שאלה | אנדרואיד רשמי
-
@מתושלח-הבבלי מה אם אלי אקספרס?
@איי-וי כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
@מתושלח-הבבלי מה אם אלי אקספרס?
יש לך שם מוכר שאתה יודע שמוכר עם אנדרואיד רשמי
-
@איי-וי כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
@מתושלח-הבבלי מה אם אלי אקספרס?
יש לך שם מוכר שאתה יודע שמוכר עם אנדרואיד רשמי
@מתושלח-הבבלי אני יכול לבדוק לך מחר יש לי חבר שבדק את זה. מה שכן תבדוק באלי אקספרס בעצמך ...
-
יש עכשיו מבצע מטורף על מכשיר f22 pro בפחות מ300 שח
זה המחיר הכי זול שהיה בחייםיש קופון
11SALE
או
8KBT11
11KBT8Shttps://s.click.aliexpress.com/e/_okYiuVZ
אני הזמנתי
-
תקנה
ותצרטב גירסה בארץ ותעשה חריטה וזהו חסכת פה מלא מלא כסף -
יש עכשיו מבצע מטורף על מכשיר f22 pro בפחות מ300 שח
זה המחיר הכי זול שהיה בחייםיש קופון
11SALE
או
8KBT11
11KBT8Shttps://s.click.aliexpress.com/e/_okYiuVZ
אני הזמנתי
@מוישי-בלו כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
8KBT11
-
רימון\נטספארק ודומיהם לא תוכל, הגרסא המקורית של קין לא מתאימה.
גרסא רשמית אני יכול לצרוב לך... אבל זה בלי הרבה תיקוני באגים, בלי שירותי גוגל...@מישהו12 כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
רימון\נטספארק ודומיהם לא תוכל, הגרסא המקורית של קין לא מתאימה.
גרסא רשמית אני יכול לצרוב לך... אבל זה בלי הרבה תיקוני באגים, בלי שירותי גוגל...זאת אומרת שלא יהיה לי דפדפן?
-
@מישהו12 כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
רימון\נטספארק ודומיהם לא תוכל, הגרסא המקורית של קין לא מתאימה.
גרסא רשמית אני יכול לצרוב לך... אבל זה בלי הרבה תיקוני באגים, בלי שירותי גוגל...זאת אומרת שלא יהיה לי דפדפן?
@מתושלח-הבבלי כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
@מישהו12 כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
רימון\נטספארק ודומיהם לא תוכל, הגרסא המקורית של קין לא מתאימה.
גרסא רשמית אני יכול לצרוב לך... אבל זה בלי הרבה תיקוני באגים, בלי שירותי גוגל...זאת אומרת שלא יהיה לי דפדפן?
?!
-
@מתושלח-הבבלי כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
@מישהו12 כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
רימון\נטספארק ודומיהם לא תוכל, הגרסא המקורית של קין לא מתאימה.
גרסא רשמית אני יכול לצרוב לך... אבל זה בלי הרבה תיקוני באגים, בלי שירותי גוגל...זאת אומרת שלא יהיה לי דפדפן?
?!
@מישהו12 כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
@מתושלח-הבבלי כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
@מישהו12 כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
רימון\נטספארק ודומיהם לא תוכל, הגרסא המקורית של קין לא מתאימה.
גרסא רשמית אני יכול לצרוב לך... אבל זה בלי הרבה תיקוני באגים, בלי שירותי גוגל...זאת אומרת שלא יהיה לי דפדפן?
?!
כתבת שלא יהיה שירותי גוגל אז זה אומר שלא יעבוד דפדפן כרום?
-
@מישהו12 כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
@מתושלח-הבבלי כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
@מישהו12 כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
רימון\נטספארק ודומיהם לא תוכל, הגרסא המקורית של קין לא מתאימה.
גרסא רשמית אני יכול לצרוב לך... אבל זה בלי הרבה תיקוני באגים, בלי שירותי גוגל...זאת אומרת שלא יהיה לי דפדפן?
?!
כתבת שלא יהיה שירותי גוגל אז זה אומר שלא יעבוד דפדפן כרום?
-
יש עכשיו מבצע מטורף על מכשיר f22 pro בפחות מ300 שח
זה המחיר הכי זול שהיה בחייםיש קופון
11SALE
או
8KBT11
11KBT8Shttps://s.click.aliexpress.com/e/_okYiuVZ
אני הזמנתי
@מוישי-בלו כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
זה המחיר הכי זול שהיה בחיים
אני הזמנתי לפני פסח האחרון מאליאקספרס בפחות מ240 ש''ח!!!
-
@מוישי-בלו כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
8KBT11
@שקד-ברום זה בכלל לא יותר זול...
תבדוק טוב טוב מה אתה מזמין...
זה דגם אחר... -
תקנה
ותצרטב גירסה בארץ ותעשה חריטה וזהו חסכת פה מלא מלא כסף -
@שקד-ברום כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
@מוישי-בלו
איפה אפשר לעשות חריטה ?מצטרף
-
@שקד-ברום כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
@מוישי-בלו
איפה אפשר לעשות חריטה ?מצטרף
@מתושלח-הבבלי כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
@שקד-ברום כתב בשאלה | איפה קונים שיאומי חצי טאצ' עם אנדרואיד רשמי:
@מוישי-בלו
איפה אפשר לעשות חריטה ?מצטרף
לפי הבדיקה שלי (לא מחייב) אין חריטה אבל אפשר להחליף את המקשים עם עברית
עכשיו אני רואה שכבר כתבו על זה https://mitmachim.top/post/597654
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות