המלצה | אוזניות בלוטוס טובות מאלי ל4*4
-
@דוד-משה-1 כתב בהמלצה | אוזניות בלוטוס טובות מאלי ל4*4:
אוזניות בלוטוס טובות מאלי ל4*4
כדאי לשנות סוג נושא לבקשת מידע וכדו', כעת זה נראה שאתה ממליץ על משהו.
-
ד דוד משה 1 סימן נושא זה כשאלה ב
-
ד דוד משה 1 סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
ד דוד משה 1 סימן נושא זה כשאלה ב
-
@דוד-משה-1 כתב בהמלצה | אוזניות בלוטוס טובות מאלי ל4*4:
אוזניות בלוטוס טובות מאלי ל4*4
כדאי לשנות סוג נושא לבקשת מידע וכדו', כעת זה נראה שאתה ממליץ על משהו.
@YAAKOVSAS אולי בגירסה החדשה תוכל להשתמש בכל הבלוטוסים
-
@דוד-משה-1 אתה מחפש או ממליץ?
-
https://www.aliexpress.com/item/1005002744574306.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.21ef586aEruoNy
מומלץ שמע מעולה יושב טוב באוזן 32 שעות שמע סוללה + מארז
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות