בעיה | מה צריך לעשות כדי שאפליקציית צבע אדום יעבוד ברקע
-
@שימי-שימי אתה מתכוון איך קוראים לשם החבילה?
-
@שימי-שימי אתה מתכוון איך קוראים לשם החבילה?
@שניאור-שמח כן
-
@שימי-שימי תלך לפרטי האפליקציה למטה אמור להיות רשום..

בסגנון הזה.. זה סתם אפליקציה -
@שימי-שימי תלך לפרטי האפליקציה למטה אמור להיות רשום..

בסגנון הזה.. זה סתם אפליקציה@שניאור-שמח יש לי את השם אבל אני לא רואה את זה כשאני רוצה להעביר את זה לsystem ,app
-
@שניאור-שמח יש לי את השם אבל אני לא רואה את זה כשאני רוצה להעביר את זה לsystem ,app
@שימי-שימי https://mitmachim.top/post/710724 אני עשיתי לפי המדריך הזה אבל אני לא מוצא את האפליקציה
-
@שניאור-שמח יש לי את השם אבל אני לא רואה את זה כשאני רוצה להעביר את זה לsystem ,app
@שימי-שימי אתה אמור לרשום את זה שם או שזה אמור להיות רשום ואתה לא רואה?
-
@שימי-שימי אתה אמור לרשום את זה שם או שזה אמור להיות רשום ואתה לא רואה?
@שניאור-שמח זה צריך להיות רשום שם ואני לא מוצא את זה
-
@שניאור-שמח זה צריך להיות רשום שם ואני לא מוצא את זה
@שימי-שימי יש לך רוט? המדריך הזה מצריך רוט?
-
@שימי-שימי יש לך רוט? המדריך הזה מצריך רוט?
@שניאור-שמח יש לי רוט
אני עשיתי את זה לכמה אפליקציות רק את האפליקצה של צופר אני לא מוצא שם -
@שניאור-שמח יש לי רוט
אני עשיתי את זה לכמה אפליקציות רק את האפליקצה של צופר אני לא מוצא שם@שימי-שימי אז אולי תנסה בדרך אחרת לשים אותה בססיתם.. תלך לנתיב סיסתם ואז פריו אפפ תעתיק את האפליקציה לשם ותת הרשאות 644..
-
@שימי-שימי אז אולי תנסה בדרך אחרת לשים אותה בססיתם.. תלך לנתיב סיסתם ואז פריו אפפ תעתיק את האפליקציה לשם ותת הרשאות 644..
@שניאור-שמח אתה יכול יותר לפרט?
-
@שניאור-שמח אתה יכול יותר לפרט?
פוסט זה נמחק! -
@שניאור-שמח אתה יכול יותר לפרט?
@שימי-שימי במקום האפליקציה שעשיתי תיקח את האפליקציה שלך העמודה השנייה זה הזיכרון פנימי תחפש שם את האפליקציה ותעשה הפעלה מחדש. בהצלחה
screen-20231203-004149.mp4 -
@שימי-שימי במקום האפליקציה שעשיתי תיקח את האפליקציה שלך העמודה השנייה זה הזיכרון פנימי תחפש שם את האפליקציה ותעשה הפעלה מחדש. בהצלחה
screen-20231203-004149.mp4@שניאור-שמח חסום בנטפרי
-
@שניאור-שמח חסום בנטפרי
-
@שניאור-שמח זה טוב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות