באג | איך להסיר את ההודעה הזאת!!
-
@איי-וי
נראה שיש לכם בעיה בתוכנת ויזואל C++
נסו להסיר אותה או להתקין מחדש -
@איי-וי
נראה שיש לכם בעיה בתוכנת ויזואל C++
נסו להסיר אותה או להתקין מחדש -
@איי-וי
ובהפעלה מחדש שוב קופצת ההודעה?
אם ככה כנראה נשאר קובץ כלשהו שלא מצליח לתפקד בלי כל היתר -
@איי-וי
ובהפעלה מחדש שוב קופצת ההודעה?
אם ככה כנראה נשאר קובץ כלשהו שלא מצליח לתפקד בלי כל היתר -
@איי-וי
ובהפעלה מחדש שוב קופצת ההודעה?
אם ככה כנראה נשאר קובץ כלשהו שלא מצליח לתפקד בלי כל היתר@יעקב-מ-פינס כתב בבאג | איך להסיר את ההודעה הזאת!!:
אם ככה כנראה נשאר קובץ כלשהו שלא מצליח לתפקד בלי כל היתר
נסו לחפש עקבות של התוכנה הנ"ל במחשב
-
@איי-וי ב-CCLEANER יש לשונית אתחול בה ניתן לראות בכל התוכנות שעולות באיתחול.
תשבית את מה שנראה קשור (לפי הנתב שמופיע בהודעה) -
@איי-וי ב-CCLEANER יש לשונית אתחול בה ניתן לראות בכל התוכנות שעולות באיתחול.
תשבית את מה שנראה קשור (לפי הנתב שמופיע בהודעה)אפשר לנסות (בזהירות) להסיר את השורות הבאות מה REGISTRY
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\VisualStudio\Setup
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\VisualStudio\Setup
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Microsoft\VisualStudio\Setupאם אתה לא מבין בזה אולי לא כדאי לשחק שם אבל זה אולי יעזור.
בעצם כל תוכנה משאירה עקבות ב REGISTRY גם אחרי הסרת התקנה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות