עזרה | מולטימדיה - לא מצליח לבטל את הסיסמה
-
-
עשיתי סיסמה כדי להתקין תעודת אבטחה
אחרי כן רציתי לבטל את הסיסמה והשורה של נעילת מסך-אבטחה - הגדרות נהייתה לי אפורה, כלומר לא לחיצה.
אני מצרף צילומסך מטאבלט אחר בשביל להסביר את הכוונה

מה יכול להיות הבעיה? מקשה עליי שצריך כל פעם להקיש את הסיסמה.
תודה רבה לכולם -
@sxsx יש לך הסבר למה זה ככה? איזה היגיון יש שבנאדם שיודע את הסיסמה לא יוכל לבטל או לשנות אותה?
-
@ppp יש מכשירים שברגע שהתקנת בהם תעודת אבטחה אז זה מחייב קוד
ואולי רק אם תמחק את תעודת האבטחה אז זה יחזור להיות כשהיה -
עשיתי סיסמה כדי להתקין תעודת אבטחה
אחרי כן רציתי לבטל את הסיסמה והשורה של נעילת מסך-אבטחה - הגדרות נהייתה לי אפורה, כלומר לא לחיצה.
אני מצרף צילומסך מטאבלט אחר בשביל להסביר את הכוונה

מה יכול להיות הבעיה? מקשה עליי שצריך כל פעם להקיש את הסיסמה.
תודה רבה לכולם -
עשיתי סיסמה כדי להתקין תעודת אבטחה
אחרי כן רציתי לבטל את הסיסמה והשורה של נעילת מסך-אבטחה - הגדרות נהייתה לי אפורה, כלומר לא לחיצה.
אני מצרף צילומסך מטאבלט אחר בשביל להסביר את הכוונה

מה יכול להיות הבעיה? מקשה עליי שצריך כל פעם להקיש את הסיסמה.
תודה רבה לכולם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות