בקשת מידע | טאבלט יעודי
-
ניראה לי שגם בקורונה ביקשת שהיה פתוח לשתי הפליקציות ושלחו אותך לפה https://tchumim.com/topic/12595/המלצה-סינון-חינמי-ואיכותי-לסמארטפונים-וטאבלטים
-
ניראה לי שגם בקורונה ביקשת שהיה פתוח לשתי הפליקציות ושלחו אותך לפה https://tchumim.com/topic/12595/המלצה-סינון-חינמי-ואיכותי-לסמארטפונים-וטאבלטים
@יחצ כתב בבקשת מידע | טאבלט יעודי:
ניראה לי שגם בקורונה ביקשת שהיה פתוח לשתי הפליקציות ושלחו אותך לפה https://tchumim.com/topic/12595/המלצה-סינון-חינמי-ואיכותי-לסמארטפונים-וטאבלטים
ת.ל
אני ירשם יסתכל -
@יחצ כתב בבקשת מידע | טאבלט יעודי:
ניראה לי שגם בקורונה ביקשת שהיה פתוח לשתי הפליקציות ושלחו אותך לפה https://tchumim.com/topic/12595/המלצה-סינון-חינמי-ואיכותי-לסמארטפונים-וטאבלטים
ת.ל
אני ירשם יסתכל@Han-0 כתב בבקשת מידע | טאבלט יעודי:
@יחצ כתב בבקשת מידע | טאבלט יעודי:
ניראה לי שגם בקורונה ביקשת שהיה פתוח לשתי הפליקציות ושלחו אותך לפה https://tchumim.com/topic/12595/המלצה-סינון-חינמי-ואיכותי-לסמארטפונים-וטאבלטים
ת.ל
אני ירשם יסתכללא מצליח לגשת ללינק, אחרי שנרשמתי כותב לי "הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפיה בו"
@יושב-אהלים אי אפשר לשלוח לו הודעה משום מה
-
@Han-0 כתב בבקשת מידע | טאבלט יעודי:
@יחצ כתב בבקשת מידע | טאבלט יעודי:
ניראה לי שגם בקורונה ביקשת שהיה פתוח לשתי הפליקציות ושלחו אותך לפה https://tchumim.com/topic/12595/המלצה-סינון-חינמי-ואיכותי-לסמארטפונים-וטאבלטים
ת.ל
אני ירשם יסתכללא מצליח לגשת ללינק, אחרי שנרשמתי כותב לי "הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפיה בו"
@יושב-אהלים אי אפשר לשלוח לו הודעה משום מה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות