בירור | בנוקיה 208 מופיע "רישום סים נכשל" מה אפשר לעשות?
-
יש לי סים במשך 5 שנים רק לצורך הודעות ושיחות נכנסות (הוא ללא חבילה חודשית שילמתי חד פעמי 25 ש"ח רק על הסים).
הוא קבוע היה על נוקיה 208 רגיל עם הודעות, אתמול אני הכנסתי את הסים לגלקסי J6, הסים עבד מצויין, ושבאתי להחזיר אותו לנוקיה 208 הוא כתב לי רישום סים נכשל, החזרתי אותו בחזרה לגלקסי J6 והוא לא עבד.
וכשאני מנסה להתקשר אליו הוא אומר "המספר אליו הגעתם איננו מחובר" מה אפשר לעשות? -
יש לי סים במשך 5 שנים רק לצורך הודעות ושיחות נכנסות (הוא ללא חבילה חודשית שילמתי חד פעמי 25 ש"ח רק על הסים).
הוא קבוע היה על נוקיה 208 רגיל עם הודעות, אתמול אני הכנסתי את הסים לגלקסי J6, הסים עבד מצויין, ושבאתי להחזיר אותו לנוקיה 208 הוא כתב לי רישום סים נכשל, החזרתי אותו בחזרה לגלקסי J6 והוא לא עבד.
וכשאני מנסה להתקשר אליו הוא אומר "המספר אליו הגעתם איננו מחובר" מה אפשר לעשות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות