עזרה | בנוקיה כיבוי בלוטוס מבלי לאפס את ההגדרות?
-
בנוקיה 208 כשר.
האם יש למישהו רעיון אולי דרך ישום כל שהוא, לעשות שיהיה אפשר לכבות את הבלוטוס מבלי לאפס את כל ההגדרות?
וכן שיהיה אפשר לכתוב עליו שם@פרטיזנים כתב בעזרה | האם יש למישהו רעיון אולי דרך ישום כל שהוא, לעשות שיהיה אפשר לכבות את הבלוטוס מבלי לאפס את כל ההגדרות?:
האם יש למישהו רעיון אולי דרך ישום כל שהוא, לעשות שיהיה אפשר לכבות את הבלוטוס מבלי לאפס את כל ההגדרות?
וכן שיהיה אפשר לכתוב עליו שםלמה שלא תכין קובץ משלך?
קח c2 תומך, תגדיר בו את ההגדרות שלך + השם של הפלאפון, תגבה, ויהיה לך -
שכחתי לכתוב שאני מדבר על נוקיה 208 כשר שאם מפעילים בו את הבלוטוס אין אפשר לכבותו רק אם מאפסים את כל ההגדרות
ואני שואל אם יש דרך לפתח ישום בלוטוס כמו למשל הישוםbluetooth.jar אם יוכל לעשות שגם יהיה אופציה לכיבוי הבלוטוס אודה לו מאוד וכן לשיינוי שם הבלוטוס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות