תיקייה בעלת שם מוזר בדיסק C
-
@מוטי-ברנד אתה לא יכול למחוק אותו בצורה רגילה? זה לא אמור לסרב.
@מתושלח כן נראה לי גם אני עוד מעט עושה התקנה חדשה.. המחשב מתחיל לעשות בעיות משמעת במגוון תחומים
אבל התקנה חדשה זה כזה פרויקט... אני כבר מתחיל לעשות שבעה נקיים -
@מוטי-ברנד אמר בתיקייה בעלת שם מוזר בדיסק C:
ש@מתושלח
אם אתה רוצה שהקריאה תקלט תוסיף רווח בין השין ל@...
-
@chv אמר בתיקייה בעלת שם מוזר בדיסק C:
@מתושלח כן נראה לי גם אני עוד מעט עושה התקנה חדשה.. המחשב מתחיל לעשות בעיות משמעת במגוון תחומים
אבל התקנה חדשה זה כזה פרויקט... אני כבר מתחיל לעשות שבעה נקייםלכן צריך להקפיד לא לשמור הרבה חומר על המחשב...
ככה אתה מאתחל את הדיסק בקליק חח...@מתושלח אמר בתיקייה בעלת שם מוזר בדיסק C:
@chv אמר בתיקייה בעלת שם מוזר בדיסק C:
@מתושלח כן נראה לי גם אני עוד מעט עושה התקנה חדשה.. המחשב מתחיל לעשות בעיות משמעת במגוון תחומים
אבל התקנה חדשה זה כזה פרויקט... אני כבר מתחיל לעשות שבעה נקייםלכן צריך להקפיד לא לשמור הרבה חומר על המחשב...
ככה אתה מאתחל את הדיסק בקליק חח...זה לא החומר זה תוכנות וכדו' זה חתיכת סיפור שלא נגמר
דרייברים מותאמים, הגדרות בתוך תוכנות וכו' וכו'
יש לי כמה דברים שכמעט בטוח שלא יצליח לי להפעיל אחרי התקנה חדשה.. זה פשוט "התיישב" במחשב ואני לא זוכר כבר איך עושים.. -
@מתושלח אמר בתיקייה בעלת שם מוזר בדיסק C:
@chv אמר בתיקייה בעלת שם מוזר בדיסק C:
@מתושלח כן נראה לי גם אני עוד מעט עושה התקנה חדשה.. המחשב מתחיל לעשות בעיות משמעת במגוון תחומים
אבל התקנה חדשה זה כזה פרויקט... אני כבר מתחיל לעשות שבעה נקייםלכן צריך להקפיד לא לשמור הרבה חומר על המחשב...
ככה אתה מאתחל את הדיסק בקליק חח...זה לא החומר זה תוכנות וכדו' זה חתיכת סיפור שלא נגמר
דרייברים מותאמים, הגדרות בתוך תוכנות וכו' וכו'
יש לי כמה דברים שכמעט בטוח שלא יצליח לי להפעיל אחרי התקנה חדשה.. זה פשוט "התיישב" במחשב ואני לא זוכר כבר איך עושים.. -
@מתושלח אמר בתיקייה בעלת שם מוזר בדיסק C:
@chv אמר בתיקייה בעלת שם מוזר בדיסק C:
@מתושלח כן נראה לי גם אני עוד מעט עושה התקנה חדשה.. המחשב מתחיל לעשות בעיות משמעת במגוון תחומים
אבל התקנה חדשה זה כזה פרויקט... אני כבר מתחיל לעשות שבעה נקייםלכן צריך להקפיד לא לשמור הרבה חומר על המחשב...
ככה אתה מאתחל את הדיסק בקליק חח...זה לא החומר זה תוכנות וכדו' זה חתיכת סיפור שלא נגמר
דרייברים מותאמים, הגדרות בתוך תוכנות וכו' וכו'
יש לי כמה דברים שכמעט בטוח שלא יצליח לי להפעיל אחרי התקנה חדשה.. זה פשוט "התיישב" במחשב ואני לא זוכר כבר איך עושים..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות