בקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום
-
עזרה: התחלתי הורדה מסקריפט- אחרי שעתיים זה עוצר כאן :

ולא ממשיך להתקדם נורמאלי א7ו להפעילת מחדש?
אגב אין תקלה ברשת!@חוזה-האומה מה אתה מנסה להוריד ?
-
@חוזה-האומה מה אתה מנסה להוריד ?
@bbn מנסה להרודי וינדוס 10
-
@bbn מנסה להרודי וינדוס 10
@חוזה-האומה איזה מהדורה הכי אחרונה 2004 ?
או 1909 אחת ליפני ? -
לא יודע בדיוק, זה משנה,
האם אני צריך להוריד מחדש -
@bbn מנסה להרודי וינדוס 10
@חוזה-האומה
אם אתה מחפש 2004 יש לך באופן רישמי ממיקרוספט , או להכנה על דיסק און קי או כקובץ ISO
על ידי הכלי שאפשר להוריד מפה
https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10
פשוט זה מהדורה חדשה וכמו שאומרים עוד בהרצה
ויש את המהדורה אחת ליפני שהיא מצוינת ויציבה
יש לך אותה פה
https://mitmachim.top/topic/3808/וינדוס-10-1909-64bit-מעודכן-ל2-4-2020-להורדה-מגוגל-דרייב
רק אם אתה מוריד את 1909 ורוצה להכין את ההתקנה על דיסק און קי
אז צריך רק לצרוב אותה לאחר מכן עם רופוס .. לא משהו מסובך.. -
@חוזה-האומה
אם אתה מחפש 2004 יש לך באופן רישמי ממיקרוספט , או להכנה על דיסק און קי או כקובץ ISO
על ידי הכלי שאפשר להוריד מפה
https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10
פשוט זה מהדורה חדשה וכמו שאומרים עוד בהרצה
ויש את המהדורה אחת ליפני שהיא מצוינת ויציבה
יש לך אותה פה
https://mitmachim.top/topic/3808/וינדוס-10-1909-64bit-מעודכן-ל2-4-2020-להורדה-מגוגל-דרייב
רק אם אתה מוריד את 1909 ורוצה להכין את ההתקנה על דיסק און קי
אז צריך רק לצרוב אותה לאחר מכן עם רופוס .. לא משהו מסובך..@bbn תודה רבה, אתה בקיצור אומר שזה תקוע ואני צריך להתחיל להוריד מחדש.
-
@bbn תודה רבה, אתה בקיצור אומר שזה תקוע ואני צריך להתחיל להוריד מחדש.
@חוזה-האומה דרך הכלי ברשת סבירה זה אמור לקחת לא יותר מ20 דקות
ככה ששעתים נראה שיש תקלה או משהו -
אפשר windows 7 starter עם עברית 32 ביט? יש לי את מה שיש בדרייב התוכנות של כל הגרסאות, אבל אני רוצה דווקא את הiso של זה לבד-במגיקוד! דרייב חסום לי.
האמת היא שגם זה טוב אבל צריך במגיוקד
https://drive.google.com/open?id=1QMJDX0ekLFNgwyqueaV1igNvzBSukwP9 -
אפשר windows 7 starter עם עברית 32 ביט? יש לי את מה שיש בדרייב התוכנות של כל הגרסאות, אבל אני רוצה דווקא את הiso של זה לבד-במגיקוד! דרייב חסום לי.
האמת היא שגם זה טוב אבל צריך במגיוקד
https://drive.google.com/open?id=1QMJDX0ekLFNgwyqueaV1igNvzBSukwP9 -
-
@מישהו12 אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:
@Men770 אההממ...הקובץ לא קיים (ובאתי לקחת אותו בסה"כ 20 שעות אחרי שכתבת)
ציטוט
מתוך https://send.magicode.me/הורדה מוגבלת ל3 הורדות במקביל.
אולי משום זה, הקובץ לא קיים.

-
@מישהו12 אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:
@Men770 אההממ...הקובץ לא קיים (ובאתי לקחת אותו בסה"כ 20 שעות אחרי שכתבת)
ציטוט
מתוך https://send.magicode.me/הורדה מוגבלת ל3 הורדות במקביל.
אולי משום זה, הקובץ לא קיים.

@חברים אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:
@מישהו12 אמר בבקשות / העלאות מערכות הפעלה מחברי הפורום:
@Men770 אההממ...הקובץ לא קיים (ובאתי לקחת אותו בסה"כ 20 שעות אחרי שכתבת)
ציטוט
מתוך https://send.magicode.me/הורדה מוגבלת ל3 הורדות במקביל.
אולי משום זה, הקובץ לא קיים.

אז מישהו יכול להעלות למגיקוד ולשלוח לי בפרטי?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות