בירור | איפוס מחשב שיש לו אדמיניסטר
-
במחשב יש 2 משתמשים ושתיהם אדמיניסטרים, ולאחד מהם אין לי את הסיסמא,
האם זה מונע ממני לאפס את המחשב או לעשות התקנה נקיה וכדו' [בצורה פשוטה]?תודה רבה
-
@aiib התקנה נקיה ברור שאתה יכול גם אם אין לך סיסמא של אף אחד
ולגבי איפוס לדעת אין שום סיבה שלא יתן לך, אמנם לא ניסיתי אבל בטוח שאפשרי -
@ITAMAR25 כתב בבירור | איפוס מחשב שיש לו אדמיניסטר:
התקנה נקיה ברור שאתה יכול גם אם אין לך סיסמא של אף אחד
זה לא יכול למנוע ממני גישה לביוס [כדי להעלות את הדיסק עם ההתקנה]?
אחרי ההתקנה האדמיניסטר יישאר?@aiib כתב בבירור | איפוס מחשב שיש לו אדמיניסטר:
זה לא יכול למנוע ממני גישה לביוס [כדי להעלות את הדיסק עם ההתקנה]?
המשתמשים לא משפיעים על כניסה לביוס
@aiib כתב בבירור | איפוס מחשב שיש לו אדמיניסטר:
אחרי ההתקנה האדמיניסטר יישאר?
איך ישאר אם זה התקנה נקיה
-
@ITAMAR25 כתב בבירור | איפוס מחשב שיש לו אדמיניסטר:
התקנה נקיה ברור שאתה יכול גם אם אין לך סיסמא של אף אחד
זה לא יכול למנוע ממני גישה לביוס [כדי להעלות את הדיסק עם ההתקנה]?
אחרי ההתקנה האדמיניסטר יישאר? -
@aiib אתה בוחר כוננים ופשוט מאפס את הכל ואם אתה רוצה את החומר תתחבר לפני זה עם דיסק תכנאים ותעתיק את החומר מה יוזר שלך ותאפס אא"כ יש לך שם חשבון גוגל מחובר או דברים שאתה חייב שישארו פתוחים
-
@K-O-G
@aiib כתב בבירור | איפוס מחשב שיש לו אדמיניסטר:
ולאחד מהם אין לי את הסיסמא,
זאת אומרת שדרך השני יש גישה אז למה דיסק טכנאים וכו'?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות