בעיה | תקלה בכרטיס מיקרו sd
-
יש כרטיס של 128 ג'יגה, אתמול מילאתי את הכרטיס בחומר, לאחר מכן זה כתב לי גם במחשב גם בפלאפון שיש בעיה בכרטיס ולכן צריך לפרמט, אז פירמטטי בלב כבד, ומילאתי מחדש..... ואז, הכנסתי את הכרטיס לפלאפון ראיתי שהוא עובד, אחרי כמה שעות שוב כותב לי "הכרטיס שלך אינו נתמך וכ' וכ'..... אם אני רוצה שזה יעבוד אז אני צריך לפרמט שוב..... בקיצור, יש דרך לסדר את זה בלי שאצטרך לפרמט שוב, או לפחות שאוכל לחלץ מהכרטיס את כל החומר ? זה הדגם Kingston Micro 128GB
-
יש כרטיס של 128 ג'יגה, אתמול מילאתי את הכרטיס בחומר, לאחר מכן זה כתב לי גם במחשב גם בפלאפון שיש בעיה בכרטיס ולכן צריך לפרמט, אז פירמטטי בלב כבד, ומילאתי מחדש..... ואז, הכנסתי את הכרטיס לפלאפון ראיתי שהוא עובד, אחרי כמה שעות שוב כותב לי "הכרטיס שלך אינו נתמך וכ' וכ'..... אם אני רוצה שזה יעבוד אז אני צריך לפרמט שוב..... בקיצור, יש דרך לסדר את זה בלי שאצטרך לפרמט שוב, או לפחות שאוכל לחלץ מהכרטיס את כל החומר ? זה הדגם Kingston Micro 128GB
@מי-כעמך-ישראל-0 איזה פלאפון?
-
@מי-כעמך-ישראל-0 איזה פלאפון?
@a-y-f זה לא משנה, ניסיתי להכניס בשיאומי וניסיתי להכניס גם בסמארטפון רגיל של סמסונג, גם במחשב.... בהכל הוא כותב אותו דבר.....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות