בירור | איי רובוט בלי אייפון
-
@רבי כתב בבירור | איי רובוט בלי אייפון:
יש אפשרות להפעיל ברובורוק פונקציות מסוימות בלי אייפון?
קודם כל לידיעתך איי רובוט זה חברה נפרדת מרוברוק - הכותרת שלך צריכה להיות שואב רובוטי רוברוק בלי סמארטפון
הפעלת הרובוט רוברוק אינה מצריכה אפליקציה בכלל, יש 3 לחצנים על הרובוט, וניתן להפעילו שיתחיל ניקוי, ואם המטלית מותקן לו הוא יעשה גם ספונג'ה, ואם המטלית לא מחובר הוא יעשה רק שאיבה.
כמו"כ יש כפתור של חזרה לעמדת עגינה וטעינה, כפתור של ניקוי נקודתי (1.5 מטר על 1.5 מטר), וכן ניתן לעשות נעילת ילדים.
באפליקציה אפשר להגדיר ולערוך את המפה, ולהגדיר עוצמות שאיבה ושטיפה, כמות השאיבות והשטיפות, אפשר לתזמן, לשלוח לחדר בודד, ועוד מלא דברים.
ללא האפליקציה הוא מנקה את כל הבית כל פעם, או ששמים לו מחסום או שסוגרים את הדלת, (או שמגדירים ניקוי נקודתי.
מה שאני עשיתי הוא שחיברתי אותו פעם אחד לסמארטפון, ושיניתי עוצמת שאיבה (כי בברירת מחדל הוא על העוצמה הנמוכה ביותר) וכן שיניתי את שפת המכשיר לעברית, וביום יום אני משתמש רגיל ללא סמארטפון.
למיותר לציין (או שלא) שאני נהנה מזה עד הגג......, וזה עושה לי את העבודה כמו שצריך.אם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור כמה שאני יכול
-
@רבי כתב בבירור | איי רובוט בלי אייפון:
יש אפשרות להפעיל ברובורוק פונקציות מסוימות בלי אייפון?
קודם כל לידיעתך איי רובוט זה חברה נפרדת מרוברוק - הכותרת שלך צריכה להיות שואב רובוטי רוברוק בלי סמארטפון
הפעלת הרובוט רוברוק אינה מצריכה אפליקציה בכלל, יש 3 לחצנים על הרובוט, וניתן להפעילו שיתחיל ניקוי, ואם המטלית מותקן לו הוא יעשה גם ספונג'ה, ואם המטלית לא מחובר הוא יעשה רק שאיבה.
כמו"כ יש כפתור של חזרה לעמדת עגינה וטעינה, כפתור של ניקוי נקודתי (1.5 מטר על 1.5 מטר), וכן ניתן לעשות נעילת ילדים.
באפליקציה אפשר להגדיר ולערוך את המפה, ולהגדיר עוצמות שאיבה ושטיפה, כמות השאיבות והשטיפות, אפשר לתזמן, לשלוח לחדר בודד, ועוד מלא דברים.
ללא האפליקציה הוא מנקה את כל הבית כל פעם, או ששמים לו מחסום או שסוגרים את הדלת, (או שמגדירים ניקוי נקודתי.
מה שאני עשיתי הוא שחיברתי אותו פעם אחד לסמארטפון, ושיניתי עוצמת שאיבה (כי בברירת מחדל הוא על העוצמה הנמוכה ביותר) וכן שיניתי את שפת המכשיר לעברית, וביום יום אני משתמש רגיל ללא סמארטפון.
למיותר לציין (או שלא) שאני נהנה מזה עד הגג......, וזה עושה לי את העבודה כמו שצריך.אם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור כמה שאני יכול
-
@משה-מזרחי כתב בבירור | איי רובוט בלי אייפון:
@רבי
לא יודע איך הוא עובד
אולי עם אמולטור תוכלאי אפשר עם אמולטור
לאמולטור יש וייפיי וירוטאלי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות