בירור | העתקת דרייברים
-
@דובדבן אני מדבר במחשב אחר זה גם שייך? גם מדובר בדרייבר של יציאה שמופיע רק שהוא מחובר אז כנראה זה לא שייך אז איך יהיה אפשר להתקין את הקבצים האלו?
-
@danidani
לא הבנתי מה זה "דרייבר של יציאה"
בעיקרון ממחשב למחשב זה לא תמיד יעבוד כי זה תלוי ביצרן של ההתקן -
@danidani
לפי הבנתי אם זה אותה מערכת הפעלה של ווינדוס ואותו התקן כפי שאתה כותב, אז זה אפשרי,
אבל קודם צריך שהמחשב יזהה את ההתקן במנהל ההתקנים , תנסה להכניס ותכתוב מה קורה -
@danidani כתב בבירור | העתקת דרייברים:
@דובדבן לא שייך להפוך דרייבר לקובץ התקנה?
איזה דרייבר חסר לך? משהו מיוחד?
זה נשמע שאתה אחרי התקנת ווינדוס הרצת כבר את כל עדכוני ווינדוס? -
@danidani כתב בבירור | העתקת דרייברים:
@דובדבן לא שייך להפוך דרייבר לקובץ התקנה?
איזה דרייבר חסר לך? משהו מיוחד?
זה נשמע שאתה אחרי התקנת ווינדוס הרצת כבר את כל עדכוני ווינדוס?@ראובן-שבתי לא קשור לונידוס עם זה סימתי יש לי מחשב אחד שקולט פלאפון מסוים ואני רוצה לשתף את הדרייבר הזה ואני לא יודע איך אני עושה את זה מבין?
-
האם שייך להעתיק דרייברים מותקנים שאין לי מושג איפה הם מותקנים רק שאני רואה אותם במנהלי התקנים?
@danidani כתב בבירור | העתקת דרייברים:
האם שייך להעתיק דרייברים מותקנים שאין לי מושג איפה הם מותקנים רק שאני רואה אותם במנהלי התקנים?
אכן שייך..
כנס לתקייה:
C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository
וחפש את התקייה של הדרייבר המבוקש, ותעתיק אותה אל המחשב המיועד בתקייה הנוכחית ותריץ ומנהל ההתקנים אמור לקלוט אתת זה אוטמטי.
אם אתה לא בטוח בין כמה תקיות תוכל להעתיק את כולם ומנה ההתקנים יעשה כבר את העבודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
