עזרה|ב adb
-
@יאיר-מן אמר בעזרה|ב adb:
אני שם בתוך הפלאפון, אין לי מושג האם אפשר גם במקומות אחרים
אוקיי ומה אתה כותב על האפליקציה?
@יוני אמר בעזרה|ב adb:
@יאיר-מן אמר בעזרה|ב adb:
אני שם בתוך הפלאפון, אין לי מושג האם אפשר גם במקומות אחרים
אוקיי ומה אתה כותב על האפליקציה?
לא הבנתי, אני כותב adb install ואחר כך את הנתיב של הקובץ
-
@יוני אמר בעזרה|ב adb:
@יאיר-מן אמר בעזרה|ב adb:
אני שם בתוך הפלאפון, אין לי מושג האם אפשר גם במקומות אחרים
אוקיי ומה אתה כותב על האפליקציה?
לא הבנתי, אני כותב adb install ואחר כך את הנתיב של הקובץ
@יאיר-מן אמר בעזרה|ב adb:
@יוני אמר בעזרה|ב adb:
@יאיר-מן אמר בעזרה|ב adb:
אני שם בתוך הפלאפון, אין לי מושג האם אפשר גם במקומות אחרים
אוקיי ומה אתה כותב על האפליקציה?
לא הבנתי, אני כותב adb install ואחר כך את הנתיב של הקובץ
מה הכוונה נתיב של הקובץ זה מה שלא ברור לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות