בקשת מידע | מה עובר על גוגל?
-
עוד שינוי משמעותי מאוד (ולא בהכרח לטובה) והפעם בגוגל צאט


זה מצטרף למהפך שהיה בגוגל צאט כבר שינוי שלישי אם אני זוכר נכון
שינוי האייקונים בדפדפן וחזרה לאייקונים הרגילים
לא ברור מה הדחף לא לתת רגע של מנוחה
וכל פעם להתרגל מחדש למצב רוח שלהם -
עוד שינוי משמעותי מאוד (ולא בהכרח לטובה) והפעם בגוגל צאט


זה מצטרף למהפך שהיה בגוגל צאט כבר שינוי שלישי אם אני זוכר נכון
שינוי האייקונים בדפדפן וחזרה לאייקונים הרגילים
לא ברור מה הדחף לא לתת רגע של מנוחה
וכל פעם להתרגל מחדש למצב רוח שלהם@ראובן-שבתי הולך להיות גם עוד כמה שינויים במייל עצמו.
חלקם כבר באפליקציה -
@ראובן-שבתי הולך להיות גם עוד כמה שינויים במייל עצמו.
חלקם כבר באפליקציה@יום_שמח אנא תפרט.
שנוכל להתכונן להכנס לממ"ד... -
@יום_שמח אנא תפרט.
שנוכל להתכונן להכנס לממ"ד...- https://tgspot.us13.list-manage.com/track/click?u=1324ba8e37aa6368550e507b9&id=e56c916b57&e=58284dc469
- תגובות אימוג'י גם להודעות מייל ולא רק בצ'אט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות