בקשה | התקנת גירסה ליאנג דרך twrp
-
יש לי גירסה ליאנג ואני רוצה לצרוב אותה על היאנג שלי (פתוח לצריבה)
איך אני עושה את זה, אולי יש מישהו שיכול לעשות לי מדריך קצר?צריך לעשות לפני זה גיבוי בריקברי (יש לי) אבל אני לא יודע בדיוק איך ואני לא רוצה לעשות חלילה טעויות...
ואז להיכנס לtwrp ולהפליש?תודה מראש!
-
י יוסף אלחנן התייחס לנושא זה ב
-
יש לי גירסה ליאנג ואני רוצה לצרוב אותה על היאנג שלי (פתוח לצריבה)
איך אני עושה את זה, אולי יש מישהו שיכול לעשות לי מדריך קצר?צריך לעשות לפני זה גיבוי בריקברי (יש לי) אבל אני לא יודע בדיוק איך ואני לא רוצה לעשות חלילה טעויות...
ואז להיכנס לtwrp ולהפליש?תודה מראש!
-
י יוסף אלחנן סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יוסף אלחנן סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות