בעיה | גירסה מקורית של סמסונג
-
איפסתי את היאנג שלי לגירסה המקורית של סמסונג וכמובן התקנתי את השפה עברית מהמדריך הנפלא הזה,
אבל מאז הפלאפון לא קולט את הסים שלי...
מה זה יכול להיות?זה דחוף לי! אין לי פלאפון אחר!
תודה מראש לכל העונים האלופים...@יוסף-אלחנן קרה לי וסידרתי את זה עם קופסאת צריבה. לא חושב שאפשר בלי
-
@יוסף-אלחנן קרה לי וסידרתי את זה עם קופסאת צריבה. לא חושב שאפשר בלי
@7716508 כתב בבעיה | גירסה מקורית של סמסונג:
@יוסף-אלחנן קרה לי וסידרתי את זה עם קופסאת צריבה. לא חושב שאפשר בלי
מה הכוונה 'סידרת'?
מה הבעיה? הIMEI?
או משהו אחר? -
איפסתי את היאנג שלי לגירסה המקורית של סמסונג וכמובן התקנתי את השפה עברית מהמדריך הנפלא הזה,
אבל מאז הפלאפון לא קולט את הסים שלי...
מה זה יכול להיות?זה דחוף לי! אין לי פלאפון אחר!
תודה מראש לכל העונים האלופים...@יוסף-אלחנן אין צורך בשום קופסת צריבה!
פשוט תיקון תעודה כמו במדריך הזה
תחפש בפורום הסבר על איך עושים עם זה תיקון תעודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות