בעיה | מחשב שלא נדלק
-
שלום
יש לי מחשב נייח של חברת HP שלא נדלק,
כשאני מחבר אותו לחשמל ומדליק - הוא מצפצף 5 ציפצופים, ולאחר כדקה וחצי המאוורר של הספק כח מתחיל לעבוד בחזקה.
יש לציין שלא רואים שום דבר כשאני מחברו למסך.
אגב, לפני כשבוע התקנתי עליו ווירטואל בוקס, אם זה קשור... -
שלום
יש לי מחשב נייח של חברת HP שלא נדלק,
כשאני מחבר אותו לחשמל ומדליק - הוא מצפצף 5 ציפצופים, ולאחר כדקה וחצי המאוורר של הספק כח מתחיל לעבוד בחזקה.
יש לציין שלא רואים שום דבר כשאני מחברו למסך.
אגב, לפני כשבוע התקנתי עליו ווירטואל בוקס, אם זה קשור...@חובבן-מקצועי
אני לא בקי בזה
אבל שני יודע שיש שוני בין הציפצופים
אם תוכל להקליט את זה , זה יוכל להקל על ההבנה של הבעיההאופציות ממה שראיתי : בעיה בבטריה / במעבד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות