באג | WSA לא מחולץ טוב
-
הורדתי את WSA מהגיטאב (https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2023-11-10) והוא לא מצליח לחלץ את קבצי הdll ולכן כמובן לא עובדת ההתקנה. יש לזה פיתרון?
@A0533057932@סקרן-להבין כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
הורדתי את WSA מהגיטאב (https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2023-11-10) והוא לא מצליח לחלץ את קבצי הdll ולכן כמובן לא עובדת ההתקנה. יש לזה פיתרון?
@A0533057932להשתמש בגרסאות העדכניות של winrar או z7
-
@סקרן-להבין כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
הורדתי את WSA מהגיטאב (https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2023-11-10) והוא לא מצליח לחלץ את קבצי הdll ולכן כמובן לא עובדת ההתקנה. יש לזה פיתרון?
@A0533057932להשתמש בגרסאות העדכניות של winrar או z7
@A0533057932 כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
@סקרן-להבין כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
הורדתי את WSA מהגיטאב (https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2023-11-10) והוא לא מצליח לחלץ את קבצי הdll ולכן כמובן לא עובדת ההתקנה. יש לזה פיתרון?
@A0533057932להשתמש בגרסאות העדכניות של winrar או z7
השתמשתי עם וינראר והייתה בעיה, בזיפ 7 חילץ בלי בעיות.
-
@A0533057932 כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
@סקרן-להבין כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
הורדתי את WSA מהגיטאב (https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2023-11-10) והוא לא מצליח לחלץ את קבצי הdll ולכן כמובן לא עובדת ההתקנה. יש לזה פיתרון?
@A0533057932להשתמש בגרסאות העדכניות של winrar או z7
השתמשתי עם וינראר והייתה בעיה, בזיפ 7 חילץ בלי בעיות.
@K-O-G כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
@A0533057932 כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
@סקרן-להבין כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
הורדתי את WSA מהגיטאב (https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2023-11-10) והוא לא מצליח לחלץ את קבצי הdll ולכן כמובן לא עובדת ההתקנה. יש לזה פיתרון?
@A0533057932להשתמש בגרסאות העדכניות של winrar או z7
השתמשתי עם וינראר והייתה בעיה, בזיפ 7 חילץ בלי בעיות.
מה הגרסה של winrar שהשתמשת איתה?
-
@K-O-G כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
@A0533057932 כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
@סקרן-להבין כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
הורדתי את WSA מהגיטאב (https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2023-11-10) והוא לא מצליח לחלץ את קבצי הdll ולכן כמובן לא עובדת ההתקנה. יש לזה פיתרון?
@A0533057932להשתמש בגרסאות העדכניות של winrar או z7
השתמשתי עם וינראר והייתה בעיה, בזיפ 7 חילץ בלי בעיות.
מה הגרסה של winrar שהשתמשת איתה?
-
-
@A0533057932 כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
@K-O-G כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
אתה יודע שאוחזים לפחות ב6.24
נכון אבל זה לא נוח לי כי הוא לא מוצג בתפריט הראשי של הקליק ימני אלא וינראר ואז בחירה
-
@A0533057932 כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
@K-O-G כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
אתה יודע שאוחזים לפחות ב6.24
נכון אבל זה לא נוח לי כי הוא לא מוצג בתפריט הראשי של הקליק ימני אלא וינראר ואז בחירה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@A0533057932 כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
אתה יודע שאוחזים לפחות ב6.24
רק שאת הגירסה הזו אין בפורום וגם לא באתרים אמינים של פריצות שאני מכיר.. ננסה עם זיפ7
-
ס סקרן להבין סימן נושא זה כנפתר ב
-
@סקרן-להבין כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
הורדתי את WSA מהגיטאב (https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2023-11-10) והוא לא מצליח לחלץ את קבצי הdll ולכן כמובן לא עובדת ההתקנה. יש לזה פיתרון?
@A0533057932להשתמש בגרסאות העדכניות של winrar או z7
@A0533057932 כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
@סקרן-להבין כתב בבאג | WSA לא מחולץ טוב:
הורדתי את WSA מהגיטאב (https://github.com/YT-Advanced/WSA-Script/releases/tag/v2023-11-10) והוא לא מצליח לחלץ את קבצי הdll ולכן כמובן לא עובדת ההתקנה. יש לזה פיתרון?
@A0533057932להשתמש בגרסאות העדכניות של winrar או z7
הכי עדכני של זיפ, חילץ תוך חצי דקה בלי בעיות!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
