס 10:
אבל הבעיה שאי אפשר להתחבר לאינטרנט אפילו עם סטיק.
מה חוסם אותו?
@משה-מזרחי
לפי מה שזה נראה, אין בכלל התקן של ויפי.
ואני לא מצליח להוריד מHP התקן מתאים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות